Fine titler bliver mere udbredt

Presse/medie

Beskrivelse

Det bliver stadig mere almindeligt, at danske virksomheder smykker deres medarbejdere med fornemme engelske titler. Eva Steensig, strategisk planner og global leder af projektet DDB Signbank i DDB, siger, at det har været vigtigt for folk, at signalere til omverden, at de er noget værd. Einur Baldursson, lektor i socialpsykologi ved Aalborg Universitet, tilføjer, arbejde altid er et samtaleemne, og at titler er konkrete og derfor nemme for andre at diskutere og relatere til.
Periode7 sep. 2006

Mediedækning

2

Mediedækning

  • TitelFine titler profilerer virksomheder
    Mediets navn/udløbJyllands-Posten Det store karrieretillæg
    Varighed/længde/størrelse16
    Dato07/09/2006
    PersonerEinar Baldvin Baldursson
  • TitelTitler giver respekt
    Mediets navn/udløbJyllands-Posten Det store karrieretillæg
    Varighed/længde/størrelse18
    Dato07/09/2006
    PersonerEinar Baldvin Baldursson