Kreativ jagt på studerende

Presse/medie

Beskrivelse

McKinsey er blandt de virksomheder, som tænker mere kreativt for at få fat i de studerende. Studiechef ved Aalborg Universitet, Preben Sørensen, fortæller, at bespisning nu ofte vil indgå som en del af arrangementet. Jette Hammer fra karrierecentret ved Handelshøjskolen, Århus Universitet, tilføjer dog, at mange virksomheder vil se cv og karakterer før end at de studerende bliver inviteret til dyre arrangementer. Arbejdsmarkedsforsker ved Aalborg Universitet, Flemming Ibsen, uddyber, at de sociale arrangementer er med til at gøre, at de studerende føler sig god selskab med de pågældende virksomheder.
Periode4 sep. 2008

Mediedækning

2

Mediedækning

  • TitelErhvervsliv på desperat jagt efter unge hjerner
    Mediets navn/udløb24 Timer 1. Sektion
    Varighed/længde/størrelse1
    Dato04/09/2008
    PersonerFlemming Ibsen
  • TitelStuderende lokkes med dyre
    Mediets navn/udløb24 Timer 1. Sektion
    Varighed/længde/størrelse4,5
    Dato04/09/2008
    PersonerFlemming Ibsen