ILD - Forskningslab i IT og Læringsdesign

  1. 2018
  2. Under udarbejdelse

    About Play. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Aarhus Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  3. Accepteret/In press

    "Are you sure you can handle it?" - Risky Play and Gender Expectations. / Skovbjerg, Helle Marie.

    I: Childhood, 01.05.2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  4. Afsendt
  5. Accepteret/In press

    Billeder på tværs af fag og projekter. / Buhl, Mie; Skov, Kirsten.

    Billedkunst i udskolingen. red. / Henrik Marxen; Knud Erik Christensen. Odense : Meloni, 2018.

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  6. Accepteret/In press

    Corporate Social Responsibility (CSR) as a Co-Creative Culture of Sustainability : A Lesson from a Danish Renewable Energy Project. / Zhou, Chunfang; Otrel-Cass, Kathrin; Cass, Andrew.

    Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Product. IGI global, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  7. Accepteret/In press
  8. Udgivet

    Epistemic Network Analysis of students’ longer written assignments as formative/summative evaluation. / Fougt, Simon Skov; Siebert-Evenstone, Amanda; Eagan, Brendan; Tabatabi, Sara; Misfeldt, Morten.

    2018. Paper præsenteret ved Learning analytics and knowledge conference 2018, Sydney, Australien.

    Publikation: Forskning - peer reviewPaper uden forlag/tidsskrift

  9. Afsendt

    From everyday problem to a mathematical solution - understanding student reasoning by identifying their chain of reference. / Dreyøe, Jonas; Larsen, Dorte Moeskær; Misfeldt, Morten.

    Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Bind 1 Umeå, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  10. Afsendt

    Game-Oriented Learning Design : A Scandinavian Approach. / Arnseth, Hans Christian; Hanghøj, Thorkild; Misfeldt, Morten; Henriksen, Thomas Duus; Selander, Staffan; Ramberg, Robert.

    Sense Publishers, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  11. Afsendt

    Home is to be understood : The role of contemporary art museums facing current immigration challenges. / Buhl, Mie; Werner Hansen, Siv.

    Flucht und Heimat. red. / Birgit Althans; Jörg Zirfas. Juventa Verlag, 2018. s. 16.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  12. Udgivet
  13. Ikke-udgivet

    Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Allsopp, Benjamin Brink.

    Titel. Dafolo, 2018.

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  14. Afsendt
  15. Accepteret/In press

    Intern kommunikation som rammesætning af organisatoriske processer. / Henriksen, Thomas Duus.

    I: Erhvervspsykologi, Bind 15, Nr. 3, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  16. Accepteret/In press
  17. Accepteret/In press

    PBL online : An educational Experience with Online Teaching – Not a Best Practice. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    Tomorrow’s Learning: Involving Everyone – Learning with and about technologies and computing.: IFIP AICT. red. / Arthur Tatnall; Mary Webb. Springer, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  18. Accepteret/In press

    Philosophy of Mathematics : Connecting Humans and Equations. / Ravn, Ole; Skovsmose, Ole.

    Springer, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  19. Afsendt

    Planlægning med læringsplatforme: kollaboration og didaktiske valg. / Kiær, Karina ; Tamborg, Andreas Lindenskov.

    Titel. Dafolo, 2018.

    Publikation: FormidlingBidrag til bog/antologi

  20. Udgivet
  21. Accepteret/In press
  22. Udgivet

    Sensory Science Education. / Otrel-Cass, Kathrin.

    Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education: A Nordic View. Springer International Publishing, 2018. s. 179-195.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  23. Accepteret/In press

    Skrivning rundt om sandkassen : Elevers skrivepraksisser i og om Minecraft. / Hanghøj, Thorkild.

    Innovativ undervisning med it i fagene.. red. / Jeppe Bundsgaard; Marianne Georgsen; Stefan Graf; Thomas Illum Hansen; Charlotte Krog Skott. Aarhus Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  24. Udgivet

    State of Play. / Skovbjerg, Helle Marie.

    I: International Journal of Play, Bind 7, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  25. Accepteret/In press

    Supporting teachers intervention in students virtual collaboration using a network based model. / Herder, Tiffany; Swiecki, Zachari; Fougt, Simon Skov; Tamborg, Andreas Lindenskov; Allsopp, Benjamin Brink; Williamson Shaffer, David; Misfeldt, Morten.

    2018. Paper præsenteret ved Learning analytics and knowledge conference 2018, Sydney, Australien.

    Publikation: Forskning - peer reviewPaper uden forlag/tidsskrift

  26. Under udarbejdelse

    Sæt skolen i spil. / Hanghøj, Thorkild; Kjellow, Tore Neergaard; Lassen, Stine Melgaard; Møller, Lise Dissing; Henningsen, Birgitte.

    Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  27. Afsendt
  28. Udgivet

    The “animalized humans” – the reformulated body : A discussion of the phenomenon of Japanese Catgirls motivated by a Danish school project . / Buhl, Mie.

    Tiere : Pädagogische-antropologische Reflexionen. red. / Johannes Bilstein; Kristin Westphal. Wiesbaden : Springer, 2018. s. 211-229.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  29. Afsendt
  30. Accepteret/In press

    Videnskabsteori i et problemorienteret og progressivt læringsperspektiv. / Skovbjerg, Helle Marie ; Winther, Frederikke.

    Fagets videnskabsteori: I går - i dag - i morgen. red. / Tom Børsen; David Budtz Pedersen; Hanne Andersen. Samfundslitteratur, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  31. Udgivet

    Virtually teaching virtual leadership. / Henriksen, Thomas Duus; Nielsen, Rikke Kristine; Børgesen, Kenneth.

    (uden titel). red. / Jørn Kjølseth Møller. 2018.

    Publikation: ForskningKonferenceartikel i proceeding

  32. Under udarbejdelse

    What is a Problem Statement? : - PBL as Practise in doing Research. / Ravn, Ole.

    Aalborg Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  33. Accepteret/In press

    Wild Play at the Digital Swing. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Digitising Early Childhood. Cambridge Scholars Press, 2018.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  34. 2017
  35. Udgivet

    A Belief Rule-Based Expert System to Assess Bronchiolitis Suspicion from Signs and Symptoms Under Uncertainty. / Karim, Rezuan; Hossain, Mohammad Shahadat ; Khalid, Md. Saifuddin; Mustafa, Rashed; Bhuiyan, Tanveer Ahmed.

    Proceedings of SAI Intelligent Systems Conference (IntelliSys) 2016. red. / Yaxin Bi; Supriya Kapoor; Rahul Bhatia. Bind 1 Springer Publishing Company, 2017. s. 331-343.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  36. Accepteret/In press
  37. Udgivet

    A Cogenerative Dialogue : Reflecting on Education for Co-Creation. / Fladkjær, Henrik Find; Otrel-Cass, Kathrin.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively to the Challenges of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 83-98.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  38. Udgivet

    An educational experience with online teaching – not a best practice. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    World Conference on Computers in Education 2017: Book of Abstracts. In World Conference on Computers in Education 2017 - Conference Programme: Tomorrow’s learning: involving everyone. (pp. 31-168). red. / Athur Tatnall; Mary Webb . Dublin, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  39. Udgivet

    Animated Storytelling in Hybrid Environments as a Framework for Creative and Collaborative Learning. / Gjedde, Lisa.

    2017. Abstract fra NERA congress, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  40. Udgivet

    A Platform for Developing and Maintaining Competences in PBL Supervision. / Huttel, Hans; Gnaur, Dorina.

    Emerging Technologies for Education. red. / Tien-Chi Huang; Rynson Lau; Yueh-Min Huang; Marc Spaniol; Chun-Hung Yuen. Bind 10676 Springer, 2017. s. 297-303.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  41. Udgivet

    A Playful Programming Products Vs. Programming Concepts Matrix. / Allsopp, Benjamin Brink.

    Proceedings of the 11th European Conference on Game-Based Learning. red. / Maja Pivec; Josef Gründler. Bind 1 1. udg. Reading, UK : Academic Conferences and Publishing International, 2017. s. 1-8.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  42. Udgivet
  43. Accepteret/In press

    Becoming of a book. / Otrel-Cass, Kathrin.

    Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education: A Nordic View. Springer Netherlands, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  44. Udgivet

    Betydning af æstetik i elevproduktioner. / Ejsing-Duun, Stine; Tosca, Susana.

    Digital produktion: Deltagelse og Læring . red. / Tatjana Novovic Fougt . Dafolo Forlag A/S, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  45. Udgivet

    Børns literacypraksisser rundt om Minecraft, i og uden for skolen. / Kabel, Kristine; Krogsgaard Svarstad, Lone; Hanghøj, Thorkild.

    I: Sprogforum, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  46. Udgivet

    Challenges and benefits for teachers in online Problem-Based learning. / Nortvig, Anne-Mette; Kolbæk, Ditte.

    Learning and education: material conditions and consequences. Bind 1 1. udg. København : Nordic Educational Research Association (NERA), 2017. s. 369-369.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt i proceeding

  47. Udgivet

    Co-Creation in PBL Project Work. / Ravn, Ole.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 67-82.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  48. Udgivet
  49. Udgivet

    Collaboration Between Art Teacher Students and Communication and Digital Media Students Promoting Subject Specific Didactics in Digital Visual Learning Design. / Buhl, Mie; Skov, Kirsten.

    2017. Abstract fra ECER 2017 , Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  50. Udgivet

    Collaborative Video Sketching. / Henningsen, Birgitte; Gundersen, Peter Bukovica; Hautopp, Heidi; Ørngreen, Rikke.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Aalborg : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 43-51.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  51. Udgivet
  52. Udgivet

    Considerations and Methods for Usability Testing with Children. / Andersen, Malene Hjortboe; Khalid, Md. Saifuddin; Brooks, Eva Irene.

    Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 5th International Conference, ArtsIT 2016 and First International Conference, DLI 2016, Esbjerg, Denmark, May 2-3, 2016 Proceedings. red. / Anthony L. Brooks; Eva Brooks. 1. udg. Springer Publishing Company, 2017. s. 228-238.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  53. Udgivet

    Contradictions of Designing with Building Information Modelling - A Case Study with an Activity Theory Perspective. / Gade, Peter; Gade, Anne Nørkjær; Otrel-Cass, Kathrin; Svidt, Kjeld.

    When Social Science meets BIM and LEAN: Bridging the gap. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  54. Afsendt
  55. Udgivet

    Creative learning technologies as a catalyst for rethinking education. / Gjedde, Lisa.

    Proceeding for World Conference on E-learning 2017. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  56. Accepteret/In press

    Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education : A Nordic View. / Otrel-Cass, Kathrin; Sillasen, Martin; Orlander, Auli Arvola.

    Springer Netherlands, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  57. Udgivet

    Den spilkompetente lærer - mellem game literacy og gamemastering. / Hanghøj, Thorkild; Møller, Lise Dissing.

    I: Learning Tech, Nr. 3, 3, 2017, s. 3-31.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  58. Udgivet

    Dependency-Centered Design as an Approach to Pedagogical Authoring. / Swiecki, Zachari; Misfeldt, Morten; Stoddard, Jeremy; Williamson Shaffer, David.

    Game-Based Learning: Theory Strategies and Performance Outcomes. red. / Youngkyun Baek. Bind 1 1. udg. Hauppauge NY : Nova Science Publishers, Incorporated, 2017. s. 167-188.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  59. Udgivet

    Design-based research as a “smart” methodology for studying learning in the context of work. / Kolbæk, Ditte.

    Proceedings of IRIS40, Information Systems Research Seminar in Scandinavia. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  60. Udgivet

    Designing Learning for Co-Creation : Conceptual and Practical Condiserations. / Gnaur, Dorina; Larsen-Nielsen, Inger Marie.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 225-246.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  61. Udgivet

    Designing Learning for Co-Creation : Conceptual and Practical Considerations. / Gnaur, Dorina; Larsen-Nielsen, Marie.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 225-246.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  62. Udgivet

    Designing pedagogical innovation for collaborating teacher teams. / Weitze, Charlotte Lærke.

    I: Journal of Education for Teaching, Bind 43, Nr. 3, 27.05.2017, s. 361-373.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  63. Udgivet

    Design thinking and imitatio in an educational setting. / Ejsing-Duun, Stine; Tosca, Susana.

    I: Digital Creativity, 21.06.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  64. Udgivet

    Developing international personas : A new intercultural communication practice in globalized societies. / Jensen, Iben; Hautopp, Heidi; Nielsen, Lene; Madsen, Sabine.

    I: Journal of Intercultural Communication, Nr. 43, 03.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  65. Udgivet

    Developing Professional “Game Teacher” Repertoires : Describing Participants and Measuring Effects in a Danish College Course on Game Based Learning . / Lieberoth, Andreas; Hanghøj, Thorkild.

    Proceedings of the 11th Europead conference on Game-Based Learning. ECGBL 2017. red. / Maja Pivec; Josef Gründler. Academic Conferences and Publishing International, 2017. s. 377-386.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  66. Udgivet

    Didaktiske tilgange til Minecraft i dansk. / Hanghøj, Thorkild.

    Hvad er scenariedidaktik?. red. / Thorkild Hanghøj; Jeppe Bundsgaard; Morten Misfeldt; Simon Skov Fougt; Vibeke Hetmar. Århus : Aarhus Universitetsforlag, 2017. s. 119-143.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  67. Udgivet
  68. Afsendt
  69. Udgivet

    Digital didactical designs in multimodal, hybrid learning environments. / Gnaur, Dorina.

    Proceedings of the 2nd Association for Visual Pedagogy Conference. red. / Kathrin Otrel-Cass. 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 34-42.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  70. Udgivet

    Digital media promoting new approaches to subject specific didactics in visual arts education in primary school, high school, teacher education and university education. / Buhl, Mie; Örtegren, Hans; Haïkö, Tarja; Skov, Kirsten.

    2017. Abstract fra NOFA 6 - Nordisk Fagdidaktisk konference, Odense, Danmark.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  71. Udgivet
  72. Afsendt
  73. Udgivet

    EAI Endorsed Transactions on Creative Technologies. / Brooks, Anthony Lewis (Redaktør); Brooks, Eva Irene (Redaktør); Vidakis, Nikolas (Redaktør); Challis, Ben (Redaktør).

    11 udg. EAI - European Alliance for Innovation, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  74. Udgivet

    EAI Endorsed Transactions on Creative Technologies. / Brooks, Anthony Lewis (Redaktør); Brooks, Eva Irene (Redaktør); Vidakis, Nikolas (Redaktør); Challis, Ben (Redaktør).

    10 udg. EAI - European Alliance for Innovation, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  75. Udgivet

    EAI Endorsed Transactions on Creative Technologies. / Brooks, Anthony Lewis (Redaktør); Brooks, Eva Irene (Redaktør); Vidakis, Nikolas (Redaktør); Challis, Ben (Redaktør).

    12 udg. EAI - European Alliance for Innovation, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  76. Udgivet

    EAI Endorsed Transactions on Creative Technologies. / Brooks, Anthony Lewis (Redaktør); Brooks, Eva Irene (Redaktør); Vidakis, Nikolas (Redaktør); Challis, Ben (Redaktør).

    13 udg. EAI - European Alliance for Innovation, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  77. Udgivet

    Editorial for EJEL Volume 15 Issue 2. / Levinsen, Karin Tweddell; Ørngreen, Rikke.

    I: Electronic Journal of E-Learning, Bind 15, Nr. 2, 2017, s. 105-106.

    Publikation: Forskning - peer reviewLeder

  78. Udgivet

    Editorial for EJEL Volume 15 Issue 5. / Levinsen, Karin Tweddell; Ørngreen, Rikke.

    I: Electronic Journal of E-Learning, Bind 15, Nr. 5, 2017, s. 367-369.

    Publikation: Forskning - peer reviewLeder

  79. Udgivet

    E-learning based Occupational Therapy education leads to committed students. / Bensen, Maria ; Kolbæk, Ditte.

    ECEL conference proceedings. Bind 1 1. udg. Reading, UK : Academic Conferences and Publishing International, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt i proceeding

  80. Udgivet

    Elevernes digitale produktion og eleverne som didaktiske designere. / Sørensen, Birgitte Holm; Levinsen, Karin Tweddell.

    Digital Produktion: Deltagelse og læring. red. / Birgitte Holm Sørensen; Karin Tweddell Levinsen; Helle Marie Skovbjerg. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 11-26.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  81. Udgivet

    Elevernes egenproduktion og elevinddragelse. / Sørensen, Birgitte Holm; Levinsen, Karin Tweddell; Skovbjerg, Helle Marie.

    Digital Produktion: Deltagelse og læring. red. / Birgitte Holm Sørensen; Karin Tweddell Levinsen; Helle Marie Skovbjerg. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 5-10.

    Publikation: Forskning - peer reviewForord/Indledning/efterskrift

  82. Udgivet

    Emotions : Connecting with the Missing Body. / Kristensen, Liv Kondrup; Otrel-Cass, Kathrin.

    Exploring Emotions, Aesthetics and Wellbeing in Science Education Research. red. / Alberto Bellocchi; Cassie Quigley; Kathrin Otrel-Cass. Springer, 2017. s. 165-185.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  83. Udgivet

    Emotions, Aesthetics and Wellbeing in Science Education : Theoretical Foundations. / Bellocchi, Alberto; Cassie, Quigley; Otrel-Cass, Kathrin.

    Exploring Emotions, Aesthetics and Wellbeing in Science Education Research. red. / Alberto Bellocchi; Cassie Quigley; Kathrin Otrel-Cass. Springer, 2017. s. 1-6.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  84. Udgivet

    Enhancing Arts-based Learning through an Immersive Pop-up Lab. / Gjedde, Lisa.

    2017. 34 Abstract fra Immersive Education Conference, Lucca, Italien.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceabstrakt til konference

  85. Udgivet
  86. Udgivet
  87. Udgivet

    Evaluering som kvalitetsstøtte og mål som guide. / Levinsen, Karin Tweddell; Sørensen, Birgitte Holm.

    Digital Produktion: Deltagelse og læring. red. / Birgitte Holm Sørensen; Karin Tweddell Levinsen; Helle Marie Skovbjerg. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 45-60.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  88. Udgivet

    Exploring Emotions, Aesthetics and Wellbeing in Science Education Research. / Bellocchi, Alberto (Redaktør); Cassie, Quigley (Redaktør); Otrel-Cass, Kathrin (Redaktør).

    2017 udg. Springer, 2017. 289 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewAntologi

  89. Under udarbejdelse

    Exploring the Involvement of Preschool Children in the Process of Designing Hybrid Products. / Brooks, Eva Irene.

    Playful Learaning – Digital Leg og Læring i Dagtilbud. Aalborg Universitetsforlag, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  90. Udgivet

    Facilitating Reflective Learning and Co-Creative Teaching by Portfolios in Problem-Based Learning (PBL). / Zhou, Chunfang; Ravn, Ole; Du, Xiangyun.

    Co-Creation in Higher Education: Students and Educators Preparing Creatively and Collaboratively to the Challenge of the Future. red. / Tatiana Chemi; Lone Krogh. 1. udg. Rotterdam : Sense Publishers, 2017. s. 31-48.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  91. Udgivet

    Forskningsbaseret viden om undersøgende matematikundervisning. / Michelsen, Claus; Dreyøe, Jonas; Hjelmborg, Mette Dreier; Larsen, Dorte Moeskær; Lindhart, Bent Kofod; Misfeldt, Morten.

    1 udg. København : Undervisningsministeriet, 2017. 14 s.

    Publikation: FormidlingRapport

  92. Accepteret/In press
  93. Accepteret/In press

    From theory to praxis. / Ejersbo, Lisser Rye; Misfeldt, Morten.

    Proceedings of the 10 European conference of mathematics education research. 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  94. Udgivet

    Fysisk kontra virtuel ledelse. : Nærværende ledelse på distancen. / Henriksen, Thomas Duus; Hjalager, Anne-Mette; Larsen, Henrik Holt.

    Ledelsesdilemmaer: På strejftog gennem litteraturen. Institut for Organisation, Copenhagen Business School, 2017. s. 107-128.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  95. Afsendt

    Game-based Therapy for Women with Fibromyalgia. / Brooks, Anthony Lewis; Petersson, Eva.

    Games and Rehabilitation. red. / Eva Petersson Brooks; David Brown. Springer, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  96. Accepteret/In press

    Games for Rehabilitation. / Petersson, Eva; Brown, David.

    Springer, 2017.

    Publikation: ForskningBog

  97. Udgivet

    Genveje og vildveje i design af organisatoriske læringsspil. / Henriksen, Thomas Duus.

    Hvad er scenariedidaktik? Omverdenens praksisformer i undervisning. red. / Thorkild Hanghøj; Jeppe Bundsgaard; Morten Misfeldt; Simon Skov Fougt; Vibeke Hetmar. Aarhus Universitetsforlag, 2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewBidrag til bog/antologi

  98. Udgivet

    How Student Game Designers Design Learning into Games. / Weitze, Charlotte Lærke.

    GLS Conference Proceedings 2017. red. / Kyrie E. H. Caldwell; Sean Syeler; Amanda Ochsner; Constance Steinkuehler. Bind 1 1. udg. Reading, UK : Academic Conferences and Publishing International, 2017. s. 191-201.

    Publikation: Forskning - peer reviewKonferenceartikel i proceeding

  99. Udgivet

    Hvad er scenariedidaktik? / Hanghøj, Thorkild; Misfeldt, Morten; Bundsgaard, Jeppe; Fougt, Simon Skov; Hetmar, Vibeke.

    Århus : Aarhus Universitetsforlag, 2017. 285 s.

    Publikation: Forskning - peer reviewBog

  100. Udgivet

    Hvad vi ved om undersøgelsesorienteret undervisning i matematik : Forundersøgelse i projekt Kvalitet i Dansk og Matematik, delrapport 2. / Dreyøe, Jonas; Michelsen, Claus; Hjelmborg, Mette Dreier; Larsen, Dorte Moeskær; Lindhart, Bent Kofod; Misfeldt, Morten.

    København : Undervisningsministeriet, 2017. 32 s.

    Publikation: ForskningRapport

  101. Udgivet

    Idéhistoriske perspektiver på leg. / Skovbjerg, Helle Marie.

    I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift, Nr. 4, 01.12.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

  102. Udgivet

    If PBL is the answer, then what is the problem? / Huttel, Hans; Gnaur, Dorina.

    I: Journal of Problem Based Learning in Higher Education, Bind 5, Nr. 2, 11.2017.

    Publikation: Forskning - peer reviewTidsskriftartikel

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste