Institut for Læring og Filosofi

  1. 2020
  2. Under udarbejdelse

    Dialogic and Relational Leading Practices. / Hansen, Lone Hersted.

    The Sage Handbook of Social Constructionist Practice. red. / Sheila McNamee; Mary Gergen; Celiane Camargo Borges; Emerson Rasera. 1. udg. USA : SAGE Publications, 2020.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  3. Under udarbejdelse
  4. Accepteret/In press

    Moving institutions. / Rasmussen, Annette; Andreasen, Karen Egedal.

    How to be an academic in the modern higher education arena. Edward Elgar Publishing, 2020.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  5. Accepteret/In press

    The balance between teaching and research. / Rasmussen, Annette; Andreasen, Karen Egedal.

    How to be an academic in the modern higher education arena. Edward Elgar Publishing, 2020.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  6. 2019
  7. Under udarbejdelse
  8. Afsendt
  9. Under udarbejdelse

    Action Research in a Relational Perspective : Dialogue, Reflexivity, Power and Ethics . / Hansen, Lone Hersted (Redaktør); Ness, Ottar (Redaktør); Frimann, Søren (Redaktør); McNamee, Sheila; Cunliffe, Ann; Scaratti, Giuseppe; Phillips, Louise; Petersen, Michael Scheffmann; Olesen, Birgitte Ravn; Søbye, Anne; Larsen, Mette Vinther; Madsen, Charlotte Øland; Gorli, Mara; Ivaldi, Silvia.

    1 udg. London & New York : Routledge, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  10. Afsendt

    Action research in the perspective of becoming : The significance of reflexive dialogue. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted; Søby, Anne.

    Action Research in a Relational Perspective: Dialogue, Reflexivity, Power and Ethics. red. / Lone Hersted; Ottar Ness; Søren Frimann. 1. udg. London & New York : Routledge, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  11. Afsendt

    Action research - tradition and renewal. / Hansen, Lone Hersted; Ness, Ottar; Frimann, Søren.

    Action Research in a Relational Perspective : Dialogue, Reflexivity, Power and Ethics. red. / Lone Hersted; Ottar Ness; Søren Frimann. 1. udg. London & New York : Routledge, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  12. Ikke-udgivet

    Adapting implementation research frameworks for mathematics education. / Thomas Jankvist, Uffe; Sánchez Arguilar, Mario; Dreyøe, Jonas; Misfeldt, Morten.

    CERME 11 proceedings . 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  13. Accepteret/In press

    Affirmative actions in terms of special rights : Confronting structural violence in Brazilian higher education. / Silva, G. H. G.; Skovsmose, Ole.

    I: Power and Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. Accepteret/In press

    Aktionsforskning : samskabelse og lokal teoridannelse. / Frimann, Søren; Sunesen, Micki Sonny Kaa.

    19 udg. 2019. 21 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  15. Under udarbejdelse

    Aktionsforskning i en socialkonstruktionistisk optik. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    Lederen som aktionsforsker: Organisationsforandring, udvikling og forskning. 1. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  16. Under udarbejdelse

    Aktionsforskning- introduktion og baggrund. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted.

    Lederen som aktionsforsker: Organisationsforandring, udvikling og forskning. 1. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  17. Accepteret/In press

    Ambidexterity and organizational learning : Revisiting and reconnecting the literatures. / Brix, Jacob.

    I: Learning Organization, 03.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  18. Udgivet
  19. E-pub ahead of print

    Artistic Makings as a Method of Inquiry in Higher Education. / Nielsen, Anne Mette W; Cortsen, Rikke Platz.

    The Creative University : Contemporary Responses to the Changing Role of the University. red. / Birthe Lund; Sonja Arndt. 1. udg. Brill, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  20. Accepteret/In press

    Arts-based Education - China and its interaction with the world. / Chemi, Tatiana (Redaktør); Wang , Lihong (Redaktør); Du, Xiangyun (Redaktør).

    Brill, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  21. Under udarbejdelse

    Assistive Learning Technologies for Learners with ADHD and ASD : a Review 2006-2016. / Andersen, Hanne Voldborg; Jensen, Rune Hagel Skaarup.

    Emerging Practices and Technologies. red. / Staffan Selander; Eva P. Brooks. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  22. Udgivet

    Ator-rede versus Análise de Redes versus Redes Digitais : Falamos das mesmas redes? / Munk, Anders Kristian; Jacomy, Mathieu; Tommaso, Venturini.

    I: Galaxia: Revista do Programa de Pós-Graduação em Comunicação e Semiótica, Bind 38, 05.2019, s. 5-27.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  23. Under udarbejdelse
  24. Under udarbejdelse

    BIKVA-Modellens Procesbeskrivelse. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    2019.

    Publikation: Working paperForskning

  25. Accepteret/In press

    Bridging Ontologies : A Generative Dance Between People and Practices. / Buch, Anders.

    2019. Abstract fra OLKC 2019, Brighton, Storbritannien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  26. Udgivet

    Career goals of Chinese international tourism and hospitality students in Australia. / Sonnenschein, Katrine.

    Tourism Education and Asia. Springer, 2019. s. 177-191.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  27. Under udarbejdelse

    Collaborative, Collective and Co-Creative designs for Learning. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    Emerging practices and technologies. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  28. Afsendt

    Comparing Australian graduates’ use of connections and Chinese graduates’ use of guanxi. / Sonnenschein, Katrine Biering; Ferguson, Janet.

    I: the Australian Journal of Career Development, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  29. Udgivet

    Connecting Humans and Equations : A Reinterpretation of the Philosophy of Mathematics. / Ravn, Ole; Skovsmose, Ole.

    New York : Springer, 2019. 188 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  30. Accepteret/In press

    Contradictions of Designing with Building Information Modelling - A Case Study with an Activity Theory Perspective. / Gade, Peter; Gade, Anne Nørkjær; Otrel-Cass, Kathrin; Svidt, Kjeld.

    5th International Workshop: When Social Science meets Lean and BIM. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  31. Accepteret/In press

    Conversion of social capital in the rehabilitation process of adolescents after an acquired brain injury. / Bystrup, Mette Ryssel; Hindhede, Anette Lykke.

    Northern European Rehabilitation Services: Changing Health-Care, Welfare and Labour Market Institutions. Palgrave Macmillan, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  32. Under udarbejdelse
  33. Afsendt

    COP 15 and the New Climate Agenda (2009-2015) : The Ethics of Bottom-up Governance. / Toft, Kristian Høyer.

    Ethics and Energy. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  34. Udgivet

    Co-produktion i den offentlige sektor : Brugerinvolvering i kvalitetsudvikling. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    1 udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2019. 286 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  35. Afsendt

    Corporate moral agency and diachronic responsibility. / Toft, Kristian Høyer.

    2019. 1-6 Paper præsenteret ved EGOS, Edinburgh, Storbritannien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskningpeer review

  36. Udgivet

    Crisis, Critique and Mathematics. / Skovsmose, Ole.

    I: Philosophy of Mathematics Education Journal, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  37. Accepteret/In press

    Culture in Organizational Practice. / Buch, Anders; Stjerne, Iben Sandal.

    2019. Abstract fra ELEVENTH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON PROCESS ORGANIZATION STUDIES, Chania, Grækenland.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  38. Udgivet

    Dannelse i det antropocæne. / Ziethen, Morten; Beck, Steen; Paulsen, Michael .

    Frydenlund Academic, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  39. Under udarbejdelse

    Dataindsamling og analyse. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted.

    Lederen som aktionsforsker: Organisationsforandring, udvikling og forskning. 1. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  40. Accepteret/In press

    Data Sprints: A Collaborative Format in Digital Controversy Mapping. / Munk, Anders Kristian; Tommaso, Venturini; Meunier, Axel.

    Digital STS: A Handbook and Fieldguide. red. / David Ribes; Janet Vertesi. Princeton University Press, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  41. Accepteret/In press

    Den hybride skole. / Sørensen, Birgitte Holm; Levinsen, Karin Tweddell.

    Klim, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  42. Under udarbejdelse

    Denmark: A review of CSR developments since 2008 with a purview to the Danish industrial foundations and the SDGs. / Toft, Kristian Høyer; Dahl Rendtorff, Jacob.

    Current Global Practices of Corporate Social Responsibility . red. / Samuel Idowu. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  43. Accepteret/In press

    Den pædagogiske evaluering : Performancemålinger, trivsel og skoleledelse. / Andreasen, Karen Egedal.

    I: Skolen i Morgen, 19.03.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  44. Udgivet

    Den økologiske kritikk. / Bjerre, Henrik Jøker.

    I: Sosiologen, 24.02.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  45. Under udarbejdelse

    Designing for users with special abilities and needs. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Voldborg, Hanne; Jensen, Rune Hagel Skaarup.

    Emerging Practices and Technologies. red. / Staffan Selander; Eva Irene Brooks. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  46. Ikke-udgivet

    Designing inquiry-based teaching at scale: Central factors for implementation. / Larsen, Dorte Moeskær; Lindhart, Bent Kofod; Hjelmborg, Mette Dreier; Dreyøe, Jonas; Michelsen, Claus; Misfeldt, Morten.

    CERME 11 proceedings . 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  47. Udgivet

    Design, Learning and Innovation in developing a Physical activity training network: Lucas Project. / Brooks, Eva Irene; Brooks, Anthony Lewis.

    Design Learning & Innovation under European Alliance for Innovation. Springer VS, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  48. Afsendt

    Developing leadership through action research with roleplaying. / Hansen, Lone Hersted.

    Action Research in a Relational Perspective: Dialogue, Reflexivity, Power and Ethics. red. / Lone Hersted; Ottar Ness; Søren Frimann. 1. udg. London & New York : Routledge, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  49. Udgivet

    Developing Production Oriented , Problem-based and Projectwork Courses : - The Case of Game Development in a Video Conference Setting. / Schoenau-Fog, Henrik ; Kofoed, Lise; Kristensen, Nanna Svarre; Reng, Lars.

    Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  50. Afsendt

    Developing Professional Communication Skills: Perceptions and Reflections of domestic and international and Students. / Sonnenschein, Katrine; Ferguson, Janet.

    I: Studies in Higher Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  51. Accepteret/In press

    Developing Successfull Group Process in Interdisciplinary Projects. / Zhou, Chunfang; Kjær-Rasmussen, Lone Krogh.

    PBL and Interdisciplinarity in Higher Education. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  52. Afsendt

    Dialogic and non-dialogic acts in learning mathematics. / Faustino, Ana Carolina ; Skovsmose, Ole.

    I: For the Learning of Mathematics, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  53. Under udarbejdelse

    Dialogue as the basis for learning in the context of work. / Kolbæk, Ditte; McKenzie, Jane.

    I: Danish Journal of Management & Business, 01.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  54. Accepteret/In press

    Dialogue, landscapes and critique. / Skovsmose, Ole.

    Dialogical inquiry in mathematics teaching and learning: A philosophical approach. red. / Nadia S. Kennedy; Eva Marsal. Berlin : LIT Verlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  55. Under udarbejdelse

    Dialogues on agential realism – engaging in worldings. / Juelskær, Malou; Plauborg, Helle; Adrian, Stine Willum.

    Routledge, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  56. Afsendt

    Digital methods contributions to citizen hearings : A techno-anthropological approach to Twitter and technology assessment. / Birkbak, Andreas; Madsen, Anders Koed; Munk, Anders Kristian.

    Techno-Anthropological Contributions to Technology Assessment. red. / Lars Botin; Tom Børsen. Rowman & Littlefield International, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  57. Udgivet

    Digital produktion : deltagelse og læring. / Skovbjerg, Helle Marie; Holm Sørensen, Birgitte; Tweddell Levinsen, Karin; Ejsing-Duun, Stine.

    1. udgave udg. Dafolo Forlag A/S, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  58. Udgivet

    Distance and mastery : poetic inquiry of young people’s subjectification processes. / Gørlich, Anne.

    I: Journal of Youth Studies, Bind 22, Nr. 3, 2019, s. 401-419.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  59. Udgivet

    Dobre, slabe in meta-govorice. / Bjerre, Henrik Jøker.

    I: Problemi, Bind 9-10/18, Nr. 282, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  60. Accepteret/In press

    Drift, hygge og opgaver. / Laursen, Erik.

    Pædagogik, Værdier og Kultur i Grønland. red. / Erik Laursen; Tanja Miller. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  61. Udgivet

    Efteruddannelse som fælles udfordring for arbejdsplads og uddannelsesinstitution. / Keller, Hanne Dauer; Stegeager, Nikolaj W.M.; Willert, Søren.

    Ledelse og læring i praksis. red. / Poula Helth. 2. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019. s. 19-46.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  62. Udgivet

    Engaging Students and Communities Through Service Learning and Community-Academia Partnerships : Lessons From Social Marketing Education. / Bardus, Marco; Domegan, Christine T.; Suggs, L. Suzanne; Mikkelsen, Bent Egberg.

    Evaluating the Gaps and Intersections Between Marketing Education and the Marketing Profession. red. / Margarida M Pinheiro; Ana Estima; Susana Marques. IGI global, 2019. s. 84-116.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  63. Under udarbejdelse

    Et filosofisk perspektiv på samtalen mellem borger og professionel. / Riis, Anita Holm.

    I: Tidsskrift for professionsstudier, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  64. Accepteret/In press

    Etik og Aktionsforskning. / Laursen, Erik.

    Aktionsforskning - indefra og udefra. red. / Micki Sunesen. Dafolo Forlag A/S, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  65. Udgivet

    Evalueringsrapport af NERA konferencen 2017. / Hautopp, Heidi.

    2019. 40 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  66. Accepteret/In press
  67. Ikke-udgivet

    Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis. / Allsopp, Benjamin Brink; Dreyøe, Jonas; Tamborg, Andreas Lindenskov; Eagan, Brendan; Tabatabi, Sara; Shaffer, David Williamson; Misfeldt, Morten.

    CERME 11 proceesdings . 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  68. Afsendt

    Familiarity and Distance in Adult Education Fieldwork : Perspectives on field relations between observer and informants. / Rasmussen, Annette; Duch, Henriette.

    I: Ethnography and Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  69. Udgivet

    Flip-Flopping in a Representative Democracy. / Sønderholm, Jørn Duus.

    I: Public Affairs Quarterly, Bind 33, Nr. 1, 24.01.2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  70. Under udarbejdelse

    Formidling af aktionsforskning. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    Lederen som aktionsforsker: Organisationsforandring, udvikling og forskning. 1. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  71. Accepteret/In press

    Forord til 2. udgave. / Hersted, Lone.

    Relationer i organisationer: En verden til forskel - 2. udgave. red. / Gitte Haslebo. 2. udg. København : Dansk Psykologisk Forlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  72. Udgivet
  73. Udgivet

    Frit valg af folkeskole : Motiver og muligheder i Aalborg. / Bomholt, Anna; Rasmussen, Palle Damkjær.

    1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019. 78 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  74. Afsendt

    Game on for modernity? Educating Ph.D. students beyond a modern conception of science. / Skovsmose, Ole; Ravn, Ole.

    Hyperconnectivity and digital reality: Towards the eutopia of being human. red. / Kathrin Otrel-Cass. Cham, Schweiz : Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  75. Accepteret/In press

    Global Luck Egalitarianism and Border Control. / Angell, Kim; Huseby, Robert.

    I: Ratio Juris, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  76. Afsendt

    How Digital Health Platforms challenge Interprofessional Practices in Hospitals. / Andersen, Vibeke; Hindhede, Anette Lykke; Buch, Anders.

    2019. Abstract fra OLKC 2019, Brighton, Storbritannien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  77. Accepteret/In press

    Huse, områder og rum. / Laursen, Erik.

    Pædagogik, Værdier og Kultur i Grønland. red. / Erik Laursen; Tanja Miller. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  78. Ikke-udgivet

    Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Allsopp, Benjamin Brink.

    Titel. Dafolo Forlag A/S, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  79. Accepteret/In press

    Implementing and adjusting the idea of ”Professional Learning Communities". / Andreasen, Karen Egedal; Duch, Henriette.

    2019. 1 Abstract fra NERA Congress 2019, Uppsala, Sverige.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  80. Accepteret/In press

    Inclusions, Meetings and Landscapes. / Skovsmose, Ole.

    Inclusive Mathematics Education: State-of-the-Art Research from Brazil and Germany. red. / David Kollosche; Renato Marcone J. de Souza; Michel Knigge; Miriam Godoy Penteado; Ole Skovsmose. Schweiz : Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  81. Accepteret/In press

    Inclusive Mathematics Education : State-of-the-Art Research from Brazil and Germany. / Kollosche, David (Redaktør); de Souza, Renato Marcone J. (Redaktør); Knigge, Michel (Redaktør); Penteado, Miriam Godoy (Redaktør); Skovsmose, Ole (Redaktør).

    Cham, Schweiz : Springer, 2019. 667 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  82. Udgivet

    Innovation Capacity Building : An approach to maintaining balance between exploration and exploitation in organizational learning . / Brix, Jacob.

    I: Learning Organization, Bind 26, Nr. 1, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  83. Under udarbejdelse

    Innovation og almen dannelse : om god uddannelse i det senmoderne samfund. / Paulsen, Michael; Ziethen, Morten.

    2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  84. Under udarbejdelse

    Innovationsskabelse og entreprenørskab i Erhvervsuddannelser. / Lund, Birthe.

    Erhversuddannelse og pædagogik. Munksgaard , 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  85. Udgivet

    Interdisciplinary Promises and Hierarchical Ambiguities in a Danish Hospital Context. / Hindhede, Anette Lykke; Andersen, Vibeke.

    I: Professions and Professionalism, Bind 9, Nr. 1, 2019, s. 1-15.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  86. Accepteret/In press

    Introduction. / Stentoft, Diana; Jensen, Annie Aarup; Ravn, Ole.

    Interdisciplinarity and Problem-based learning in Higher Education: Research and perspectives from Aalborg University. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  87. Under udarbejdelse

    Introduction: Emergent Practices and Technologies. Implications for the Future. / Selander, Nils Staffan; Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    Emerging Practices and Technologies. red. / Staffan Selander; Eva Irene Brooks. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  88. Udgivet

    Introduction to Nordic Journal of Working Life Studies 2018-4. / Buch, Anders.

    I: Nordic Journal of Working Life Studies, Bind 8, Nr. 4, 01.2019, s. 1-2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  89. Udgivet

    Koblinger mellem økonomi og uddannelse : et rids af dansk transnational uddannelseshistorie. / Ydesen, Christian; Andreasen, Karen Egedal.

    I: Educare, Bind 1, 19.03.2019, s. 18-42.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  90. Afsendt
  91. Afsendt

    Leadership development and organizational learning through dialogic process. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    Action Research in a Relational Perspective: Dialogue, Reflexivity, Power and Ethics: Aktionsforskning i et relationelt perspektiv: Dialog, refleksivitet, magt og etik. red. / Lone Hersted; Ottar Ness; Søren Frimann. 1. udg. London & New York : Routledge, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  92. Under udarbejdelse

    Learning to be creative through the arts in Danish artist-school partnerships. / Chemi, Tatiana.

    Multidisciplinary Approaches to Art Learning and Creativity: Fostering Artistic Exploration in Formal and Informal Settings. red. / Karen Knutson; Kevin Crowley J.; Takeshi Okada. Routledge, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  93. Under udarbejdelse

    Ledelse i en relationel, dialogisk forståelse. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    Lederen som aktionsforsker: Organisationsforandring, udvikling og forskning. 1. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  94. Accepteret/In press

    Ledelsespsykologi : 2. udgave. / Elmholdt, Claus Westergård; Keller, Hanne Dauer; Tanggaard, Lene .

    1 udg. Frederiksberg : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  95. Under udarbejdelse

    Ledelsesudvikling i form af aktionsforskning. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted.

    Læring og læreprocesser i aktionsforskning. red. / Søren Frimann; Julie Borup Jensen; Micki Kaa Sunesen. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  96. Under udarbejdelse

    Lederen som aktionsforsker : Organisationsforandring, udvikling og forskning. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted.

    1 udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019. 150 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  97. Under udarbejdelse

    Lederen som aktionsforsker. / Frimann, Søren; Hansen, Lone Hersted.

    Lederen som aktionsforsker: Organisationsforandring, udvikling og forskning. 1. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  98. Udgivet

    Los antecedentes históricos de la cultura evaluativa global en el ámbito de la educación. / Ydesen, Christian; Andreasen, Karen Egedal.

    I: Foro de Educación, Bind 19, Nr. 26, 01.2019, s. 1-24.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  99. Udgivet

    Lutheranism and Confucianism between National Education and Globalization : A Theoretical Discussion. / Buchardt, Mette; Du, Xiangyun.

    Nordic-Chinese Intersections in Education. red. / Xiangyun Du; Fred Dervin; H Liu. Palgrave Macmillan, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  100. Under udarbejdelse

    Læringssyn. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    Lederen som aktionsforsker: Organisationsforandring, udvikling og forskning. 1. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  101. Accepteret/In press

    Man or machine? Will the digital transition be able to automatize dietary intake data collection? / Mikkelsen, Bent Egberg.

    I: Public Health Nutrition, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  102. Udgivet

    Material representations in mathematical research practice. / Willum Johansen, Mikkel; Misfeldt, Morten.

    I: Synthese, 2019, s. 1-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...52 Næste