Forskningsgruppen i Sundhed, Organisation, Uddannelse og Læring (SOUL)

  1. 2018
  2. Udgivet

    Go Cook - de første 10 år : Evaluering og forslag til fremtiden . / Andersen, Boris.

    København : Aalborg Universitet, 2018. 52 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  3. Udgivet

    Planning lessons with learning platforms - problem and prospects for mathematics education. / Tamborg, Andreas Lindenskov.

    Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10) . 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  4. Udgivet
  5. Accepteret/In press

    Sapere aude revisited and revised. / Buch, Anders; Juhl, Joakim.

    I: Educational Philosophy and Theory, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  6. Accepteret/In press

    The role of education in academic ecosystems. / Buch, Anders; Juhl, Joakim.

    The Creative University. red. / Birthe Lund; Sonja Arndt. Sense Publishers, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  7. Udgivet

    Virtually teaching virtual leadership. / Henriksen, Thomas Duus; Nielsen, Rikke Kristine; Børgesen, Kenneth.

    (uden titel). red. / Jørn Kjølseth Møller. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  8. 2017
  9. Under udarbejdelse
  10. Udgivet

    Borgerrettet forebyggelse af usundhed : et blik på diabetes. / Hindhede, Anette Lykke.

    Kritiske perspektiver i helsefagene: Utdanning, yrkespraksis og forskning . red. / Marte Feiring; Ingrid Ruud Knutsen; Truls I. Juritzen; Kristian Larsen. Cappelen Akademisk Forlag, 2017. s. 155-177.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  11. Udgivet

    Communication situation and positioning in virtual meetings - rhetorical implications for interpersonal management communication. / Winther, Frederikke; Nielsen, Rikke Kristine; Henriksen, Thomas Duus; Børgesen, Kenneth.

    (uden titel). red. / Jørn Kjølseth Møller. 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  12. Accepteret/In press

    Engineering Business : The Co-production of Institutions, Skills and Engineering Challenges. / Buch, Anders; Juhl, Joakim.

    The Engineering-Business Nexus. red. / Steen Hyldgaard Christensen. Springer, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  13. Udgivet

    Hva er kritikk I helsefagene og hva skal vi med kritiske perspektiver? / Larsen, Kristian; Juritzen, Truls I.; Knutsen, Ingrid Ruud; Feiring, Marte.

    Kritiske perspektiver i helsefagene: Utdanning, yrkespraksis og forskning. red. / Marte Feiring; Ingrid Ruud Knutsen; Truls I. Juritzen; Kristian Larsen. Bind 1 1. udg. Oslo : Cappelen Damm, 2017. s. 309-334.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  14. Udgivet

    Innledning. / Juritzen, Truls I; Feiring, Marte; Larsen, Kristian; Knutsen, Ingrid Ruud .

    Kritiske perspektiver i helsefagene: Utdanning, yrkespraksis og forskning. red. / Marte Feiring; Ingrid R Knutsen; Truls I Juritzen; Kristian Larsen. Bind 1 1. udg. Oslo : Cappelen Damm, 2017. s. 13-20.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  15. Udgivet

    Inplacement - ledelse i tiden efter fyringer og nedskæringer. / Molly, Asbjørn; Moltke, Hanne; Gamborg Nielsen, Ida; Lykke, Trille Frodelund.

    I: Boersen, 31.03.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Avisartikel

  16. Udgivet

    Introduction. / Buch, Anders.

    I: Nordic Journal of Working Life Studies, Bind 7, Nr. 3, 09.2017, s. 1-2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  17. Udgivet

    Introduction. / Buch, Anders.

    I: Nordic Journal of Working Life Studies, Bind 7, Nr. 4, 12.2017, s. 1-2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  18. Udgivet

    Klinikkens didaktik i et professionspædagogisk perspektiv. / Højbjerg, Karin; Pedersen, Karin Anna ; Boge, Jeanne.

    I: Klinisk Sygepleje, Nr. 4, 2017, s. 243-256.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  19. Udgivet

    Kritiske teoriers analysekraft i rapport om sundhedsprofessionelles uddannelsesbehov. / Larsen, Kristian; Højbjerg, Karin.

    Kritiske perspektiver i helsefagene: Utdanning, yrkespraksis og forskning . red. / Marte Feiring; Truls I. Juritzen; Ingrid Ruud Knutsen; Kristian Larsen. Bind 1 1. udg. Oslo : Cappelen Damm, 2017. s. 21-48.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  20. Udgivet

    Ledelse efter fyringer. / Moltke, Hanne; Molly, Asbjørn; Gamborg Nielsen, Ida; Frodelund Lykke, Trillle.

    1 udg. Dansk Psykologisk Forlag, 2017. 128 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  21. Udgivet

    Mapping The Logics in Practice Oriented Competence Development. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Allsopp, Benjamin Brink; Fougt, Simon Skov; Misfeldt, Morten.

    Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education: (CERME10). red. / Ghislaine Gueudet; Therese Dooley. Oslo : European Society for Research in Mathematics Education , 2017. s. 3873-3880.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  22. Accepteret/In press

    Materialitet, krop og læring – et praksisteoretisk perspektiv. / Buch, Anders.

    Materialitet og læring. red. / Kristian Larsen; Marie Martinussen. Hans Reitzel, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  23. Udgivet

    Materiality, body, learning - a practice theoretical perspective. / Buch, Anders.

    NERA 17 abstracts: Learning and Education - material conditions and consequences. Bind 1 1. udg. Copenhagen : Nordic Educational Research Association (NERA), 2017. s. 24-25.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  24. Udgivet

    Participatorisk Data Design : En ressource for Capacity Building. / Jensen, Torben Elgaard; Madsen, Anders Koed; Misfeldt, Morten; Munk, Anders Kristian; Tamborg, Andreas Lindenskov.

    Samskabelse og Capacity Building i den offentlige sektor. red. / Hanne Kathrine Krogstrup. 1. udg. Hans Reitzel, 2017. s. 171-195.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  25. Udgivet

    Ph.d.-vejlederkurser i Danmark : Status på indhold og diskussion af kvalitet. / Kobayashi, Sofie ; Godskesen, Mirjam Irene; Wichmann-Hansen, Gitte.

    I: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Bind 12, Nr. 22, 2017, s. 99-114.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  26. Udgivet

    Practice Theory and Methodology : (De)centring Leaders in Work and Learning? / Buch, Anders; Søren Blem, Bach.

    10th International Conference on Researching Work & Learning: Book of Abstracts. Bind 1 1. udg. 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  27. Udgivet

    Praksisteori og arbejdslivsforskning. / Buch, Anders.

    I: Tidsskrift for Arbejdsliv, Bind 19, Nr. 4, 12.2017, s. 36-50.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  28. Udgivet
  29. Udgivet

    Sperm Stories : Sociotechnical Imaginaries of Sperm Donation and Sperm Banking in Denmark. / Adrian, Stine Willum.

    Assisted Reproduction Across Borders : Feminist Perspectives on Normalizations, Disruptions and Transmissions. red. / Merete Lie; Nina Lykke. Bind 1 1. udg. London : Routledge, 2017. s. 275-287.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  30. Udgivet

    Tilbage til sagen. / Tanggaard, Lene ; Højbjerg, Karin.

    Kritiske perspektiver i helsefagene : Utdanning, yrkespraksis og forskning. red. / Marte Feiring; Ingrid Ruud Knutsen; Truls I. Juritzen; Kristian Larsen. Bind 1 1. udg. Cappelen Damm Akademisk AS * Nordic Open Access Scholarly Publishing, 2017. s. 77-100.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  31. Udgivet

    Transformasjon av en profesjon : sykehuset mellom penger og pasienter. / Brænd, Jorunn Andrea; Larsen, Kristian.

    Kritiske perspektiver i helsefagene: Utdanning, yrkespraksis og forskning. red. / Marte Feiring; Ingrid R Knutsen; Truls I Juritzen; Kristian Larsen. Bind 1 1. udg. Oslo : Cappelen Damm, 2017. s. 207-232.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  32. Udgivet

    Using Social Network Analysis as a Method to Assess and Strengthen Participation in Health Promotion Programs in Vulnerable Areas. / Hindhede, Anette Lykke; Aagaard-Hansen, Jens.

    I: Health Promotion Practice, Bind 18, Nr. 2, 2017, s. 175-183.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  33. Accepteret/In press

    What's New? Temporality in Practice Theory and Pragmatism. / Buch, Anders; Stjerne, Iben Sandal.

    How Organizations Manage the Future. Theoretical Perspectives and Empirical Insights. red. / Hannes Krämer; Matthias Wenzel. Palgrave Macmillan, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  34. 2016
  35. Udgivet

    A perfect match? A postcolonial perspective on well educated refugees at the Danish labour market. / Andersen, Vibeke; Jensen, Iben.

    2016. Abstract fra RN31 Ethnic Relations, Racism and Antisemitism , Polen.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  36. Udgivet

    A postcolonial perspective on well educated refugees in Denmark. / Jensen, Iben; Andersen, Vibeke.

    2016. Abstract fra Social exclusion, Postcolonial perspectives, and Discrimination, København, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  37. Udgivet

    Arkitektur og læring i akademiske forskningspraksisser. / Christensen, Gerd; Buch, Anders.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 26. årg., Nr. 102, 12.2016, s. 10-25.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  38. Udgivet

    At gøre det rigtige - etik i organisatorisk praksis. / Buch, Anders; Andersen, Vibeke.

    Organisatorisk dannelse: Etiske perspektiver på organisatorisk læring. red. / Kurt Dauer Keller. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2016. s. 187-209.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  39. Udgivet

    Can good leadership be learned through business games? / Henriksen, Thomas Duus; Børgesen, Kenneth.

    I: Human Resource Development International, Bind 19, Nr. 5, 10.07.2016, s. 388-405.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  40. Udgivet
  41. Udgivet

    Critical Kinship Studies : Kinship (Trans)Formed. / Kroløkke, Charlotte; Myong, Lene; Adrian, Stine Willum; Tjørnhøj-Thomsen, Tine.

    Critical Kinship Studies. red. / Charlotte Kroløkke; Lene Myong; Stine Willum Adrian; Tine Tjørnhøj-Thomsen. Bind 1 1. udg. London, UK : Rowman & Littlefield International, 2016. s. 1-12.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskrift

  42. Udgivet

    Critical Kinship Studies. / Kroløkke, Charlotte (Redaktør); Myong, Lene (Redaktør); Adrian, Stine Willum (Redaktør); Tjørnhøj-Thomsen, Tine (Redaktør).

    1 udg. London : Rowman & Littlefield International, 2016. 336 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  43. Udgivet

    Engineering by other means : Transformations in engineering work practices. / Buch, Anders.

    I: Engineering Studies, Bind 8, Nr. 2, 2016, s. 91-92.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLeder

  44. Udgivet

    Ethics in organizations : A practice theoretical perspective. / Buch, Anders.

    Papers presented at the conference Pragmatism Today. 2016. s. 1-16.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  45. Udgivet
  46. Udgivet

    Forestillinger om samarbejde i ingeniørarbejdet. / Andersen, Vibeke; Buch, Anders.

    I: Tidsskrift for Arbejdsliv, Bind 18, Nr. 4, 11.2016, s. 58-74.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  47. Udgivet

    Fortællinger og historier i organisatoriske læringsprojekter. / Molly, Asbjørn; Jørgensen, Kenneth Mølbjerg.

    Narrativ forskning: Tilgange og metoder. red. / Inger Glavind Bo; Ann-Dorte Christensen; Trine Lund Thomsen. 1. udg. København : Hans Reitzel, 2016. s. 129-148.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  48. Udgivet

    How do socio-economic factors and distance predict access to prevention and rehabilitation services in a Danish municipality? / Hindhede, Anette L; Bonde, Ane; Schipperijn, Jasper; Scheuer, Stine H; Sørensen, Susanne Margrethe; Aagaard-Hansen, Jens.

    I: Primary Health Care Research and Development, Bind 17, Nr. 6, 2016, s. 578-585.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  49. Udgivet

    Ideas of holistic engineering meet engineering work practices. / Buch, Anders.

    I: Engineering Studies, Bind 8, Nr. 2, 2016, s. 140-161.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  50. Udgivet

    Ideas of Holistic Engineering Meet Professional Work Practices. / Buch, Anders.

    Engineering Professionalism: Engineering Practice in Work and Education. red. / Ulrik Jørgensen; Søsser Brodersen. 1. udg. Sense Publishers, 2016. s. 147-170.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  51. Udgivet

    Introduktion. / Christensen, Gerd; Buch, Anders.

    I: Kognition & Paedagogik, Bind 26. årg., Nr. 102, 12.2016, s. 2-8.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  52. Udgivet

    Inventing Problems for Technical Solutions – The Co-production of Universities, Skills and Engineering Challenges. / Juhl, Joakim; Buch, Anders.

    2016. Abstract fra Creative University Conference, Aalborg, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  53. Udgivet

    Kvalitet, faglighed og legitime videnformer i SSP-samarbejdet under transformation. / Tamborg, Andreas Lindenskov.

    I: Praktiske Grunde, Nr. Nr. 3-4, 2016, s. 29-52.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  54. Udgivet

    Læringsmålstyret undervisning og målforståelser - statiske og dynamiske mål. / Misfeldt, Morten; Tamborg, Andreas Lindenskov.

    I: Cursiv, Nr. 19, 11.2016, s. 113-139.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  55. Udgivet
  56. Udgivet

    Making Room in Engineering Design. / Petersen, Rikke Premer; Buch, Anders.

    Engineering Professionalism: Engineering Practice in Work and Education. red. / Ulrik Jørgensen; Søsser Brodersen. 1. udg. Rotterdam, NL : Sense Publishers, 2016. s. 171-194.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  57. Udgivet

    Making room in engineering design practices. / Petersen, Rikke Premer; Buch, Anders.

    I: Engineering Studies, Bind 8, Nr. 2, 2016, s. 93-115.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  58. Udgivet

    Management of professionals in school practices. / Jacobsen, Alice Juel; Buch, Anders.

    I: Professions & Professionalism, Bind 6, Nr. 3, 12.2016, s. 1-16.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  59. Udgivet
  60. Udgivet

    Nymaterielle teorier: Karen Barad. / Adrian, Stine Willum.

    Kulturteorier og Kultursociologi. red. / Bjørn Schiermer . 1.udg. Hans Reitzel, 2016. s. 77-100.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  61. Udgivet
  62. Udgivet

    Practice changing practices : How to engage in practice-based studies that makes a difference. / Thomsen, Rikke; Buch, Anders.

    HARD TIMES? The Eighth Nordic Working Life Conference 2 - 4 November 2016. red. / Henna Tuominen; Antti Saloniemi; Kirsi Poussa. Bind 1 1. udg. Tampere, Finland : University of Tampere, 2016. s. 41-42.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  63. Udgivet

    Practices and material arrangements in urban planning - a practice theoretical perspective. / Buch, Anders; Harders, Anne Katrine Braagaard.

    2016. Abstract fra 4S/EASST Conference, Barcelona, Spanien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  64. Udgivet

    Primus inter pares - paradokser, deadlocks og omveje i gymnasieledelse. / Buch, Anders; Jacobsen, Alice Juel.

    I: Tidsskrift for Arbejdsliv, Bind 18, Nr. 3, 09.2016, s. 47-63.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  65. Udgivet
  66. Udgivet
  67. Udgivet

    Reflections on having participated at the Pre-NORMA workshop. / Shacheva, Shipra ; Schou, Marit Hvalsøe; Tamborg, Andreas Lindenskov.

    I: NOMAD nordic studies in mathematics education, Bind 21, Nr. 3, 09.2016, s. 89-90.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debat

  68. Udgivet
  69. Udgivet

    Social netværksanalyse. / Hindhede, Anette Lykke; Aagaard-Hansen, Jens .

    Forebyggende sundhedsarbejde. red. / Bjarne Bruun Jensen; Morten Grønbæk; Susanne Reventlow. 6. udg. Munksgaard : Munksgaard , 2016. s. 405-418.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  70. Udgivet

    Students’ strategies for position-taking in transnational education. / Li, Jin Hui.

    I: Praktiske Grunde, Nr. 3-4, 2016, s. 53-72.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  71. Udgivet

    Subversive Practices of Sperm Donation : Globalising Danish Sperm. / Adrian, Stine Willum.

    Critical Kinship Studies. red. / Charlotte Krolykke; Lene Myong; Stine Willum Adrian; Trine Tjørnhøj-Thomsen. Bind 1 1. udg. London : Rowman & Littlefield International, 2016. s. 185-202.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  72. Udgivet

    Transformation in the management of Danish public-sector : knowledge-intensive organizations and dealing with ambiguity – identity control and organizational management technology. / Andersen, Vibeke; Hindhede, Anette Lykke.

    The 8th Nordic Working Life Conference Hard Times. Nordic Working Life Conference Hard Times, 2016.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  73. Udgivet
  74. Udgivet

    Vanskelig opvækst : en ressource i arbejdet med det vanskelige. / Brandt, Lene Ingemann; Larsen, Kristian.

    I: Praktiske Grunde, Nr. 1-2, 2016, s. 81-97.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  75. Udgivet

    Velfærdsorganiseringens logik : Uddannelsesplanlægning. / Buch, Anders.

    I: Praktiske Grunde, Nr. 3-4, 12.2016, s. 109-126.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  76. Udgivet

    Velfærdsorganisering og transformation – en indledning. / Højbjerg, Karin; Martinussen, Marie Louise.

    I: Praktiske Grunde, Nr. 3-4, 12.2016, s. 5-10.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  77. 2015
  78. Afsendt
  79. Udgivet

    Allegories of Storytelling : The workings of story in organisational sense making processes. / Molly, Asbjørn.

    Governing the Anthropocene: The greatest challenge for systems thinking in practise?. red. / Ray Ison. 2015.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  80. Udgivet

    Arbejdsmiljø og sygeplejen i et magtpolitisk felt : Det sygeplejefaglige arbejde i krydspres mellem gamle og nye rationalitetsformer. / Thomassen, Ole Jacob; Larsen, Kristian.

    Bladet fra munden – mod og vilje til et godt arbejdsliv. red. / Janne Gleerup. 1. udg. Dansk Sygeplejerad, 2015. s. 81-93.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  81. Udgivet
  82. Udgivet
  83. Udgivet
  84. Udgivet

    Designing for health in school buildings : Between research and practice. / Kirkeby, Inge Mette; Jensen, Bjarne Bruun; Larsen, Kristian; Kural, René.

    I: Scandinavian Journal of Public Health, Bind 43, Nr. 3, 06.03.2015, s. 260-268 .

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  85. Udgivet

    Effektiv kompetenceudvikling i et kor af stemmer. / Molly, Asbjørn; Jensen, Dorthe.

    I: Uddannelse & Udvikling, Nr. 2, 25.08.2015, s. 10-12.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  86. Udgivet
  87. Udgivet
  88. Udgivet

    Exploring the Unmet Needs of the Patient in the Outpatient Respiratory Medical Clinic : Patients versus Clinicians Perspectives. / Jensen, Lone Birgitte; Brinkkjær, Ulf; Larsen, Kristian; Konradsen, Hanne.

    I: International Journal of Chronic Diseases, Bind 2015, 749369, 10.11.2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  89. Udgivet

    Faktorer der har betydning for henvisning til og gennemførelse af forløb på Forebyggelsescenter Vanløse-Brønshøj-Husum. / Jens, Aagaard-Hansen; Hindhede, Anette Lykke; Sørensen, Susanne Margrethe.

    Steno Center for Sundhedsfremme, 2015. 34 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  90. Udgivet

    Getting Context Back in Engineering Education. / Buch, Anders; Bucciarelli, Louis.

    International Perspectives on Engineering Education: Engineering Education and Practice in Context, Volume 1. red. / Steen Hyldgaard Christensen; C. Didier; A. Jamison; M. Meganck; C. Mitcham; B. Newberry. Bind IV Dortrecht : Springer, 2015. s. 495-512.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  91. Udgivet

    Grænser for professionel autoritet i mødet mellem sundhedsprofessionelle og patienter/klienter. / Højbjerg, Karin; Sandholm Larsen, Niels; Larsen, Kristian.

    I: Praktiske Grunde, Bind 2015 1-2, 4, 2015, s. 43-60.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  92. Udgivet

    How Progressive Pedagogics Lie. / Buch, Anders.

    I: Engineering Studies, Bind 7, Nr. 2-3, 2015, s. 171-173.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  93. Udgivet

    Hvad handler ledelse af videnarbejde om? : Et praksisteoretisk bidrag. / Buch, Anders; Andersen, Vibeke.

    I: Gjallerhorn, Nr. 21, 2015, s. 28-37.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  94. Udgivet

    Hvordan adresserer vi tværkulturel vejledning på kurser for speciale- og ph.d.-vejledere? / Godskesen, Mirjam Irene; Wichmann-Hansen, Gitte.

    2015. Abstract fra DUN, Vejle, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  95. Udgivet

    Hvordan finder man sin plads i klassen? : Materialiteters indgriben i elevpositioner og-strategier i gymnasieskolen. / Murning, Susanne; Martinussen, Marie Louise.

    Ungdomsliv : Brydninger i ungdomslivet . red. / Niels Ulrik Sørensen; Mette Pless. Bind 3 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2015. s. 85-108.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  96. Udgivet

    Interaktioner i lungeambulatoriet : Et studie af samlevere og sundhedsprofessionelles forventninger til den ambulante samtale. / Lone Birgitte Skov Jensen, lone; Larsen, Kristian; Konradsen, Hanne.

    I: Nordisk Sygeplejeforskning, Nr. 4/2015, 2015, s. 437-452.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  97. Udgivet

    Is Practice Theory in need of the concept of Community of Practice? / Buch, Anders.

    Practices, the Built Environment & Sustainability: Responses to the Thinking Note Collection. red. / Chris Foulds; Charlotte Louise Jensen; Stanley Blue; Roxana Morosanu. Cambridge, Copenhagen, London: GSI, DIST, BSA CCSG, 2015. s. 23-24 8.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  98. Udgivet

    Mellem bureaukrati, klient og professionelle idealer : Et professionsteoretisk blik på jordemødres tale om brug af teknologier til at høre hjertelyd. / Sandholm Larsen, Niels; Johnsen, Helle; Larsen, Kristian.

    I: Praktiske Grunde, Bind PG 1-2, Nr. 2015, 2, 01.09.2015, s. 11-26.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  99. Udgivet

    Nyuddannede sygeplejerskers svære møde med arbejdslivet. / Aagesen, Malene; Højbjerg, Karin.

    I: Sygeplejersken, Nr. 11, 2015, s. 64-68.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  100. Udgivet

    Part II: The Epistemological Basis of Engineering : Introduction. / Buch, Anders; Petersen, Stig Andur.

    Engineering Identities, Epistemologies and Values: Engineering Education and Practice in Context, Volume 2. red. / Steen Hyldgaard Christensen; Christelle Didier; Andrew Jamison; Martin Meganck; Carl Mitcham; Byron Newberry. Dordrecht : Springer, 2015. s. 121-127.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  101. Udgivet

    Performance management i en krisetid. / Elmholdt, Claus Westergård; Hoffmann Birk, Rasmus; Børgesen, Kenneth.

    I: Tidsskrift for Arbejdsliv, Bind 17, Nr. 3, 01.09.2015, s. 63-76.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  102. Udgivet

    Practice Theory and Pragmatism in Science & Technology Studies : Convergence or Collision? / Buch, Anders.

    SPSP 2015 The 5th biennial conference of the Society for the Philosophy of Science in Practice. 2015. s. 85-85.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  103. Udgivet

    Pragmatism and practice theory : Convergenses or collisions. / Buch, Anders; Elkjær, Bente.

    2015. Paper præsenteret ved OLKC 2015, Milano, Italien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  104. Udgivet

    Præstationsledelse i en krisetid. / Elmholdt, Claus Westergård; Hoffmann Birk, Rasmus; Børgesen, Kenneth.

    FTF, 2015. 15 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

Forrige 1 2 3 Næste