1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Creating together : Moving towards a ‘we-paradigm’ in educating for creativity. / Tanggaard, Lene .

    I: Multicultural Education Review, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  3. 2018
  4. Udgivet

    Abduktiv lytning af kvalitative interviews. / Revsbæk, Line; Tanggaard, Lene .

    Kvalitative analysemetoder i sundhedsforskning. red. / Frederik Alkier Gildberg; Lise Hounsgaard. Aarhus : Klim, 2018. s. 49-67.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  5. Accepteret/In press

    A creative peer-to-peer methodology. / Tanggaard, Lene ; Wegener, Charlotte.

    Re-searching the social in creativity. red. / Vlad Glaveau; Iza Lebuda. Bind 1 1. udg. Schweitzerland : Palgrave Macmillan, 2018. s. 515-525.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  6. Udgivet

    Affectivating environments in creative work. / Glaveanu, Vlad Petre.

    I Activate You To Affect Me. red. / Carlos Cornejo; Giuseppina Marsico; Jaan Valsiner. Information Age Publishing, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  7. Udgivet

    Affective semiosis and affective logic. / Tateo, Luca.

    I: New Ideas in Psychology, Bind 48, 01.2018, s. 1-11.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    Afhænger din skæbne virkelig af dit mindset? / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 17.06.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  9. Udgivet

    A rosy foreign country : Examining Modern Colonialism in Spanish History Textbooks (1964-2015). / Brescó, Ignacio.

    Representations of colonial pasts in (post)colonial presents: Historical and social psychological perspectives through textbook analysis. red. / J. Pires; K. Van Nieuwenhuyse. Information Age Publishing, 2018. s. 71-93.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  10. Accepteret/In press

    A society of sorrow : the constitution of society through grief. / Brinkmann, Svend.

    I: Distinktion, 01.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  11. E-pub ahead of print

    “Atmos-fear”: A psycho-semiotic analysis of messages in New York everyday life. / Tateo, Luca.

    I: Semiotica, 11.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  12. E-pub ahead of print
  13. Accepteret/In press

    Beyond the Mind: Cultural Dynamics of the Psyche. / Marsico, Giuseppina; Valsiner, Jaan.

    Charlotte (NC) : Information Age Publishing, 2018. 400 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  14. Afsendt

    Building Sandcastles : Materiality, time, and space in entrepreneurship education. / Jensen, Steffen Moltrup Ernø; Korsgaard, Steffen; Shumar, Wes.

    2018. Paper præsenteret ved 19th Nordic Conference on Small Business Research , Riga , Letland.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

  15. Udgivet

    Centrale læringsteorier i det moderne samfund. / Nielsen, Klaus; Tanggaard, Lene .

    Børns liv og læring. red. / Karen Bønløkke Braad. Frederiksberg, Danmark : Samfundslitteratur, 2018. s. 45-70.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  16. Afsendt

    Co-constructing the past and the future in times of uncertainty : Students’ positions during the Brazilian teachers’ strike in 2013. / Brescó, Ignacio; Fortes de Mâcedo, Gabriel.

    Imagining the past, constructing the future. Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  17. Udgivet

    Coming of age in a youthful culture : A commentary from cultural psychology. / Brinkmann, Svend; Musaeus, Peter.

    Cultures of Care in Aging. red. / Thomas Boll; Dieter Ferring; Jaan Valsiner. Charlotte, NC : Information Age Publishing, 2018. s. 83-96.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  18. Udgivet

    Concerted Creativity : Emergence in the Socio-(Im)Material and Intangible Practice of Making Music. / Hvidtfeldt Larsen, Dan Lund.

    I: Integrative Psychological & Behavioral Science, Bind 52, Nr. 2, 10.06.2018, s. 228-240.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  19. Udgivet

    Concerted Creativity in the Digital Age: How do we Crack the Code…? / Hvidtfeldt Larsen, Dan Lund; Pedersen, Lene Tanggaard.

    I: Integrative Psychological & Behavioral Science, Bind 52, Nr. 4, 2018, s. 630-645.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  20. Accepteret/In press

    Content-driven pedagogy : on passion, absorption and immersion as dynamic drivers of creativity. / Tanggaard, Lene .

    Dynamic Perspectives on Creativity : New Directions for Theory, Research, and Practice in Education. red. / Ron Beghetto; Giovanni Gorazza. Bind 1 1. udg. Springer, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  21. Udgivet

    Could grief be a mental disorder? / Brinkmann, Svend.

    I: Nordic Psychology, Bind 70, Nr. 2, 08.06.2018, s. 146-159.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  22. Udgivet

    Creating alternative futures : Co-operative initiatives in Egypt. / Maarek, Eman; Awad, Sarah H. .

    Imagining Collective Futures: Perspectives from Social, Cultural and Political Psychology. red. / Constance de-Saint-Laurent; Sandra Obradovic; Kevin Carriere. Palgrave Macmillan, 2018. s. 199-219.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  23. E-pub ahead of print
  24. Accepteret/In press
  25. Udgivet

    Creativity in Higher education : Apprenticeship as a ‘thinking-model’ for bringing back more dynamic, teaching and research in a university context. / Tanggaard, Lene .

    Sustainable Futures for Higher Education: The making of knowledge makers. red. / Jaan Valsiner; Anastasiia Lutsenko; Alexandra Antoniouk. Schweitz : Springer, 2018. s. 263-277.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  26. E-pub ahead of print

    Creativity in Perspective : A Sociocultural and Critical Account. / Glăveanu, Vlad Petre.

    I: Journal of Constructivist Psychology, 2018, s. 1-12.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  27. Udgivet

    Cultural Psychology of Intervention in the Globalized World. / Schliewe, Sanna (Redaktør); Chaudhary, Nandita (Redaktør); Marsico, Giuseppina (Redaktør).

    Information Age Publishing, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  28. Accepteret/In press

    Culture and Memory: A Constructive Approach. / Wagoner, Brady; Brescó, Ignacio; Awad, Sarah H. .

    Advances in Culture and Psychology. red. / M. Gelfand; C.Y. Chiu; Y.Y. Hong. Oxford University Press, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  29. Udgivet

    Culture, history and psychology: Some historical reflections and research directions. / Wagoner, Brady; Brescó, Ignacio.

    I: Culture & Psychology, Bind 24, Nr. 3, 2018, s. 294-309.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  30. Udgivet

    De gode ord er blevet stjålet. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 26.08.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  31. Udgivet

    De løse strukturer i dagens skole er svært gennemskuelige for mange børn. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 03.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  32. Udgivet

    Den eneste anden : Anmeldelse af Katrine Frøkjær Baunvig: Den eneste ene. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 02.06.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AnmeldelseFormidling

  33. Udgivet

    Den gode studiegruppe. / Mellon, Karsten; Tanggaard, Lene .

    1 udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. 92 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskning

  34. Udgivet

    Den naturlige krop findes ikke. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 14.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  35. Udgivet
  36. Udgivet

    Der er simpelthen for lidt mesterlære i skolen. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 01.10.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  37. Udgivet

    desired ambiguities and dealing with ambivalences in the context of social work. / Jensen, Mogens.

    Transgenerational family relations: Investigating Ambivalences. red. / Isabelle Albert; Emily Abbey; Jaan Valsiner. Chalotte,NC, 2018. s. 247-262.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  38. Udgivet

    Det, du ikke forstår, gør dig klogere : En samtalebog. / Brinkmann, Svend; Nørretranders, Tor; Willerslev, Rane.

    København : People's Press, 2018. 259 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

  39. Udgivet

    Det jeg ved, det tror jeg på. / Tanggaard, Lene .

    I: Folkeskolen.dk, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  40. Udgivet

    Det nytter ikke, at vi sørger over de døde. Men det er dybt menneskeligt og meningsfuldt. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 28.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  41. Udgivet

    Det roder i psykologisk raritetskabinet : Anmeldelse af Peter Elsass: Kunsten at være bange - om frygt og helte. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 08.09.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AnmeldelseFormidling

  42. Udgivet

    Det sørgende dyr : Om sorgen, selvet og samfundet. / Brinkmann, Svend.

    Aarhus : Klim, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  43. Udgivet

    Det ulykkelige arbejde. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 11.02.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  44. Udgivet

    De unge mangler oplevelsen af sammenhæng. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 22.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  45. Udgivet

    De unge vil (desværre) stadig realisere sig selv. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 08.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  46. Accepteret/In press

    Development and education as crossing socio-cultural boundaries. / Marsico, Giuseppina.

    The Cambridge Handbook of Sociocultural Psychology . red. / Alberto Rosa; Jaan Valsiner. Bind 1 2. udg. Cambridge (UK) : Cambridge: Cambridge University Press, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  47. Udgivet

    Discussion on methodology to go up and down learning stepladder properly: from a comparative study of supervision in PBL and relationship building in service learning. / Feilberg, Casper; Yamaguchi, Hironori; Jensen, Mogens.

    Conference Proceedings PBL2018 INTERNATIONAL CONFERENCE PBL for the Next Generation Blending active learning, technology, and social justice February 16-19, 2018, Santa Clara, California, USA . 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  48. Udgivet

    Doing Interviews. / Brinkmann, Svend; Kvale, Steinar.

    2. udg. London : SAGE Publications, 2018. 186 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  49. Udgivet

    DR får os til at forestille os, at vi er en nation. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 25.02.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  50. Udgivet

    Editors’ introduction. Weaving culture plot : intervention at the intersection of borders and community in a changing world. / Schliewe, Sanna; Marsico, Giuseppina; Chaudhary, Nandita.

    Cultural Psychology of Intervention in the Globalized World. Information Age Publishing, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskning

  51. Udgivet

    Education as "Dilemmatic Field". / Tateo, Luca.

    I: Integrative psychological & behavioral science, Bind 52, Nr. 3, 09.2018, s. 388-400.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  52. Udgivet

    Efterskrift. / Brinkmann, Svend.

    De døde filosoffers bog. Aarhus : Klim, 2018. s. 329-338.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftFormidling

  53. Udgivet

    Elsker du din chef? / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 18.11.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  54. Udgivet

    Emergence of Self situated at an institution. / Jensen, Mogens.

    The Emergence of Self in Educational Contexts. Bind 8 Springer, 2018. s. 79-92.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  55. Udgivet

    En vanskelig og kompakt bog, der vil gøre dig lykkelig : Anmeldelse af Alain Badiou: Lykke. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 21.03.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AnmeldelseFormidling

  56. Udgivet

    Epidemi af stress eller individualisering? / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 23.09.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  57. Udgivet

    Ethics, Cogenetic Logic, and the Foundation of Meaning. / Tateo, Luca.

    I: Social Epistemology Review and Reply Collective, Bind 7, Nr. 12, 12.2018, s. 1-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  58. Udgivet

    Expanding dialogical analysis across (sub-) cultural backgrounds. / Jensen, Mogens; Guimarães, Danilo Silva .

    I: Culture & Psychology, Bind 24, Nr. 4, 2018, s. 403-417.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  59. Accepteret/In press
  60. Udgivet

    Faren ved det terapeutiske sprog. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 21.10.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  61. Udgivet

    Fellowship as social-pedagogical treatment. / Jensen, Mogens.

    I: scottish journal of residential child care, Bind 17, Nr. 3, 2018, s. 1-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  62. Udgivet

    Five Gazes on the Border : a Collective Auto-Ethnographic Writing. / Tateo, Luca; Espanol, Alicia; Kullasepp, Katrin; Marsico, Giuseppina; Palang, Hannes.

    I: Human Arenas. An Interdisciplinary Journal of Psychology, Culture, and Meaning, Bind 1, Nr. 2, 06.2018, s. 113-133.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  63. Udgivet

    Flere test er ikke vejen til en styrket evalueringskultur. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  64. Udgivet

    Fodbold og tv-lyd. / Graakjær, Nicolai J.

    Tv-analyse. red. / Gunhild Agger; Jørgen Riber Christensen; Louise Brix Jacobsen. Systime Academic, 2018. s. 123-143.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  65. Udgivet

    Foreword: Enjoy the journey. / Pedersen, Lene Tanggaard; Wegener, Charlotte.

    The Nordic PhD: Surviving and Succeeding. red. / Christopher McMaster; Caterina Murphy; Jakob Rosenkrantz de Lasson. Peter Lang, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftFormidling

  66. Udgivet

    Formål og frihed - fem pejlemærker for Fælles Mål i Folkeskolen : Rådgivningsgruppen for Fælles Mål. / Keld Skovmand, Thomas Illum, Thomas Kaas, Helle Bjerg, Mette Frederiksen, Gitte Grabov, Nanna Lohman, Søren Madsen, Vibeke Post Madsen, Jeanette Sjøberg, Søren Teglskov, Peter Pannula Toft, Lise Tingleff Nielsen ; Tanggaard, Lene (Medlem af forfattergruppering).

    København : Undervisningsministeriet, 2018. 26 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  67. Udgivet

    Forord. / Tanggaard, Lene .

    Nest programmet i Danmark: En tredje vej til inkluderende fællesskaber. red. / Stine Clasen; Katrine Tranum Thomsen. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 5-6.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  68. Udgivet

    From a Social Psychology of obedience and conformity to that of agency and social change. / Awad, Sarah H. .

    Society for Teaching of Psychology's e-book series: A Compendium of Conference Presentations on Teaching, 2016-17.. 2018. s. 343-345.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  69. Udgivet

    From I to We : A new paradigm for enterprise learning? / Tanggaard, Lene ; Ernø, Steffen; Warhuss, Jan; Robinson, Sarah.

    2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  70. Udgivet

    From the age of the crowd to the global age. / Wagoner, Brady.

    The Psychology of Radical Social Change: From Rage to Revolution . Cambridge University Press, 2018. s. 86-99.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  71. Udgivet

    General psychological implications of the human capacity for grief. / Brinkmann, Svend.

    I: Integrative Psychological & Behavioral Science, Bind 52, Nr. 2, 2018, s. 177-190.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  72. Udgivet

    Grief as an extended emotion. / Brinkmann, Svend; Kofod, Ester Holte.

    I: Culture & Psychology, Bind 24, Nr. 2, 01.06.2018, s. 160-173.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  73. Udgivet

    Handbook of Culture and Memory. / Wagoner, Brady (Redaktør).

    Oxford University Press, 2018. 360 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  74. Udgivet

    Har du også travlt med at lave ingenting? Anmeldelse af Nørmark og Jensen: Pseudoarbejde . / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 28.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AnmeldelseFormidling

  75. Udgivet

    Her er en ettrinsguide til, hvordan vi får bedre skoler, daginstitutioner, hospitaler og ældrepleje. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 15.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  76. Udgivet

    Husene husker. / Brinkmann, Svend.

    De forladte danske hjem: Forladte steder. red. / Morten Kirckhoff; Jan Elhøj. Forladte steder, 2018. s. 114-115.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  77. Udgivet

    Hvad kan vi gøre sammen? / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 23.04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  78. Udgivet

    Hvor blev de flyvende biler af? / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 20.05.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  79. Udgivet

    Ideology of Success and the Dilemma of Education Today. / Tateo, Luca.

    Memories of Gustav Ichheiser: Life and Work of an Exiled Social Scientist. red. / Amrei Joerchel ; Gerhard Benetka. Springer VS, 2018. s. 157-164.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  80. Udgivet

    Image politics of the Arab uprisings. / Awad, Sarah H. ; Wagoner, Brady.

    The Psychology of Radical Social Change: From Rage to Revolution. Bind Part III - Representations of and in Revolution Cambridge University Press, 2018. s. 189-217.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  81. Udgivet

    Imaginative processes and the making of collective realities in national allegories. / Tateo, Luca.

    The Cambridge Handbook of Sociocultural Psychology . red. / jaan valsiner; Alberto Rosa. 2nd. udg. Cambridge University Press, 2018. s. 398-423.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  82. Udgivet

    Imagining Collective Futures in time: Prolepsis and the Regimes of Historicity. / Brescó, Ignacio.

    Imagining Collective Futures: Perspectives from Social, Cultural and Political Psychology. red. / Constance De Saint-Laurent; Sandra Obradovic; Kevin Carriere. Palgrave Macmillan, 2018. s. 109.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  83. Udgivet

    In Between: Creative Spaces and Detours as Part of a Researcher’s Life. / Tanggaard, Lene .

    Cultivating Creativity in Methodology and Research: In Praise of Detours . red. / Charlotte Wegener; Ninna Meier; Elina Maslo. Bind 1 1. udg. Schweitz : Palgrave Macmillan, 2018. s. 57-69.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  84. Udgivet

    Indledning. / Tanggaard, Lene ; Mellon, Karsten.

    Den gode studiegruppe. Bind 1 1. udg. Frederiksberg : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 5-10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  85. Udgivet

    Innovationskultur, opfindsomhed og kreativitet i PPR. / Tanggaard, Lene .

    Fremtidens krav til psykologer i PPR. København : KL og Dansk Psykologforening, 2018. s. 47-51.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  86. Udgivet

    Integration er ikke nok: Udanske politikere bør tvangsassimileres. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 11.03.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  87. Udgivet

    Introduction: The Construct of Educational Self. / Marsico, Giuseppina; Tateo, Luca.

    The Emergence of Self in Educational Contexts . red. / giuseppina marsico; luca tateo. Springer, 2018. s. 1-14.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  88. Udgivet

    Julen minder os om, at først når man tør holde rammen, kan den brydes. / Tanggaard, Lene .

    I: Kristeligt Dagblad, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  89. Udgivet

    Kanalmarkører - Er man selv det, man hører? / Graakjær, Nicolai J.

    Stil nu ind... Danmarks Radio og musikken. red. / Morten Michelsen; Iben Have; Anja Mølle Lindelof; Charlotte Rørdam Larsen; Henrik Smith-Sivertsen. Aarhus Universitetsforlag, 2018. s. 116-119.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  90. Udgivet

    Kreative processer i studiegrupper : Hvordan gør man? / Tanggaard, Lene .

    Den gode studiegruppe. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2018. s. 29-40.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  91. Accepteret/In press

    Kreativitet i hverdagslig kulturel praksis. / Tanggaard, Lene .

    I: Sprogforum, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  92. Udgivet

    Kulturelle og eksistentielle perspektiver på sorg og tabserfaringer. / Køster, Allan; Kofod, Ester Holte; Brinkmann, Svend; Winther-Lindqvist, Ditte; Petersen, Anders.

    I: Psyke & Logos, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  93. Udgivet

    Kulturen er blevet naturlig, og naturen kulturel. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 09.09.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  94. Udgivet

    Lad lederne lede og undgå, at styring forstyrrer. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - KronikFormidling

  95. Udgivet

    Lad os gå baglæns ind i fremtiden. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 12.08.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  96. Udgivet

    Lad os værne om de fællesskaber, der reelt udvikler skolens praksis. / Tanggaard, Lene .

    I: Politiken, 16.05.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  97. Udgivet

    Logo. / Jantzen, Christian.

    Medie- og kommunikationsleksikon. red. / Gunhild Agger; Nete Nørgaard Kristensen; Per Jauert; Kim Schrøder. Samfundslitteratur, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  98. Udgivet

    Lyde sælger – også når de ikke er musikalske. / Graakjær, Nicolai J.; Bonde, Anders.

    Videnskab.dk. 2018, Artikel.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  99. Udgivet

    Læringsglemsel. / Tanggaard, Lene .

    Aarhus : Klim, 2018. 100 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskning

  100. Udgivet

    Maintaining borders: From border guards to diplomats. / Español, Alicia; Marsico, Giuseppina; Tateo, Luca.

    I: Human Affairs, Bind 28, Nr. 4, 25.10.2018, s. 443-460.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  101. Udgivet

    Med Heidegger i reklameindustrien. / Brinkmann, Svend.

    I: Politiken, 13.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AnmeldelseFormidling

  102. Under udarbejdelse

    Memory in the wild. / Wagoner, Brady (Redaktør); Brescó, Ignacio (Redaktør); Zadeh, Sophie (Redaktør).

    2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...10 Næste