Center for Læring i Organisationer

  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Co-produktion i den offentlige sektor : Brugerinvolvering i kvalitetsudvikling. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    København : Hans Reitzels Forlag, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  3. 2018
  4. Udgivet

    Abduktiv lytning af kvalitative interviews. / Revsbæk, Line; Tanggaard, Lene .

    Håndbog i kvalitative analysemetoder indenfor sundhedsforskning. red. / Frederik Alkier Gildberg; Lise Hounsgaard. Bind 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  5. E-pub ahead of print

    An Educational Experience with Online Teaching – Not a Best Practice. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    Tomorrow’s Learning: Involving Everyone – Learning with and about technologies and computing: IFIP AICT. red. / Arthur Tatnall; Mary Webb. Cham, Switzerland : Springer, 2018. s. 304-313.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  6. Udgivet
  7. Under udarbejdelse
  8. Udgivet

    Bridging Theory and Practice through Reflexivity. / Larsen, Mette Vinther; Højmark-Breiner, Kristian.

    2018. 1-5 Abstract fra Qualitative Research in Management and Organization Conference, Albuquerque, USA.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  9. Accepteret/In press

    Design af aktionsforskningsprojekter : Et æstetisk, samskabende blik på vidensudvikling. / Jensen, Julie Borup.

    Aktionsforskning. red. / Micki K. Sunesen. Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  10. Under udarbejdelse

    Dialogue as the basis for learning in the context of work. / Kolbæk, Ditte; McKenzie, Jane.

    I: Danish Journal of Management & Business, 01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  11. Udgivet
  12. Udgivet

    Engaging in Relational Action Learning Processes: A Way to Make Sense of Everyday Relational Management Practices. / Larsen, Mette Vinther; Rasmussen, Jørgen Gulddahl.

    Relational Research and Organisation Studies - An Invitation. Routledge, 2018. s. 64-85.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  13. Udgivet

    Exploring Unadjusted Gestures and Responses in Research Conversations with Organisational Members. / Larsen, Mette Vinther.

    Relational Research and Organisation Studies - An Invitation. Routledge, 2018. s. 40-63.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  14. Udgivet
  15. Afsendt

    Improve Business Results by Learning from Experience in Proactive Reviews. / Kolbæk, Ditte.

    Strategic Collaborative Innovations in Organizational Systems. red. / Mambo Mupepi. IGI global, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  16. Udgivet
  17. Accepteret/In press

    Leadership as a profession? The significance of reflexive judgment. / Hansen, Lone Hersted; Larsen, Mette Vinther.

    Professionalizing Leadership: Debating Education, Certification and Practice. red. / Anders Ragnar Örtenblad. New York : Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  18. Udgivet

    Ledelse af erhvervsskoler : Vidensnotat #1 LIP - Ledelse i Praksis på erhvervsskolerne. / Frimann, Søren; Bundgaard, Stine Bylin.

    5 s. 2018, Vidensnotat om ledelse af erhversskoler.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikation

  19. Udgivet
  20. E-pub ahead of print

    Online Collaboration and Communication in Contemporary Organizations. / Kolbæk, Ditte (Redaktør).

    1 udg. Hershey, USA : IGI global, 2018. 348 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  21. Afsendt

    Online Learning - Between University Studies and Workplace Learning. / Kolbæk, Ditte; Lundh Snis, Ulrika.

    I: Nordic Studies in Education, 31.03.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  22. Udgivet

    Preparing to Meet the Field Unprepared. / Larsen, Mette Vinther; Madsen, Charlotte Øland.

    2018. 1-5 Abstract fra Qualitative Research in Management and Organization Conference, Albuquerque, USA.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  23. Afsendt

    Problem Based Learning Online : For Better and Worse. / Kolbæk, Ditte.

    Encyclopedia of Education and Information Technologies. red. / Arthur Tatnall. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  24. E-pub ahead of print
  25. Udgivet

    SERVICE USER INVOLVEMENT IN COLLABORATIVE GOVERNANCE : Introducing a Nordic Welfare State model. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    Research Group for Capacity Building & Evaluation, Department of Learning and Philosophy, Aalborg University, 2018.

    Publikation: Working paper

  26. Afsendt

    Studying the intentionality of human being. / Keller, Kurt Dauer; Feilberg, Casper; Norlyk, Annelise.

    I: Journal of Phenomenological Psychology, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  27. Accepteret/In press

    Supporting imagination in the context of work. / Kolbæk, Ditte.

    Imagination. red. / Luca Tateo. Aalborg Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  28. Udgivet

    Sådan leder du dem der ikke blev fyret. / Molly, Asbjørn; Lykke, Trille Frodelund; Gamborg Nielsen, Ida; Moltke, Hanne.

    I: Lederweb.dk, 05.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  29. Udgivet

    Teachers' Reflective Practice in Lifelong Learning Programs. / Jensen, Annie Aarup; Thomassen, Anja Overgaard.

    Fostering Reflective Teaching Practice in Pre-Service Education. red. / Zineb Djoub. 1. udg. USA : IGI global, 2018. s. 25-45.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  30. Afsendt

    The good life according to existential phenomenology. / Keller, Kurt Dauer.

    2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  31. Afsendt

    The habitus of organizational learning. / Keller, Kurt Dauer.

    2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  32. Udgivet

    Using Adjusted Responses to Engage in Research Conversations with Organisational Members. / Larsen, Mette Vinther.

    Relational Research and Organisation Studies - An Invitation. Routledge, 2018. s. 15-39.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  33. Udgivet

    Working with Data Is a Polyphonic and Future-Forming Endeavour. / Larsen, Mette Vinther.

    Relational Research and Organisation Studies - An Invitation. Routledge, 2018. s. 160-191.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  34. Udgivet

    Working with leadership development and organizational learning from a dialogical perspective. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    2018. Paper præsenteret ved Qualitative Research in Management and Organization Conference, Albuquerque, USA.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  35. 2017
  36. Udgivet

    A day in the life of social constructionist researcher. / Larsen, Mette Vinther.

    2017. Abstract fra THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE OF COLLABORATIVE AND DIALOGIC PRACTICES, Tenerife, Spanien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  37. Udgivet

    Akademisk efteruddannelse som læringsrum for leder og arbejdsplads. / Kronborg, Jørgen; Willert, Søren.

    Lederes læringsrum : Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 95-123.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  38. Udgivet

    Akademisk videreuddannelse. / Laursen, Erik; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 11-17.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  39. Udgivet

    An educational experience with online teaching – not a best practice. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    World Conference on Computers in Education 2017 : Book of Abstracts. In World Conference on Computers in Education 2017 - Conference Programme: Tomorrow’s learning: involving everyone. (pp. 31-168). red. / Don Passey; Nocholas Mavengere. Dublin, 2017. s. 26.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  40. Udgivet

    A Platform for Developing and Maintaining Competences in PBL Supervision. / Gnaur, Dorina; Huttel, Hans.

    Emerging Technologies for Education: International Symposium on Emerging Technologies for Education. red. / Tien-Chi Huang; Rynson Lau; Yueh-Min Huang; Marc Spaniol; Chun-Hung Yuen. Springer, 2017. s. 297-303.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  41. Udgivet
  42. Udgivet

    Arts-Involving Burning Man Festival as Co-Creation in Social Education Studies. / Jensen, Julie Borup.

    Co-Creation in Higher Education.: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 151-166.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  43. Udgivet

    Assessment of Students : A Look at Validity in Emotional Situations. / Kjær-Rasmussen, Lone Krogh.

    Innovative Pedagogy: Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 71-89.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  44. Udgivet

    At arbejde med forandringsteori : Praktikeres guide til brug af forandringsteori i projektudvikling og evaluering. / Christensen, Nanna Limskov Stærk; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    2. udg. Aalborg Universitet : Institut for Læring og Filosofi, Aalborg Universitet, 2017. s. 1-12.

    Publikation: Working paper

  45. Udgivet

    A Third Context Perspective on University-Industry Collaboration and Knowledge Development. / Thomassen, Anja Overgaard; Filstad, Cathrine.

    2017. Paper præsenteret ved NEON-konferansen 2017, Bodø, Norge.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  46. Udgivet
  47. Udgivet

    Capacity Building i den offentlige sektor. / Jensen, Julie Borup; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor . red. / Hanne Kathrine Krogstrup . 1. udg. Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 57-74.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  48. Udgivet

    Capacity Building i et organisatorisk perspektiv. / Degn, Lise; Thomassen, Anja Overgaard.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 105-123.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  49. Udgivet

    Capacity Building in the Public Sector. / Jensen, Julie Borup; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    13 s. 2017, Kapitel oversat til engelsk.

    Publikation: AndetAndet bidrag

  50. Udgivet

    Capacity Building, Organisatorisk Læring og Den Lærende Organisation. / Laursen, Erik; Thomassen, Anja Overgaard.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 75-104.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  51. Udgivet

    Challenges and benefits for teachers in online Problem-Based learning. / Nortvig, Anne-Mette; Kolbæk, Ditte.

    Learning and education: material conditions and consequences. Bind 1 1. udg. København : Nordic Educational Research Association (NERA), 2017. s. 369-369.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  52. Udgivet

    Classroom Emotions and Student Creativity : Why Teacher Well-Being and Relationships Matter in Teaching for Creativity. / Grams Davy, Sarah.

    Innovative Pedagogy: A Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 27-44.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  53. Udgivet
  54. Udgivet

    Dagtilbud Læringsrapport 2016 - Kolding Kommune : Resultater fra Kortlægningsundersøgelse i Kolding Kommune 2016. / Hansen, Ole Henrik; Nordahl, Thomas; Øyen Nordahl, Sigrid; Hansen, Line Skov; Hansen, Ole.

    Århus : Nationalt Center for Skoleforskning, Århus Univeristet, 2017. 119 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  55. Udgivet

    Den studerende praktiker. / Stegeager, Nikolaj W.M.; Laursen, Erik; Thomassen, Anja Overgaard.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 51-65.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  56. Udgivet

    Design-based research as a “smart” methodology for studying learning in the context of work. / Kolbæk, Ditte.

    2017. Paper præsenteret ved The 40th Information Systems Research Conference in Scandinavia, Halden, Norge.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  57. Udgivet

    Designing Learning for Co-Creation : Conceptual and Practical Considerations. / Gnaur, Dorina; Larsen-Nielsen, Marie.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 225-246.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  58. Udgivet

    Designing Learning for Co-Creation : Conceptual and Practical Condiserations. / Gnaur, Dorina; Larsen-Nielsen, Inger Marie.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 225-246.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  59. Udgivet

    Digital didactical designs in multimodal, hybrid learning environments. / Gnaur, Dorina.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 34-42.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  60. Udgivet

    Disruption & Disruptive Innovation : Hvad betyder det for Human Ressource Management? / Brix, Jacob.

    25 eksperter om HR: HRM i dag og et blik mod nye horisonter . red. / Kim Staack Nielsen. Dansk HR, 2017. s. 42-45.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  61. Udgivet

    Distribueret forandringsledelse fordrer organisatoriske læringsrum : Et systemøkologisk perspektiv. / Willert, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Willert. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 219-242.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  62. Udgivet

    E-Learning-Based Occupational Therapy Education Leads to Committed Students. / Bensen, Maria ; Kolbæk, Ditte.

    European Conference on e-Learning. Bind 1 1. udg. Reading, UK : Academic Conferences and Publishing International, 2017. s. 48-55.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  63. Udgivet

    Emotions and Pedagogical Innovation : Introduction. / Chemi, Tatiana; Grams Davy, Sarah; Lund, Birthe.

    Innovative Pedagogy: A Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 1-7.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  64. Udgivet
  65. Udgivet
  66. Udgivet

    Forskning i egen praksis : projektarbejde som brobygger mellem uddannelse og arbejde. / Frimann, Søren; Willert, Søren; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. 1. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2017. s. 91-108.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  67. Udgivet

    Four logics of governance : Governing vocational Education and Training. / Friche, Nanna; Normann Andersen, Vibeke.

    2017. Abstract fra Journal of Vocational Education & Training Conference, Oxford, Storbritannien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  68. Udgivet

    Fra New Public Management til New Public Governance. / Jensen, Julie Borup; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 33-55.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  69. Udgivet

    Fra undervisning til organisatorisk praksis. / Thomassen, Anja Overgaard; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 109-128.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  70. Udgivet

    Fælles følgeskab - et aktionsforskningsprojekt om patientovergange fra intensiv til stamafsnit. / Winther, Susanne.

    Aalborg Universitetsforlag, 2017. 274 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

  71. Udgivet

    God videreuddannelse : Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. / Laursen, Erik (Redaktør); Stegeager, Nikolaj W.M. (Redaktør).

    1 udg. København : Samfundslitteratur, 2017. 158 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  72. Udgivet

    Healthy conditions of work : A theoretical outline. / Keller, Kurt Dauer; Keller, Hanne Dauer.

    2017.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  73. Udgivet

    If PBL is the answer, then what is the problem? / Huttel, Hans; Gnaur, Dorina.

    I: Journal of Problem Based Learning in Higher Education, Bind 5, Nr. 2, 11.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  74. Udgivet

    Implementering af ledelseskompetencer som metode til ledelsesudvikling og organisatorisk læring. / Keller, Hanne Dauer.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 125-147.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  75. Udgivet

    Implementering af viden. / Laursen, Erik; Stegeager, Nikolaj W.M.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 219-241.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  76. Udgivet

    Inplacement - ledelse i tiden efter fyringer og nedskæringer. / Molly, Asbjørn; Moltke, Hanne; Gamborg Nielsen, Ida; Lykke, Trille Frodelund.

    I: Boersen, 31.03.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Avisartikel

  77. Udgivet

    Institutional and organizational structuring of meaning. / Keller, Kurt Dauer.

    2017. Abstract fra OLKC 2018, Liverpool, .

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  78. Udgivet

    Introduktion. / Keller, Hanne Dauer; Frimann, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 5-16.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskrift

  79. Accepteret/In press
  80. Udgivet

    Leadership Development as Organizational Learning. / Thomassen, Anja Overgaard; Stegeager, Nikolaj W.M.

    2017. Paper præsenteret ved The 2017 Organizational learning, Knowledge and Capabilities Confenrece , Valladolid, Spanien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  81. Udgivet

    Ledelse efter fyringer. / Moltke, Hanne; Molly, Asbjørn; Gamborg Nielsen, Ida; Frodelund Lykke, Trillle.

    1 udg. Dansk Psykologisk Forlag, 2017. 128 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  82. Udgivet

    Ledelsesnetværk - et potentielt læringsrum. / Bundgaard, Stine Bylin.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 273-292.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  83. Udgivet

    Ledelsesudvikling i dialogiske læringsrum. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 171-194.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  84. Udgivet

    Lederes kompetenceudvikling og læring. / Keller, Hanne Dauer; Frimann, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 45-68.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  85. Udgivet

    Lederes læringsrum : Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. / Keller, Hanne Dauer (Redaktør); Frimann, Søren (Redaktør).

    1 udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. 301 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  86. Udgivet

    Læring i det personlige lederskab : Lederes oplevelse med undervisning i personlig ledelse . / Medom, Christina; Stegeager, Nikolaj W.M.

    Lederes læringsrum : Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 69-94.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  87. Udgivet

    Magien i organisationer. / Larsen, Mette Vinther.

    1 udg. Ohio, USA : Taos Institute Publications, 2017. 96 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  88. Udgivet

    Modernitetsteori. / Laursen, Erik.

    Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen; Tomas Ellegaard . 3.udg. Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 851-858.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingEncyclopædiartikel

  89. Udgivet

    Music and Visual Research : Inclusive Learning Environments and the Shaping of Time and Space. / Jensen, Julie Borup.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 66-74.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  90. E-pub ahead of print
  91. Udgivet

    Mødet mellem den erfarne praktiker og uddannelsen. / Willert, Søren; Frimann, Søren.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært arbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. 1. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2017. s. 67-89.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  92. Udgivet

    No quick fixes! : Moving from administrative manager to reflexive facilitator of learning and change. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted.

    2017. 1-22 Paper præsenteret ved NEON-konferansen 2017, Bodø, Norge.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  93. Udgivet

    Opbygning af kapacitet til samskabelse og brugerinvolvering. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Mortensen, Nanna Møller.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor . red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 149-169.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  94. Udgivet

    PBL og de sammensatte hold på kandidatuddannelser : ”When the going gets tough, PBL gets going!”. / Engen, Mie; Fallov, Mia Arp; Jensen, Rune Hagel Skaarup; Jensen, Julie Borup; Ravn, Ole.

    Aalborg Universitet : Institut for Sociologi og Socialt Arbejde, Aalborg Universitet, 2017. 36 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  95. Afsendt

    Pedagogical discourses in Bhutanese upper secondary schools. / Keller, Hanne Dauer; Utha, Karma.

    I: Knowledge Cultures, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikel i tidsskrift

  96. Accepteret/In press

    Praksisinddragelse som vej til inklusion? : - bestræbelser på inklusion af drenge og mænd via praksisinddragelse i multimediedesigneruddannelsen. / Friche, Nanna; Hersom, Henrik.

    Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og forskning i praksis. red. / Steen Baagøe Nielsen; Signe Hvid Thingstrup; Marianne Brodersen; Henrik Hersom. Frydenlund Academic, 2017. s. 137-152.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  97. Udgivet

    Primary school students as co-researchers. / Otrel-Cass, Kathrin; Bruun, Maja Hojer; Gnaur, Dorina.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Aalborg : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 118-122.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  98. Udgivet

    Proactive Review som læringsrum for online-ledere. / Kolbæk, Ditte.

    Lederens læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 149-170.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  99. Udgivet

    Projekt- og problemorienteret undervisning og læring. / Laursen, Erik; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 35-50.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  100. Udgivet

    På rette vej - resultater fra anden kortlægningsundersøgelse på fem erhvervsgymnasiale uddannelser i Region Nordjylland 2015. / Nordahl, Thomas; Hansen, Line Skov; Øyen Nordahl, Sigrid; Hansen, Ole.

    1 udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. 96 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  101. Udgivet

    Recognising Emotions and Creativity in Education : Concluding Remarks. / Chemi, Tatiana; Grams Davy, Sarah; Lund, Birthe.

    Innovative Pedagogy: Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 125-128.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  102. Udgivet

    Reflective Roleplaying in the Development of Dialogic Skill. / Hansen, Lone Hersted.

    I: Journal of Transformative Education, Bind 15, Nr. 2, 2017, s. 137-155.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  103. Udgivet

    Refleksiv eksploration skaber læringsrum for ledelse. / Bille, Rikke Alice; Fleron, Ann Cherie; Willert, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis . red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 195-218.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste