Capacity Building and Evaluation

  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Co-produktion i den offentlige sektor : Brugerinvolvering i kvalitetsudvikling. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    København : Hans Reitzels Forlag, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  3. 2018
  4. Afsendt
  5. Afsendt

    A Third Context Framework for University-Industry Collaboration and Knowledge Development. / Thomassen, Anja Overgaard.

    I: Technovation, 01.09.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  6. Udgivet

    BIKVA brugerinvolvering i kvalitetsudvikling. / Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Bedre begrundet praksis : Velfærdsudvikling efter evidensbølgen. red. / Leif Tøfting Kongsgaard ; Morten Hulvej Rod . 1. udg. Samfundslitteratur, 2018. s. 281-297.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  7. Under udarbejdelse

    BIKVA-Modellens Procesbeskrivelse. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    2018.

    Publikation: Working paperForskning

  8. Udgivet

    Data- and research-informed improvement work in ECEC. / Hansen, Line Skov.

    I: Journal of Educational Leadership, Policy and Practice (JELPP), Bind 33, Nr. 1, 6, 08.2018, s. 70-81.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  9. Accepteret/In press

    Design af aktionsforskningsprojekter : Et æstetisk, samskabende blik på vidensudvikling. / Jensen, Julie Borup.

    Aktionsforskning. red. / Micki K. Sunesen. Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  10. Udgivet

    Det er forskellighed der skaber forandring. / Thomassen, Anja Overgaard.

    Bevægelse i tiden, tilstedeværelse i nuet: Festskrift til Jørgen Gulddahl Rasmussen. red. / Allan Næs Gjerding; Mette Vinther Larsen; Janne Seemann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2018. s. 45-49.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  11. Udgivet

    Developing teaching through instructional leadership. / Stegeager, Nikolaj W.M.; Thomassen, Anja Overgaard.

    2018. Paper præsenteret ved International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spanien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

  12. Udgivet
  13. Udgivet

    En tilgang til arbejdet med forbedring af dagtilbuddets læringsmiljø. / Hansen, Line Skov.

    I: Paideia: tidsskrift for professionel pædagogisk praksis, Bind 1/2018, Nr. 15, 1, 30.05.2018, s. 7-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. Udgivet

    Er vi forberedte, når evidensbølgen klinger af? / Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Bedre begrundet praksis : Velfærdsudvikling efter evidensbølgen. red. / Leif Tøfting Kongsgaard; Morten Hulvej Rod . 1. udg. Samfundslitteratur, 2018. s. 33-51.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  15. Udgivet

    Forord. / Hansen, Ole; Nordahl, Thomas.

    Inkluderende strategier til et bæredygtigt uddannelsessystem. red. / Ole Hansen; Thomas Nordahl. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 9-10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  16. Udgivet
  17. Udgivet

    Is Point-of-Care Ultrasound Disruptive Innovation? Formulating why POCUS is different from conventional comprehensive ultrasound. / Weile, Jesper; Brix, Jacob; Møllekær, Anders.

    I: Critical Ultrasound Journal , Bind 10, Nr. 25, 01.10.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  18. Udgivet

    Musik og oplevelse af meningsfuldhed hos mennesker med erhvervet hjerneskade. / Stenderup, Tove; Jensen, Julie Borup.

    I: Specialpaedagogik, 15.06.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  19. Udgivet

    PARTICIPACIÓN DEL USUARIO DEL SERVICIO EN LA GOBERNANZA COLABORATIVA : Presentación de un modelo nórdico de estado de bienestar. / Brix, Jacob; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Research Group for Capacity Building & Evaluation, Department of Learning and Philosophy, Aalborg University, 2018.

    Publikation: Working paperForskning

  20. Accepteret/In press
  21. Udgivet

    Sensemaking in collaborative networks : Creating and balancing activities in open business models. / Peronard, Jean-Paul; Brix, Jacob.

    I: International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management, Bind 22, Nr. 6, 2018, s. 545-561.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  22. Udgivet

    SERVICE USER INVOLVEMENT IN COLLABORATIVE GOVERNANCE : Introducing a Nordic Welfare State model. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    Research Group for Capacity Building & Evaluation, Department of Learning and Philosophy, Aalborg University, 2018.

    Publikation: Working paperForskning

  23. Udgivet

    Teachers' Reflective Practice in Lifelong Learning Programs. / Jensen, Annie Aarup; Thomassen, Anja Overgaard.

    Fostering Reflective Teaching Practice in Pre-Service Education. red. / Zineb Djoub. 1. udg. USA : IGI global, 2018. s. 25-45.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  24. Under udarbejdelse

    Æstetiske læreprocesser i dagtilbud. / Jensen, Julie Borup.

    Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  25. Udgivet

    服务用户参与协作治理 : 介绍一个北欧国家福利模式. / Brix, Jacob; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Research Group for Capacity Building and Evaluation, Department of Learning and Philosophy, Aalborg University, 2018. s. 1-6.

    Publikation: Working paperForskning

  26. 2017
  27. Udgivet

    Aktionsforskning : Fra ideal til aktionsforskningspraksis. / Jensen, Julie Borup.

    Empiriske undersøgelser og metodiske greb: Grundbog til de pædagogiske professionsuddannelser. red. / Thomas Thyrring Engsig. 1. udg. Hans Reitzels Forlag, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  28. Udgivet

    At arbejde med forandringsteori : Praktikeres guide til brug af forandringsteori i projektudvikling og evaluering. / Christensen, Nanna Limskov Stærk; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    2. udg. Aalborg Universitet : Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, 2017. s. 1-12.

    Publikation: Working paperUndervisning

  29. Udgivet

    Capacity Building in the Public Sector. / Jensen, Julie Borup; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    13 s. 2017, Kapitel oversat til engelsk.

    Publikation: AndetAndet bidragFormidling

  30. Udgivet

    Forord. / Hansen, Ole; Nordahl, Thomas.

    Spørgsmål om interaktion i klasserummet. red. / Ole Hansen; Thomas Nordahl. 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 5-6.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  31. 2012
  32. Udgivet

    Fem vigtige kompetencer i det globale arbejdsliv : Når komplekse samarbejdsformer kræver medarbejderes fortsatte kompetenceudvikling. / Hansen, Line Skov.

    I: reflexen, Bind 7, Nr. 1, 2012, s. 11-18.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review