Evaluering af energiklasserne 2015 og 2020 i BR10: Oplevelser blandt ejere af nye lavenergi-enfamiliehuse og erfaringer blandt aktører i byggebranchen

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Formålet med denne undersøgelse er at indsamle erfaringer fra de første byggerier, der er opført efter lavenergiklasse 2015 og bygningsklasse 2020 i Bygningsreglementet 2010 (BR10) med henblik på at videreudvikle klasser-ne i det fremtidige bygningsreglement.
Det er gjort ved dels at spørge ejere af nye lavenergihuse om, hvad de har oplevet som boligejere, dels ved at spørge producenter af typehuse og aktører i branchen, entreprenører, rådgivende ingeniører og arkitekter, om deres erfaringer med at opføre nyt lavenergibyggeri.

Seminar om BR15 afholdt af Energistyrelsen
Periode16 sep. 2014
BegivenhedstitelSeminar om BR15: seminar om bygningsreglement 2015 (BR15)
BegivenhedstypeSeminar