Center for Læring i Organisationer

  1. 2018
  2. Accepteret/In press

    Abduktiv lytning af kvalitative interviews. / Revsbæk, Line; Tanggaard, Lene .

    Håndbog i kvalitative analysemetoder indenfor sundhedsforskning. red. / Frederik Alkier Gildberg; Lise Hounsgaard. Bind 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  3. Udgivet

    Teachers´ Reflective Practice in Lifelong Learning Programs. / Jensen, Annie Aarup; Thomassen, Anja Overgaard.

    Fostering Reflective Teaching Practice in Pre-Service Education. red. / Zineb Djoub. 1. udg. USA : IGI global, 2018. s. 25-45.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  4. 2017
  5. Udgivet

    A day in the life of social constructionist researcher. / Larsen, Mette Vinther.

    2017. 1-5 Abstract fra THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE OF COLLABORATIVE AND DIALOGIC PRACTICES, Tenerife, Spanien.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  6. Udgivet

    Akademisk efteruddannelse som læringsrum for leder og arbejdsplads. / Kronborg, Jørgen; Willert, Søren.

    Lederes læringsrum : Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 95-123.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  7. Udgivet

    Akademisk videreuddannelse. / Laursen, Erik; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 11-17.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  8. Accepteret/In press

    Aktionsforskning : Fra forskningsideal til forskningspraksis. / Jensen, Julie Borup.

    Empiriske undersøgelser og metodiske greb i de pædagogiske professionsuddannelser. red. / Thomas Engsig. Hans Reitzel, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  9. Udgivet

    An educational experience with online teaching – not a best practice. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    IFIP Conference on Human-Computer Interaction. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  10. Udgivet

    A Platform for Developing and Maintaining Competences in PBL Supervision. / Huttel, Hans; Gnaur, Dorina.

    Emerging Technologies for Education. red. / Tien-Chi Huang; Rynson Lau; Yueh-Min Huang; Marc Spaniol; Chun-Hung Yuen. Bind 10676 Springer, 2017. s. 297-303.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  11. Udgivet
  12. Udgivet

    Arts-Involving Burning Man Festival as Co-Creation in Social Education Studies. / Jensen, Julie Borup.

    Co-Creation in Higher Education.: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 151-166.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  13. Udgivet

    Assessment of Students : A Look at Validity in Emotional Situations. / Kjær-Rasmussen, Lone Krogh.

    Innovative Pedagogy: Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 71-89.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  14. Udgivet

    A Third Context Perspective on University-Industry Collaboration and Knowledge Development. / Thomassen, Anja Overgaard; Filstad, Cathrine.

    2017. Paper præsenteret ved NEON-konferansen 2017, Bodø, Norge.

    Publikation: Forskning - peer reviewPaper uden forlag/tidsskrift

  15. Afsendt

    Brugerinvolvering i kvalitetsudvikling – BIKVA-modellen. / Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Bedre begrundet praksis . red. / Leif Tøfting Kongsgaard ; Morten Hulvej Rod . Samfundslitteratur, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  16. Udgivet

    Business Development in Interfirm Collaborations : Proposing a theory of Social Creativity in Service Networks. / Peronard, Jean-Paul; Brix, Jacob.

    I: Journal of Creativity and Business Innovation, Bind 3, 08.2017, s. 89-111.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  17. Udgivet

    Capacity Building i den offentlige sektor. / Jensen, Julie Borup; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor . red. / Hanne Kathrine Krogstrup . 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 57-74.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  18. Udgivet

    Capacity Building i et organisatorisk perspektiv. / Degn, Lise; Thomassen, Anja Overgaard.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 105-123.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  19. Udgivet

    Capacity Building, Organisatorisk Læring og Den Lærende Organisation. / Laursen, Erik; Thomassen, Anja Overgaard.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 75-104.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  20. Udgivet

    Challenges and benefits for teachers in online Problem-Based learning. / Nortvig, Anne-Mette; Kolbæk, Ditte.

    Learning and education: material conditions and consequences. Bind 1 1. udg. København : Nordic Educational Research Association (NERA), 2017. s. 369-369.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt i proceeding

  21. Udgivet

    Classroom Emotions and Student Creativity : Why Teacher Well-Being and Relationships Matter in Teaching for Creativity. / Grams Davy, Sarah.

    Innovative Pedagogy: A Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 27-44.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  22. Udgivet
  23. Udgivet

    Den studerende praktiker. / Stegeager, Nikolaj W.M.; Laursen, Erik; Thomassen, Anja Overgaard.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 51-65.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  24. Udgivet

    Design-based research as a “smart” methodology for studying learning in the context of work. / Kolbæk, Ditte.

    Proceedings of IRIS40, Information Systems Research Seminar in Scandinavia. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  25. Udgivet

    Designing Learning for Co-Creation : Conceptual and Practical Condiserations. / Gnaur, Dorina; Larsen-Nielsen, Inger Marie.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 225-246.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  26. Udgivet

    Designing Learning for Co-Creation : Conceptual and Practical Considerations. / Gnaur, Dorina; Larsen-Nielsen, Marie.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 225-246.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  27. Under udarbejdelse

    Dialogue as the basis for learning in the context of work. / Kolbæk, Ditte; McKenzie, Jane.

    I: Danish Journal of Management & Business, 31.07.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  28. Udgivet

    Digital didactical designs in multimodal, hybrid learning environments. / Gnaur, Dorina.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 34-42.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  29. Udgivet

    Disruption & Disruptive Innovation : Hvad betyder det for Human Ressource Management? / Brix, Jacob.

    25 eksperter om HR: HRM i dag og et blik mod nye horisonter . DANSK HR e-bog, 2017. s. 42-45.

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  30. Udgivet

    Distribueret forandringsledelse forderer organisatoriske læringsrum : Et systemøkologisk perspektiv. / Willert, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Willert. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 219-242.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  31. Accepteret/In press

    Doing Relational Research through Roleplaying. / Hansen, Lone Hersted.

    An Expedition Guide into Studying Relational Dimensions of Organizing. 1. udg. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  32. Udgivet

    E-learning based Occupational Therapy education leads to engaged students. / Bensen, Maria ; Kolbæk, Ditte.

    ECEL conference proceedings. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt i proceeding

  33. Udgivet

    Emotions and Pedagogical Innovation : Introduction. / Chemi, Tatiana; Grams Davy, Sarah; Lund, Birthe.

    Innovative Pedagogy: A Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 1-7.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  34. Accepteret/In press

    Er vi forberedte, når evidensbølgen klinger af og New Public Management som styringslogik udfordres? / Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Bedre begrundet praksis . red. / Leif Tøfting Kongsgaard; Morten Hulvej Rod . Samfundslitteratur, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  35. Accepteret/In press
  36. Udgivet
  37. Udgivet

    Forskning i egen praksis : projektarbejde som brobygger mellem uddannelse og arbejde. / Frimann, Søren; Willert, Søren; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. 1. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2017. s. 91-108.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  38. Accepteret/In press

    Four logics of governance : Governing vocational Education and Training. / Friche, Nanna; Normann Andersen, Vibeke.

    2017. Abstract fra Journal of Vocational Education & Training Conference, Oxford, Storbritannien.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  39. Udgivet

    Fra New Public Management til New Public Governance. / Jensen, Julie Borup; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 33-55.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  40. Udgivet

    Fra undervisning til organisatorisk praksis. / Thomassen, Anja Overgaard; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 109-128.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  41. Udgivet

    Fælles følgeskab - et aktionsforskningsprojekt om patientovergange fra intensiv til stamafsnit. / Winther, Susanne.

    Aalborg Universitetsforlag, 2017. 274 s.

    Publikation: ForskningPh.d.-afhandling

  42. Udgivet

    God videreuddannelse : Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. / Laursen, Erik (Redaktør); Stegeager, Nikolaj W.M. (Redaktør).

    1 udg. København : Samfundslitteratur, 2017. 158 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  43. Udgivet

    If PBL is the answer, then what is the problem? / Huttel, Hans; Gnaur, Dorina.

    I: Journal of Problem Based Learning in Higher Education, Bind 5, Nr. 2, 11.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  44. Udgivet

    Implementering af ledelseskompetencer som metode til ledelsesudvikling og organisatorisk læring. / Keller, Hanne Dauer.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 125-157.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  45. Udgivet

    Implementering af viden. / Laursen, Erik; Stegeager, Nikolaj W.M.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 219-241.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  46. Udgivet

    Inplacement - ledelse i tiden efter fyringer og nedskæringer. / Molly, Asbjørn; Moltke, Hanne; Gamborg Nielsen, Ida; Lykke, Trille Frodelund.

    I: Boersen, 31.03.2017.

    Publikation: FormidlingBidrag til avis - Avisartikel

  47. Accepteret/In press
  48. Udgivet

    Introduktion. / Keller, Hanne Dauer; Frimann, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 5-16.

    Publikation: ForskningForord/Indledning/efterskrift

  49. Udgivet
  50. Udgivet

    Leadership Development as Organizational Learning. / Thomassen, Anja Overgaard; Stegeager, Nikolaj W.M.

    2017. Paper præsenteret ved The 2017 Organizational learning, Knowledge and Capabilities Confenrece , Valladolid, Spanien.

    Publikation: ForskningPaper uden forlag/tidsskrift

  51. Udgivet

    Ledelse efter fyringer. / Molly, Asbjørn; Moltke, Hanne; Frodelund Lykke, Trillle; Gamborg Nielsen, Ida.

    2017. 138 s.

    Publikation: FormidlingBog

  52. Udgivet

    Ledelsesnetværk - et potentielt læringsrum. / Bundgaard, Stine Bylin.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 273-292.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  53. Udgivet

    Ledelsesudvikling i dialogiske læringsrum. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 171-195.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  54. Udgivet

    Lederes kompetenceudvikling og læring. / Keller, Hanne Dauer; Frimann, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 45-68.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  55. Udgivet

    Lederes læringsrum : Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. / Keller, Hanne Dauer (Redaktør); Frimann, Søren (Redaktør).

    1 udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. 301 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  56. Udgivet

    Læring i det personlige lederskab : Lederes oplevelser med undervisning i personlig ledelse . / Medom, Christina; Stegeager, Nikolaj W.M.

    Lederes læringsrum : Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 69-94.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  57. Udgivet

    Magien i organisationer. / Larsen, Mette Vinther.

    1 udg. Ohio, USA : Taos Institute Publications, 2017. 96 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  58. Under udarbejdelse

    Magt og Magtudøvelse i Proactive Reviews. / Kolbæk, Ditte.

    Magt i Organisatorisk Læring. Aalborg Universitetsforlag, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  59. Udgivet

    Modernitetsteori. / Laursen, Erik.

    Klassisk og moderne pædagogisk teori. red. / Peter Østergaard Andersen; Tomas Ellegaard . 3.udg. Hans Reitzel, 2017. s. 851-858.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  60. Udgivet

    Music and Visual Research : Inclusive Learning Environments and the Shaping of Time and Space. / Jensen, Julie Borup.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 66-74.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  61. Udgivet
  62. Udgivet

    Mødet mellem den erfarne praktiker og uddannelsen. / Willert, Søren; Frimann, Søren.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært arbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. 1. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2017. s. 67-89.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  63. Udgivet

    No quick fixes! : Moving from administrative manager to reflexive facilitator of learning and change. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted.

    2017. 1-22 Paper præsenteret ved NEON-konferansen 2017, Bodø, Norge.

    Publikation: Forskning - peer reviewPaper uden forlag/tidsskrift

  64. Accepteret/In press

    Online Collaboration and Communication in Contemporary Organizations. / Kolbæk, Ditte.

    1 udg. Hershey, USA : IGI global, 2017. 320 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  65. Afsendt

    Online Learning - Between University Studies and Workplace Learning. / Kolbæk, Ditte; Lundh Snis, Ulrika.

    I: Journal of Computer Assisted Learning, 29.04.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  66. Udgivet

    Opbygning af kapacitet til samskabelse og brugerinvolvering. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Mortensen, Nanna Møller.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor . red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 149-169.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  67. Udgivet

    PBL og de sammensatte hold på kandidatuddannelser : ”When the going gets tough, PBL gets going!”. / Engen, Mie; Fallov, Mia Arp; Jensen, Rune Hagel Skaarup; Jensen, Julie Borup; Ravn, Ole.

    Aalborg Universitet : Institut for Sociologi og Socialt Arbejde, Aalborg Universitet, 2017. 36 s.

    Publikation: ForskningRapport

  68. Accepteret/In press

    PBL online : An educational Experience with Online Teaching – Not a Best Practice. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    Tomorrow’s Learning: Involving Everyone – Learning with and about technologies and computing.: IFIP AICT. red. / Arthur Tatnall; Mary Webb. Springer, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  69. Afsendt

    Pedagogical discourses in Bhutanese upper secondary schools. / Keller, Hanne Dauer; Utha, Karma.

    I: Knowledge Cultures, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i tidsskrift

  70. Accepteret/In press

    Polyphonic Inquiry for Team Development, Learning and Knowledge Production. / Hansen, Lone Hersted; Madsen, Charlotte Øland.

    An Expedition Guide into Studying Relational Dimensions of Organizing. Bind 1 1. udg. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  71. Accepteret/In press

    Praksisinddragelse som vej til inklusion? : - bestræbelser på inklusion af drenge og mænd via praksisinddragelse i multimediedesigneruddannelsen. / Friche, Nanna; Hersom, Henrik.

    Drenges og mænds inklusion på kønnede uddannelser: Erfaringer fra deltagerorienteret uddannelsesudvikling og forskning i praksis. red. / Steen Baagøe Nielsen; Signe Hvid Thingstrup; Marianne Brodersen; Henrik Hersom. Frydenlund Academic, 2017. s. 137-152.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  72. Udgivet

    Primary school students as co-researchers. / Otrel-Cass, Kathrin; Bruun, Maja Hojer; Gnaur, Dorina.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Aalborg : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 118-122.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  73. Udgivet

    Proactive Review som læringsrum for online ledere. / Kolbæk, Ditte.

    Lederens læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 149-170.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  74. Udgivet

    Projekt- og problemorienteret undervisning og læring. / Laursen, Erik; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 35-50.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  75. Udgivet

    På rette vej - resultater fra anden kortlægningsundersøgelse på fem erhvervsgymnasiale uddannelser i Region Nordjylland 2015. / Nordahl, Thomas; Hansen, Line Skov; Øyen Nordahl, Sigrid; Hansen, Ole.

    1 udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. 96 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewRapport

  76. Udgivet

    Recognising Emotions and Creativity in Education : Concluding Remarks. / Chemi, Tatiana; Grams Davy, Sarah; Lund, Birthe.

    Innovative Pedagogy: Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / Tatiana Chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 125-128.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  77. Udgivet
  78. Udgivet

    Refleksiv eksploration skaber læringsrum for ledelse. / Bille, Rikke Alice; Fleron, Ann Cherie; Willert, Søren.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis . red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 195-218.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  79. Accepteret/In press

    Reform implementation, educational management and feedback in vocational colleges. / Friche, Nanna; Slottved, Mette.

    2017. Abstract fra The European Conference on Educational Research, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  80. Accepteret/In press

    Reforming Vocational Education and Training : Concepts of Quality in the recent Reform Agreement on Vocational Education and Training in Denmark. / Friche, Nanna; Kondrup, Sissel.

    2017. Abstract fra The European Conference on Educational Research, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  81. Udgivet

    Relationskapacitet som forudsætning for Capacity Building. / Grams Davy, Sarah; Ågård, Dorte.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 125-147.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  82. Udgivet

    Resultater fra anden kortlægningsundersøgelse i Brønderslev Kommune 2016. / Nordahl, Thomas; Hansen, Line Skov; Øyen Nordahl, Sigrid; Sunnevåg, Anne-Karin; Hansen, Ole.

    1 udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. 143 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewRapport

  83. Udgivet

    Re-Thinking Curriculum for 21st-Century Learners : Examining the Advantages and Disadvantages of Adding Co-Creative Aspects to Problem-Based Learning . / Jensen, Annie Aarup; Kjær-Rasmussen, Lone Krogh.

    Co-Creation in Higher Education : Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 1-14.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  84. Udgivet

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. / Krogstrup, Hanne Kathrine (Redaktør).

    1 udg. Hans Reitzel, 2017. 252 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  85. Udgivet

    Samskabelse og Evaluation Capacity Building. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Mønsted, Bolette Rye.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor . red. / Hanne Kathrine Krogstrup . 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 197-218.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  86. Accepteret/In press
  87. Udgivet

    Sensing the Problem Instead of Just Talking about It : Arts-Based Pedagogies and Development of Innovative, Professional Identities in Social Education Studies. / Jensen, Julie Borup.

    Innovative Pedagogy : A Recognition of Emotions and Creativity in Education. red. / tatiana chemi; Sarah Grams Davy; Birthe Lund. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 45-58.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  88. Udgivet

    Setting the Stage for Co-creation in Higher Education. / Chemi, Tatiana; Krogh, Lone.

    Co-creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. vii-xvi.

    Publikation: ForskningForord/Indledning/efterskrift

  89. Udgivet

    Stevens arbejde i uformelle læringsrum. / Willert, Søren; Larsen, Mette Vinther.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 243-271.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  90. Udgivet

    Stuck in a moment you can’t get out of : When undesirable prospective memories complicate a manager’s temporal work in strategy making. / Larsen, Mette Vinther.

    The good Organization: Aspirations - Interventions - Struggles: Sub-theme 51: Top managers and strategizing. European Group for Organizational Studies, 2017. s. 1-23.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  91. Accepteret/In press

    Supporting imagination in the context of work. / Kolbæk, Ditte.

    Imagination. red. / Luca Tateo. Aalborg Universitetsforlag, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  92. Afsendt

    Teaching Problem Based Learning as Blended Learning. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    I: Studies in Higher Education, 21.07.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  93. Udgivet

    The Diffusion and Adoption of BIKVA : A 20-year Impact Case Study. / Brix, Jacob; Nielsen, Louise Krogsgaard; Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Aalborg : Aalborg Universitet. Institut for Læring og Filosofi, 2017.

    Publikation: ForskningRapport

  94. Udgivet

    The immediate effects of a triple helix collaboration : An impact case study of the Creative Idea Solution (CIS) Framework. / Brix, Jacob.

    Research Group for Evaluation & Capacity Building, Department of Learning and Philosophy, Aalborg University, 2017.

    Publikation: ForskningRapport

  95. Udgivet

    The Impact of Belonging Groups in an Institutional Merger Process. / Broeng, Susanne.

    I: Organisational and Social Dynamics, Bind 17, Nr. 1, 2017, s. 71-88.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  96. Udgivet

    Transfer i videreuddannelse. / Laursen, Erik; Stegeager, Nikolaj W.M.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 19-34.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  97. Udgivet

    Transformative læreprocesser i videreuddannelse. / Stegeager, Nikolaj ; Willert, Søren.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. 1. udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2017. s. 129-143.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  98. Udgivet

    Transformative lærerprocesser i videreuddannelse. / Stegeager, Nikolaj W.M.; Willert, Søren.

    God videreuddannelse: Med transfer, balance og praksisnært projektarbejde. red. / Erik Laursen; Nikolaj Stegeager. 1. udg. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 129-144.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  99. Udgivet

    Udvikling af ledelseskompetencer i organisationer. / Frimann, Søren; Mønsted, Bolette Rye.

    Lederes læringsrum: Koblinger mellem organisation, uddannelse og praksis. red. / Hanne Dauer Keller; Søren Frimann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2017. s. 17-44.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  100. Udgivet
  101. Udgivet

    When unforeseen event become strategic. / Larsen, Mette Vinther; Rasmussen, Jørgen Gulddahl.

    I: Journal of Management & Organization, 22.05.2017, s. 1-15.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  102. Udgivet

    Zufriedene Lehrer machen Schule : Über die wichtigste Ressource zeitgemäßer Schulentwicklung. / Grams Davy, Sarah.

    Waxmann Verlag, 2017. 106 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste