Institut for Læring og Filosofi

  1. 2019
  2. Accepteret/In press

    Co-produktion i den offentlige sektor : Brugerinvolvering i kvalitetsudvikling. / Krogstrup, Hanne Kathrine; Brix, Jacob.

    København : Hans Reitzels Forlag, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  3. Under udarbejdelse

    Learning to be creative through the arts in Danish artist-school partnerships. / Chemi, Tatiana.

    Multidisciplinary Approaches to Art Learning and Creativity: Fostering Artistic Exploration in Formal and Informal Settings. red. / Karen Knutson; Kevin Crowley J.; Takeshi Okada. Routledge, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  4. 2018
  5. Udgivet

    Abduktiv lytning af kvalitative interviews. / Revsbæk, Line; Tanggaard, Lene .

    Håndbog i kvalitative analysemetoder indenfor sundhedsforskning. red. / Frederik Alkier Gildberg; Lise Hounsgaard. Bind 1 1. udg. Aarhus : Klim, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  6. Udgivet
  7. Under udarbejdelse
  8. Udgivet
  9. Udgivet

    A comparison between the effectiveness of PBL and LBL on improving problem-solving abilities of medical students using questioning. / He, Yunfeng; Du, Xiangyun; Toft, Egon; Zhang, Xingli; Qu, Bo; Jiannong, Shi; Zhang, Huan; Zhang, Hui.

    I: Innovations in Education and Teaching International (Print Edition), Bind 55, Nr. 1, 2018, s. 44-54.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  10. Accepteret/In press

    A creative peer-to-peer methodology. / Tanggaard, Lene ; Wegener, Charlotte.

    Re-searching the social in creativity. red. / Vlad Glaveau; Iza Lebuda. Bind 1 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  11. Udgivet

    Adult Education under a Comparative Lens: Areas of Influence. / Holford, John; Milana, Marcella; Rasmussen, Palle Damkjær.

    Annual Review of Comparative and International Education 2017 . red. / Alexander Wiseman. Emerald Group Publishing Ltd., 2018. s. 85 - 93.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  12. Udgivet
  13. E-pub ahead of print

    An Educational Experience with Online Teaching – Not a Best Practice. / Kolbæk, Ditte; Nortvig, Anne-Mette.

    Tomorrow’s Learning: Involving Everyone – Learning with and about technologies and computing: IFIP AICT. red. / Arthur Tatnall; Mary Webb. Cham, Switzerland : Springer, 2018. s. 304-313.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  14. Under udarbejdelse

    Art-based Education - China and its interaction with the world. / Du, Xiangyun (Redaktør); Chemi, Tatiana (Redaktør); Wang , Lihong (Redaktør).

    Sense Publishers, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  15. Udgivet

    Arts and Medicine : Connecting the arts and humanities to professional education. / Al-Azmeh , Zeina Hazem; Du, Xiangyun.

    Arts-based Methods and Organisational Learning: Higher Education around the World. red. / Tatiana Chemi; Xiangyun Du. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018. s. 213-240.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  16. Udgivet

    Arts-based Methods and Organizational Learning : Higher Education around the World. / Chemi, Tatiana (Redaktør); Du, Xiangyun (Redaktør).

    1 udg. Palgrave Macmillan, 2018. 338 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  17. Udgivet

    A Theatre Laboratory Approach to Pedagogy and Creativity: Odin Teatret and Group Learning. / Chemi, Tatiana.

    1 udg. Palgrave Macmillan, 2018. 263 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  18. Afsendt

    Autonomy and exclusion among Danish prisoners in education. / Riis, Anita Holm.

    I: Prison Service Journal, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  19. Under udarbejdelse

    Autonomy, culture and healthcare. / Riis, Anita Holm.

    I: Cultural Anthropology, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  20. Under udarbejdelse
  21. Udgivet

    Brugerinvolvering i kvalitetsudvikling – BIKVA-modellen. / Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Bedre begrundet praksis . red. / Leif Tøfting Kongsgaard ; Morten Hulvej Rod . Samfundslitteratur, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  22. Accepteret/In press

    Bør meningsmålinger være ulovlige? / Sønderholm, Jørn Duus.

    I: Politica - Tidsskrift for Politisk Videnskab, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  23. Under udarbejdelse

    Collaborative, Collective and Co-Creative designs for Learning. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    Emerging practices and technologies. Springer, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  24. Udgivet

    Communication situation and positioning in virtual meetings - rhetorical implications for interpersonal management communication. / Winther, Frederikke; Nielsen, Rikke Kristine; Henriksen, Thomas Duus; Børgesen, Kenneth.

    (uden titel). red. / Jørn Kjølseth Møller. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  25. Udgivet

    Corporate Social Responsibility (CSR) as a Co-Creative Culture of Sustainability : A Lesson from a Danish Renewable Energy Project. / Zhou, Chunfang; Otrel-Cass, Kathrin; Cass, Andrew.

    Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations. red. / María del Pilar Muñoz Dueñas; Lucia Aiello; Rosario Cabrita; Mauro Gatti. Hershey PA, USA : IGI global, 2018. s. 225-241.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  26. Afsendt
  27. Udgivet

    Critical constructivism : interpreting mathematics education for social justice. / Skovsmose, Ole.

    I: For the Learning of Mathematics, Bind 38, Nr. 1, 2018, s. 38-42.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  28. Afsendt

    Cultural encounters and the concept of culture : Encounters between patient and health professional. / Riis, Anita Holm.

    2018.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  29. Afsendt
  30. Udgivet

    Den lokale folkeskole og forældrenes valg. / Rasmussen, Palle Damkjær.

    I: Folkeskolen, 12.02.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debat

  31. Accepteret/In press

    Den sanselige udfordring – Campingkvinderne i dialog med videnskab og filosofi. / Gimmler, Antje (Redaktør); Chemi, Tatiana (Redaktør).

    Aalborg Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  32. Udgivet

    Den udødelige ånd bestemt som køn. / Bjerre, Henrik Jøker.

    I: Lamella - Tidsskrift for teoretisk psykoanalyse, Bind 3, 2018, s. 17-25.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  33. Udgivet

    Deregulation, privatisation and marketisation of Nordic comprehensive education : Social changes reflected in schooling. / Dovemark, Marianne; Kosunen, Sonja ; Kauko, Jaakko; Magnúsdóttir, Berglind ; Hansen, Petteri; Rasmussen, Palle Damkjær.

    I: Education Inquiry, Bind 9, Nr. 1, 2018, s. 122-141.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  34. Accepteret/In press

    Design af aktionsforskningsprojekter : Et æstetisk, samskabende blik på vidensudvikling. / Jensen, Julie Borup.

    Aktionsforskning. red. / Micki K. Sunesen. Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  35. Under udarbejdelse

    Designing for users with special abilities and needs. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Voldborg, Hanne; Jensen, Rune Hagel Skaarup.

    Emerging Practices and Technologies. red. / Staffan Selander; Eva Irene Brooks. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  36. Udgivet

    Designing Inclusive Reflective Learning with Digital Democratic Dialogue Across Boundaries and Diversities. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Brooks, Eva Irene.

    Proceedings of DLI 2017: Interactivity, Game Creation, Design, Learning and Innovation. Springer, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  37. Accepteret/In press

    Designing with publics that are already busy: A case from Denmark. / Birkbak, Andreas; Petersen, Morten Krogh; Jørgensen, Tobias Bornakke.

    I: Design Issues, Bind Special issue on Provocation, conflict and appropriation: The role of the designer in making publics, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  38. Udgivet

    Det er forskellighed der skaber forandring. / Thomassen, Anja Overgaard.

    Bevægelse i tiden, tilstedeværelse i nuet: Festskrift til Jørgen Gulddahl Rasmussen. red. / Allan Næs Gjerding; Mette Vinther Larsen; Janne Seemann. 2018. s. 45-49.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  39. Udgivet

    Det gode er det fremragende sin fiende : Resultater fra kartleggningsundersøkelser i Kristiansand Kommune 2013-2017. / Nordahl, Thomas; Øyen Nordahl, Sigrid; Sunnevåg, Anne-Karin; Berg, Bjørn; Martinsen, Marianne.

    Aalborg Universitetsforlag, 2018. 163 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  40. Udgivet

    Det her er fremtidens kontor! : En analyse af et iværksætterfirmas retorisk-materielle overbevisningsstrategi. / Jensen, Torben Elgaard.

    Materialitet og Læring. red. / Marie Martinussen; Kristian Larsen. Hans Reitzel, 2018. s. 19-47.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  41. Under udarbejdelse

    Dialogue as the basis for learning in the context of work. / Kolbæk, Ditte; McKenzie, Jane.

    I: Danish Journal of Management & Business, 01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  42. Afsendt
  43. Afsendt
  44. Udgivet
  45. Udgivet

    Doing relational research through roleplaying. / Hansen, Lone Hersted.

    Relational Research and Organisation Studies. red. / Charlotte Øland Madsen; Mette Vinther Larsen; Lone Hersted; Jørgen Gulddahl Rasmussen. 1. udg. Routledge, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  46. Accepteret/In press

    Educational testing, the question of the public good, and room for inclusion : A comparative study of Scotland and the United States. / Ydesen, Christian; Au, Wayne.

    Testing and Inclusive schooling: International Challenges and Opportunities. red. / Christian Ydesen; Bjørn Hamre; Anne Morin. Routledge, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  47. Udgivet

    Education and the Future of Society : NERA 2017 Keynote. / Rasmussen, Palle Damkjær.

    I: Nordic Studies in Education, Bind 2018, Nr. 1, 20.03.2018, s. 82 - 93.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  48. Udgivet
  49. Afsendt

    Empowering Teachers and New Generations through Design Thinking and Digital Fabrication Learning Activities. / Pitkänen, Kati; Andersen, Hanne Voldborg.

    FabLearn Europe 2018 proceedings. Association for Computing Machinery, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  50. Accepteret/In press

    Engineering Business : The Co-production of Institutions, Skills and Engineering Challenges. / Buch, Anders; Juhl, Joakim.

    The Engineering-Business Nexus. red. / Steen Hyldgaard Christensen. Springer, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  51. Udgivet

    Epistemic Network Analysis of students’ longer written assignments as formative/summative evaluation. / Fougt, Simon Skov; Siebert-Evenstone, Amanda; Eagan, Brendan; Tabatabi, Sara; Misfeldt, Morten.

    2018. Paper præsenteret ved Learning analytics and knowledge conference 2018, Sydney, Australien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  52. Udgivet

    Er vi forberedte, når evidensbølgen klinger af og New Public Management som styringslogik udfordres? / Krogstrup, Hanne Kathrine.

    Bedre begrundet praksis . red. / Leif Tøfting Kongsgaard; Morten Hulvej Rod . Samfundslitteratur, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  53. Under udarbejdelse

    Explorative approach towards body image and attachment style. / Romani, Annette Quinto; Bo, Inger Gladvin; Mikkelsen, Bent Egberg.

    I: Journal of Adolecents Health, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  54. Afsendt
  55. Accepteret/In press
  56. Afsendt

    From everyday problem to a mathematical solution - understanding student reasoning by identifying their chain of reference. / Dreyøe, Jonas; Larsen, Dorte Moeskær; Misfeldt, Morten.

    Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Bind 1 Umeå, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  57. Udgivet
  58. Udgivet

    Future Perspectives for Arts-Based Methods in Higher Education. / Chemi, Tatiana; Du, Xiangyun.

    Arts-based Methods and Organizational Learning: Higher Education around the World. red. / Tatiana Chemi; Xiangyun Du. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018. s. 327-332.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  59. Afsendt

    Game-Oriented Learning Design : A Scandinavian Approach. / Arnseth, Hans Christian; Hanghøj, Thorkild; Misfeldt, Morten; Henriksen, Thomas Duus; Selander, Staffan; Ramberg, Robert.

    Sense Publishers, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  60. Accepteret/In press
  61. Udgivet
  62. Udgivet

    Go Cook - de første 10 år : Evaluering og forslag til fremtiden . / Andersen, Boris.

    København : Aalborg Universitet, 2018. 52 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  63. Udgivet

    Husk også at se på frafald. / Rasmussen, Palle Damkjær.

    I: Nordjyske Stiftstidende, 22.02.2018, s. 7-7.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debat

  64. Udgivet
  65. Ikke-udgivet

    Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Allsopp, Benjamin Brink.

    Titel. Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  66. Udgivet
  67. Udgivet

    Inddragelse i Forandringsprocesser : Aktionsforskning i organisationer. / Kristiansen, Marianne; Bloch-Poulsen, Jørgen.

    Open Access udgave udg. Aalborg Universitetsforlag, 2018. 297 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  68. Udgivet
  69. Afsendt

    International forskningslitteratur om læringsplatforme. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Bjerre, Andreas Riekehr; Andreasen, Lars Birch; Albrechtsen, Thomas; Misfeldt, Morten.

    Titel. Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  70. E-pub ahead of print

    International Students in China : Education, Student Life and Intercultural Encounters. / Dervin, Fred (Redaktør); Du, Xiangyun (Redaktør); Härkönen, Anu (Redaktør).

    Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  71. E-pub ahead of print

    International Students in China - A Dream Come True? / Dervin, Fred ; Härkönen, Anu; Du, Xiangyun.

    International Students in China: Education, Student Life and Intercultural Encounters. red. / Fred Dervin; Xiangyun Du; Anu Härkönen. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  72. Accepteret/In press
  73. Accepteret/In press

    Into the wild online: Learning from Internet trolls. / Birkbak, Andreas.

    I: First Monday, Bind 22, Nr. 5, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  74. Udgivet

    Introduction. / Buch, Anders.

    I: Nordic Journal of Working Life Studies, Bind 8, Nr. 1, 2018, s. 1-2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  75. Under udarbejdelse

    Introduction: Emergent Practices and Technologies. Implications for the Future. / Selander, Nils Staffan; Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    Emerging Practices and Technologies. red. / Staffan Selander; Eva Irene Brooks. Springer, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  76. Udgivet

    “I shot her twice”: negotiating meaning in staged readings : Commentary by Allan Owens (University of Chester), Anne Pässilä (Lappeenranta University of Technology), and Tatiana Chemi (Aalborg University). / Owens, Allan; Passila, Anne ; Chemi, Tatiana.

    Staging Organization: Plays as Critical Commentaries on Workplace Life. red. / Steven S. Taylor. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018. s. 332-340.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  77. Udgivet

    Is sustainable resource utilisation a relevant concept in Avanersuaq? The walrus case. / Andersen, Astrid Oberborbeck; Heide-Jørgensen, Mads Peter; Flora, Janne.

    I: Ambio, Bind 47(2), 07.03.2018, s. 265-280.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  78. Accepteret/In press

    Kunst som videnskab og videnskab som kunst. / Chemi, Tatiana.

    Den sanselige udfordring – Campingkvinderne i dialog med videnskab og filosofi. red. / Antje Gimmler; Tatiana Chemi. Aalborg Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  79. Accepteret/In press

    Leadership as a profession? The significance of reflexive judgment. / Hansen, Lone Hersted; Larsen, Mette Vinther.

    Professionalizing Leadership: Debating Education, Certification and Practice. red. / Anders Ragnar Örtenblad. New York : Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  80. Udgivet
  81. Udgivet

    Ledelse af erhvervsskoler : Vidensnotat #1 LIP - Ledelse i Praksis på erhvervsskolerne. / Frimann, Søren; Bundgaard, Stine Bylin.

    5 s. 2018, Vidensnotat om ledelse af erhversskoler.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikation

  82. Udgivet

    Life around the North Water ecosystem : Natural and social drivers of change over a millennium. / Hastrup, Kirsten Blinkenberg; Andersen, Astrid Oberborbeck; Grønnow, Bjarne; Heide-Jørgensen, Mads Peter.

    I: Ambio, Bind 47, Nr. 2, 2018, s. 213-225.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  83. Accepteret/In press

    Lutheranism and Confucianism between National Education and Globalization : A Theoretical Discussion. / Buchardt, Mette; Du, Xiangyun.

    Nordic-Chinese Intersections in Education. red. / Xiangyun Du; Fred Dervin; H Liu. Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  84. Udgivet

    Magdalene Lauridsen : Danish founder of Ankerhus Teacher Training College of Home Economics and Housekeeping, founder of the Home Economics and Housekeeping Movement and activist for education of women in Denmark. / Andreasen, Karen Egedal; Rasmussen, Annette.

    2018. 1 Abstract fra Pioneering Women and Men in European Adult Education
    (19th and early 20th Centuries), Paris, Frankrig.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  85. Accepteret/In press

    Maintaining collaborative, democratic and dialogue-based learning processes in virtual and game-based learning environments. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Jensen, Camilla Gyldendahl.

    Maintaining collaborative, democratic and dialogue-based learning processes in virtual and game-based learning environments . 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  86. Udgivet

    Mapping Situations in Implementing Learning Platforms. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Allsopp, Benjamin Brink.

    Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering. Bind 229 Springer, 2018. s. 435-444.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  87. Udgivet

    Materialitet, krop og læring. : Et praksisteoretisk perspektiv. / Buch, Anders.

    Materialitet og læring. red. / Kristian Larsen; Marie Martinussen. Hans Reitzel, 2018. s. 99-122.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  88. Accepteret/In press

    Mellemrumszoner i Skolen - arkitektur og kreativt udfoldelsesrum? / Saltofte, Margit .

    Arkitektur, Krop og Læring Vol. 2. red. / Kristian Larsen; Marie Martinussen. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  89. Accepteret/In press
  90. Udgivet

    Natur-Kunst Lab: Rapport (endelig version). / Chemi, Tatiana; Møller, Britta.

    Aalborg, 2018. 38 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  91. Accepteret/In press

    Neurodevelopment of conflict adaptation: Evidence from event-related potential studies. / Liu, Xiuying ; Liu, Tongran; Sørensen, Thomas Alrik; Li, Danfeng; Liu, Qian; Wang, Di ; Shi, Jiannong.

    I: Developmental Psychology, 12.01.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  92. Udgivet

    Nordic-Chinese Intersections on Education. / Dervin, Fred (Redaktør); Du, Xiangyun (Redaktør); Liu, Haiqin (Redaktør).

    Palgrave Macmillan, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  93. E-pub ahead of print

    Online Collaboration and Communication in Contemporary Organizations. / Kolbæk, Ditte (Redaktør).

    1 udg. Hershey, USA : IGI global, 2018. 348 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  94. Afsendt

    Online Learning - Between University Studies and Workplace Learning. / Kolbæk, Ditte; Lundh Snis, Ulrika.

    I: Nordic Studies in Education, 31.03.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  95. Accepteret/In press

    Optimizing the educational subject between testing and inclusion in an era of neoliberalism : Musings on a research agenda and its future perspectives. / Ydesen, Christian; Hamre, Bjørn Frithiof; Morin, Anne.

    Testing and inclusive schooling: International challenges and opportunities. red. / Bjørn Hamre; Anne Morin; Christian Ydesen. Routledge, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  96. Udgivet

    Organizational knowledge building through action research. / Hansen, Lone Hersted; Frimann, Søren.

    2018. Paper præsenteret ved Qualitative Research in Management and Organization Conference, Albuquerque, USA.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  97. Accepteret/In press
  98. Accepteret/In press

    Pequeñas revistas y la nueva literatura de los sesenta : El caso del Corno Emplumado. / Nielsen, Anne Mette W.

    I: Interpretextos, Bind 19, 04.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  99. Accepteret/In press

    Perfect Match? The Practice Ecology of a Labor Market Initiative for Refugees. / Buch, Anders; Berthou, Sara Kristine Gløjmar.

    I: Nordic Journal of Working Life Studies, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  100. Afsendt
  101. Accepteret/In press

    Philosophy of Mathematics : Connecting Humans and Equations. / Ravn, Ole; Skovsmose, Ole.

    Springer, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  102. Afsendt

    Planlægning med læringsplatforme: kollaboration og didaktiske valg. / Kiær, Karina ; Tamborg, Andreas Lindenskov.

    Titel. Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...46 Næste