Kommunikation - IT og Læringsdesign

  1. 2018
  2. Under udarbejdelse

    About Play. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Aarhus Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  3. Accepteret/In press

    "Are you sure you can handle it?" - Risky Play and Gender Expectations. / Skovbjerg, Helle Marie.

    I: Childhood, 01.05.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  4. Accepteret/In press

    Billeder på tværs af fag og projekter. / Buhl, Mie; Skov, Kirsten.

    Billedkunst i udskolingen. red. / Henrik Marxen; Knud Erik Christensen. Odense : Meloni, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  5. Accepteret/In press

    Cybernetics Revisited. / Søndergaard, Morten.

    Leonardo Electronic Almanac, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  6. Accepteret/In press
  7. E-pub ahead of print

    Excribing The Archive : Curating the Unheard Avant-garde (in Scandinavia). / Søndergaard, Morten.

    Sound Art: Sound As Medium of Art. red. / Peter Weibel. MIT Press, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  8. Afsendt

    Game-Oriented Learning Design : A Scandinavian Approach. / Arnseth, Hans Christian; Hanghøj, Thorkild; Misfeldt, Morten; Henriksen, Thomas Duus; Selander, Staffan; Ramberg, Robert.

    Sense Publishers, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  9. Afsendt

    Home is to be understood : The role of contemporary art museums facing current immigration challenges. / Buhl, Mie; Werner Hansen, Siv.

    Flucht und Heimat. red. / Birgit Althans; Jörg Zirfas. Juventa Verlag, 2018. s. 16.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  10. Accepteret/In press

    Intern kommunikation som rammesætning af organisatoriske processer. / Henriksen, Thomas Duus.

    I: Erhvervspsykologi, Bind 15, Nr. 3, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  11. Afsendt
  12. Accepteret/In press
  13. Accepteret/In press

    Skrivning rundt om sandkassen : Elevers skrivepraksisser i og om Minecraft. / Hanghøj, Thorkild.

    Innovativ undervisning med it i fagene.. red. / Jeppe Bundsgaard; Marianne Georgsen; Stefan Graf; Thomas Illum Hansen; Charlotte Krog Skott. Aarhus Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  14. Udgivet

    State of Play. / Skovbjerg, Helle Marie.

    I: International Journal of Play, Bind 7, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  15. Under udarbejdelse

    Sæt skolen i spil. / Hanghøj, Thorkild; Kjellow, Tore Neergaard; Lassen, Stine Melgaard; Møller, Lise Dissing; Henningsen, Birgitte.

    Dafolo Forlag A/S, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  16. Udgivet

    The “animalized humans” – the reformulated body : A discussion of the phenomenon of Japanese Catgirls motivated by a Danish school project . / Buhl, Mie.

    Tiere : Pädagogische-antropologische Reflexionen. red. / Johannes Bilstein; Kristin Westphal. Wiesbaden : Springer, 2018. s. 211-229.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  17. Accepteret/In press
  18. Afsendt
  19. Accepteret/In press

    Videnskabsteori i et problemorienteret og progressivt læringsperspektiv. / Skovbjerg, Helle Marie ; Winther, Frederikke.

    Fagets videnskabsteori: I går - i dag - i morgen. red. / Tom Børsen; David Budtz Pedersen; Hanne Andersen. Samfundslitteratur, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  20. Udgivet

    Virtually teaching virtual leadership. / Henriksen, Thomas Duus; Nielsen, Rikke Kristine; Børgesen, Kenneth.

    (uden titel). red. / Jørn Kjølseth Møller. 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  21. Accepteret/In press

    Where the inaction is: The Politics of Digital things in the Art Practices of Mogens Jacobsen, Laura Beloff, and Kollision. / Søndergaard, Morten.

    Nordic Digital. red. / Tanya Toft. Intellect Ltd, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  22. Accepteret/In press

    Wild Play at the Digital Swing. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Digitising Early Childhood. Cambridge Scholars Press, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  23. 2017
  24. Udgivet
    Between Real and Unreal : Interview with Laurie Anderson. 11:31 min.. Søndergaard, Morten (Forfatter); Scherfig, Barbara (Producent); Saiu, Elisabetta (Fotograf). 2017. Kulturværftet 2016. Begivenhed: CLICK festival, Helsingør Kulturværft, Helsingør, Danmark.

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)

  25. Udgivet

    Betydning af æstetik i elevproduktioner. / Ejsing-Duun, Stine; Tosca, Susana.

    Digital produktion: Deltagelse og Læring . red. / Tatjana Novovic Fougt . Dafolo Forlag A/S, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  26. Udgivet

    Børns literacypraksisser rundt om Minecraft, i og uden for skolen. / Kabel, Kristine; Krogsgaard Svarstad, Lone; Hanghøj, Thorkild.

    I: Sprogforum, 2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  27. Udgivet

    Collaboration Between Art Teacher Students and Communication and Digital Media Students Promoting Subject Specific Didactics in Digital Visual Learning Design. / Buhl, Mie; Skov, Kirsten.

    2017. Abstract fra ECER 2017 , Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  28. Udgivet

    Communication situation and positioning in virtual meetings - rhetorical implications for interpersonal management communication. / Winther, Frederikke; Nielsen, Rikke Kristine; Henriksen, Thomas Duus; Børgesen, Kenneth.

    (uden titel). red. / Jørn Kjølseth Møller. 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  29. Udgivet

    Den spilkompetente lærer : mellem game literacy og gamemastering. / Hanghøj, Thorkild; Møller, Lise Dissing.

    I: Learning Tech – Tidsskrift for læremidler, didaktik og teknologi, Nr. 3, 2017, s. 8-31.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  30. Udgivet

    Design thinking and imitatio in an educational setting. / Tosca, Susana; Ejsing-Duun, Stine.

    I: Digital Creativity, Bind 28, Nr. 3, 21.06.2017, s. 240-253.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  31. Udgivet

    Developing Professional “Game Teacher” Repertoires : Describing Participants and Measuring Effects in a Danish College Course on Game Based Learning . / Lieberoth, Andreas; Hanghøj, Thorkild.

    Proceedings of the 11th Europead conference on Game-Based Learning. ECGBL 2017. red. / Maja Pivec; Josef Gründler. Academic Conferences and Publishing International, 2017. s. 377-386.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  32. Udgivet

    Didaktiske tilgange til Minecraft i dansk. / Hanghøj, Thorkild.

    Hvad er scenariedidaktik?. red. / Thorkild Hanghøj; Jeppe Bundsgaard; Morten Misfeldt; Simon Skov Fougt; Vibeke Hetmar. Århus : Aarhus Universitetsforlag, 2017. s. 119-143.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  33. Udgivet

    Digital media promoting new approaches to subject specific didactics in visual arts education in primary school, high school, teacher education and university education. / Buhl, Mie; Örtegren, Hans; Haïkö, Tarja; Skov, Kirsten.

    2017. Abstract fra NOFA 6 - Nordisk Fagdidaktisk konference, Odense, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  34. Udgivet

    Digital produktion : Deltagelse og læring. / Sørensen, Birgitte Holm (Redaktør); Levinsen, Karin Tweddell (Redaktør); Skovbjerg, Helle Marie (Redaktør).

    1 udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  35. Udgivet

    Elevernes egenproduktion og elevinddragelse. / Sørensen, Birgitte Holm; Levinsen, Karin Tweddell; Skovbjerg, Helle Marie.

    Digital Produktion: Deltagelse og læring. red. / Birgitte Holm Sørensen; Karin Tweddell Levinsen; Helle Marie Skovbjerg. Bind 1 1. udg. Frederikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 5-10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskrift

  36. Udgivet

    Fysisk kontra virtuel ledelse. : Nærværende ledelse på distancen. / Henriksen, Thomas Duus; Hjalager, Anne-Mette; Larsen, Henrik Holt.

    Ledelsesdilemmaer: På strejftog gennem litteraturen. Institut for Organisation, Copenhagen Business School, 2017. s. 107-128.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  37. Udgivet

    Genveje og vildveje i design af organisatoriske læringsspil. / Henriksen, Thomas Duus.

    Hvad er scenariedidaktik? Omverdenens praksisformer i undervisning. red. / Thorkild Hanghøj; Jeppe Bundsgaard; Morten Misfeldt; Simon Skov Fougt; Vibeke Hetmar. Aarhus Universitetsforlag, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  38. Udgivet

    Hvad er scenariedidaktik? / Hanghøj, Thorkild; Misfeldt, Morten; Bundsgaard, Jeppe; Fougt, Simon Skov; Hetmar, Vibeke.

    Århus : Aarhus Universitetsforlag, 2017. 285 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  39. Udgivet

    Idéhistoriske perspektiver på leg. / Skovbjerg, Helle Marie.

    I: Dansk Paedagogisk Tidsskrift, Nr. 4, 01.12.2017.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  40. Udgivet

    Kreativitetsprocesser. / Skovbjerg, Helle Marie; Ejsing-Duun, Stine.

    Digital produktion: Deltagelse og læring. Bind 1 1. udg. København : Dafolo Forlag A/S, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  41. Udgivet

    Kroppen i den digitale produktion. / Skovbjerg, Helle Marie; Henningsen, Birgitte Sølbeck.

    Digital produktion: Deltagelse og læring. Bind 1 1. udg. København : Dafolo Forlag A/S, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  42. Udgivet

    Leg og dannelse. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Grundfaglig viden om pædagogiske miljøer og aktiviteter. red. / Vibeke Nørgård. 1. udg. København : Akademisk Publisering, 2017. s. 97-118.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  43. Udgivet

    MineCrafting Friendship. / Skovbjerg, Helle Marie.

    2017. Abstract fra Children´s Media and Literature in a Mediatized World, Aarhus, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  44. Udgivet
  45. Udgivet

    Omverdenens praksisformer i undervisning. / Hanghøj, Thorkild; Misfeldt, Morten; Bundsgaard, Jeppe; Fougt, Simon Skov; Hetmar, Vibeke.

    Hvad er scenariedidaktik?. red. / Thorkild Hanghøj; Morten Misfeldt; Jeppe Bundsgaard; Simon Skov Fougt; Vibeke Hetmar. Aarhus Universitetsforlag, 2017. s. 9.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  46. Udgivet

    Passion kontra performance : Formål og identitet som genvej til præstation. / Henriksen, Thomas Duus; Larsen, Henrik Holt.

    Ledelsesdilemmaer: Strejftog gennem faglitteraturen. København : Institut for Organisation, Copenhagen Business School, 2017. s. 165-208.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  47. Udgivet

    Playing with a digital swing. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Digitising Early Childhood Conference: Refereed Proceedings 2017. . 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  48. Udgivet

    Play revolts and breaks in the service of time and conflict. / Skovbjerg, Helle Marie.

    The Power of Play: Voices From the Play Community. red. / Mathias Poulsen. 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  49. Udgivet

    Rapport: Coding Class - Dokumentation og evaluering. / Hansbøl, Mikala; Ejsing-Duun, Stine.

    2017. 74 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  50. Udgivet

    Read This or Die! : Including At-Risk Students through Game-Related Literacy Practices . / Hanghøj, Thorkild.

    Proceedings of the 11th European Conference on Game-Based Learning. ECGBL 2017.. red. / Maja Pivec; Josef Gründler. Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2017. s. 219-226.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  51. Udgivet

    Samtidskunst i praksis. / Buhl, Mie.

    I: Billedpaedagogisk Tidsskrift, Nr. 3, 10.2017, s. 4-9.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  52. Udgivet

    Sonification and audification as means of representing. / Søndergaard, Morten; Vandsø, Anette.

    The Aesthetics of Scientific Data Representation: More than Pretty Pictures. red. / Lotte Philipsen; Rikke Schmidt Kjærgaard. Routledge, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  53. Udgivet

    Students and teachers as developers of visual designs with AR for visual arts education. / Buhl, Mie.

    2017. Abstract fra 16th European Conference on eLearning, Porto, Portugal.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  54. Udgivet

    Students and Teachers as Developers of Visual Learning Designs with Augmented Reality for Visual Arts Education. / Buhl, Mie.

    Proceedings of the 16th European Conference on eLearning. red. / Anabela Mesquita; Paula Peres. Academic Conferences and Publishing International, 2017. s. 94-101.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  55. Udgivet

    Textualities, Materialities and Indeterminate Pasts : The Archive as Hybrid Infrastructure. / Søndergaard, Morten.

    Museums and Archives on the Move. red. / Oliver Grau. Berlin : De Gruyter, 2017.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  56. Udgivet

    ViLD Annual Meeting 2017 - Mixing Visual Realities. / Buhl, Mie; Nielsen, Simon Graven.

    1 udg. Aalborg Universitet, 2017. 37 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  57. 2016
  58. Udgivet

    Acoustic Infrastructures. / Søndergaard, Morten; Allen, Jamie.

    Sound Art Matters. red. / Anette Vandsø; Sanne Krogh Groth; Ulrik Schmidt; Morten Søndergaard. 2016.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  59. Udgivet

    Augmented Reality as Wearable Technology in Visualizing Human Anatomy. / Rahn, Annette ; Buhl, Mie.

    Designs for Learning 2016 conference: Short papers. 2016. s. 76-81.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  60. Udgivet

    Being Explicit about Underlying Values, Assumptions and Views when Designing for Children in the IDC Community. / Skovbjerg, Helle Marie; Bekker, Tilde; Barendregt, Wolmet .

    Proceedings of the The 15th International Conference on Interaction Design and Children. Association for Computing Machinery, 2016. s. 713-719 .

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  61. Udgivet
  62. Udgivet

    Build an Educational World : Design Principles for Educational 3D Simulations. / Ejsing-Duun, Stine; Hautopp, Heidi; Hanghøj, Thorkild.

    10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016. Academic Conferences International Limited, 2016. s. 176-182.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  63. Udgivet

    Can good leadership be learned through business games? / Henriksen, Thomas Duus; Børgesen, Kenneth.

    I: Human Resource Development International, Bind 19, Nr. 5, 10.07.2016, s. 388-405.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  64. Udgivet
  65. Udgivet

    Creative Production as a pedagogical strategy – examples from Theory of Science. / Skovbjerg, Helle Marie; Winther, Frederikke.

    Creative University Conference. 2016.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceeding

  66. Udgivet

    Design as Modes of Inquiry in Design-pedagogy. / Ejsing-Duun, Stine; Skovbjerg, Helle Marie.

    2016. Abstract fra Pragmatism Today, Aarhus C, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  67. Udgivet

    Det farofyllt och andra stämningar i leken. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Lek på rätt väg? : På spanning efter leken. Sverige : Studentlitteratur, 2016. s. 27-44.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  68. Udgivet
  69. Udgivet

    Forskningscenter undersøger det visuelles potentialer. / Buhl, Mie; Hansen, Siv Werner.

    I: Billedpaedagogisk Tidsskrift, Nr. 4, 12.2016, s. 13-16.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  70. Udgivet

    Føreign Objects : Possible Future Lab. / Søndergaard, Morten.

    2016, Studenter-udstilling / Erasmus Master in Media Arts Cultures.

    Publikation: AndetAndet bidrag

  71. Udgivet

    Game Design and Development as Mathematical Activities : Proposing a Framework. / Jensen, Erik Ottar; Hanghøj, Thorkild; Misfeldt, Morten.

    10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016. Academic Conferences and Publishing International, 2016. s. 296-303.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  72. Udgivet

    Interaction Design. / Søndergaard, Morten.

    Ubiquitous Computing, Complexity, and Culture. red. / Ulrik Ekman; Lily Diaz; Maria Engberg; Jay David Bolter; Morten Søndergaard. New York : Routledge, 2016. s. 347-349.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  73. Udgivet

    Knowledge Generation in Technology-Enhanced Health Exhibitions : Using Eye-Tracking Methods to Understand Audience Knowledge Generation in Health Promotion Exhibitions. / Magnussen, Rikke; Kharlamov, Nikita; Zachariasssen, Maria; Larsen, Birger.

    European Conference on e-Learning. red. / Jarmila Novotná; Antonín Jancarík. Charles University, Prague, Czech Republic : Academic Conferences and Publishing International, 2016. s. 450-460.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  74. Udgivet

    Legestationerne på FDFs Landslejr 2016 : - en forskningsrapport. / Skovbjerg, Helle Marie.

    2016. 27 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  75. Udgivet

    Media Art. / Søndergaard, Morten.

    Ubiquitous Computing, Complexity, and Culture. . red. / Ulrik Ekman; Jay David Bolter; Maria Engberg; Lily Diaz; Morten Søndergaard. New York : Routledge, 2016. s. 85-88.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  76. Udgivet

    Medier i dagtilbud. / Johansen, Stine Liv; Karoff, Helle Skovbjerg.

    Pædagogik i dagtilbud. red. / David Thore Gravesen. Bind 1 1. udg. Aarhus : Hans Reitzel, 2016. s. 584-600.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  77. Udgivet

    MOOCS AS NEW CONDITIONS FOR INSTRUCTIONAL DESIGN. / Buhl, Mie; Andreasen, Lars Birch; Karanam, Pushpanadham .

    2016. Abstract fra MOOCs in lifelong learning, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  78. Udgivet

    MOOCs - the promise of meeting the need of flexibility for the adult learner? / Buhl, Mie; Andreasen, Lars Birch.

    Proceedings of the 15th European Conference on E-learning ECEL 2016. red. / Jarmila Novotna; Antonin Jarcarik. Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2016. s. 98-105.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  79. Udgivet

    Participatory urbanism : Making the stranger familiar and the familiar strange. / Ejsing-Duun, Stine.

    Citizen Media and Public Spaces: Diverse expressions of citizenship and dissent. red. / Mona Baker; Bolette Blaagaard. Routledge, 2016.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  80. Udgivet

    Perspektiver på leg. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Aarhus : Turbine forlaget, 2016. 112 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  81. Udgivet

    Programmering af robotenheder i grundskolen. / Ejsing-Duun, Stine; Misfeldt, Morten.

    I: Læring og Medier, Bind 8, Nr. 14, 2016.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  82. Udgivet

    Programming Concepts in Playful Programming Products. / Allsopp, Benjamin Brink; Ejsing-Duun, Stine.

    Proceedings of the 10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016 Proceeding. Paisley, Scotland : University of West Scotland, 2016. s. 1-10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  83. Udgivet

    PULS evalueringsrapport : Evaluering af familier og skolers oplevelse på Experimentarium, med hovedvægt på afdækning af PULS. / Zachariassen, Maria; Magnussen, Rikke.

    Experimentarium Danmark, 2016. 104 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  84. Udgivet

    Show-Bix & : Per Højholts Mediebevidste Praksis. / Søndergaard, Morten.

    Museum Tusculanum, 2016.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  85. Udgivet
  86. Udgivet

    Spatio-dynamics, aural topographies and underwritings : Sonic Infrastructure as Enframing. / Søndergaard, Morten.

    I: Continent, Bind 2016, Nr. 5.3, 01.09.2016.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  87. Udgivet

    Spildidaktik – når indhold og aktivitet smelter sammen? / Misfeldt, Morten; Hanghøj, Thorkild.

    I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen, Bind 36, Nr. 104, 2016, s. 104-116.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  88. Udgivet

    Students as Math Level Designers : Exploring how students become motivated through design of a math learning game. / Jensen, Erik Ottar ; Hanghøj, Thorkild; Schoenau-Fog, Henrik; Reng, Lars.

    2016. Paper præsenteret ved Designs for Learning, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskrift

  89. Udgivet
  90. Udgivet

    Teachers’ Pedagogical Approaches to Teaching with Minecraft. / Hanghøj, Thorkild; Hautopp, Heidi.

    Proceedings of the 10th European Conference on Games Based Learning 6-7 October 2016. Paisley : Academic Conferences and Publishing International, 2016. s. 265-272.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  91. Udgivet

    The Implied Producer and the Citizen of the Culture of Ubiquitous Information : Investigating Emergent Typologies of Critical Awareness. / Søndergaard, Morten.

    Ubiquitous Computing, Complexity, and Culture. . red. / Ulrik Ekman; Jay David Bolter; Lily Diaz-Kommonen; Morten Søndergaard; Maria Engberg. New York : Routledge, 2016. s. 70-84.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  92. Udgivet

    Theory-generating practice. Proposing a principle for learning design. / Buhl, Mie.

    I: Læring og Medier, Bind 9, Nr. 15, 2016, s. 1-21.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  93. Udgivet

    The Politics of Big Data Aesthetics. / Søndergaard, Morten.

    I: MedieKultur : Journal of media and communication research, Bind 59, 01.03.2016, s. 1-5.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLeder

  94. Udgivet

    The Visual Cultures of Showing ‘Nourishment’ in a Glass Case : or why Wonder! / Buhl, Mie.

    Essen - Bildung - Konsum: Pädagogisch-anthropologische Perspektiven. red. / Johannes Bilstein; Birgit Althans. 1. udg. Wiesbaden : Springer, 2016. s. 177-194.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  95. Udgivet

    “This is a really funny game” - Children making games for each other in a school context. / Skovbjerg, Helle Marie.

    Proceedings of the 10th European Conference on Game Based Learning: ECGBL 2016. red. / I C. Busch . 2016. s. 627-633.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  96. Udgivet

    Three Modes of Inquiry in Design-Pedagogy. / Skovbjerg, Helle Marie; Ejsing-Duun, Stine.

    2016. Abstract fra Pragmatism Today, Aarhus C, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  97. 2015
  98. Udgivet

    A Danish international MOOC in professional Care Education : A Case study for the eASEM Project Collaborative Research on MOOCs. / Buhl, Mie; Andreasen, Lars Birch; Jensen Mondrup, Henrik.

    MOOCs and Educational Challenges around Asia and Europe. red. / Bowon KIM. Seoul, Korea : KNOU (Korea National Open University) Press, 2015. s. 139-156.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologi

  99. Udgivet

    A Danish international MOOC in professional care education : - MOOC case study for eASEM project . / Buhl, Mie; Andreasen, Lars Birch; Jensen Mondrup, Henrik.

    National reports on MOOCs. red. / Hyein Jung; Bowon Kim. 2015. s. 160-178.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til rapport

  100. Udgivet

    Augmented reality som wearable : et design for visuel læring i sygeplejerskeuddannelsens anatomiundervisning. / Buhl, Mie; Rahn, Annette.

    I: Læring og Medier, Bind 8, Nr. 14, 10, 2015.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  101. Udgivet

    Blended learning promoting new developments for Nordic master programs in visual studies and art education. / Buhl, Mie; Ejsing-Duun, Stine.

    ECEL 2015 14th European Conference on E-Learning Proceedings. red. / Amanda Jefferies; Marija Cubric. Academic Conferences and Publishing International, 2015. s. 100-107.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  102. Udgivet

    Cities at Play : Children’s redesign of deprived neighbourhoods in Minecraft. / Magnussen, Rikke; Elming, Anna.

    Proceedings of The 9th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2015. red. / Robin Munkvold; Line Kolås. Reading, United Kingdom : Academic Conferences and Publishing International, 2015. s. 331-337.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

  103. Udgivet

    Creativity and Playfulness : Producing games as a pedagogical strategy. / Ejsing-Duun, Stine; Karoff, Helle Skovbjerg.

    2015. Abstract fra European Conference on Game Based Learning, Steinkjer, Norge.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konference

  104. Udgivet

    Creativity and Playfulness : Producing Games as a Pedagogical Strategy. / Ejsing-Duun, Stine; Skovbjerg, Helle Marie.

    Proceedings of the 9th European Conference on Games-Based Learning. red. / Robin Munkvold; Line Kolås. Academic Conferences and Publishing International, 2015. s. 171-177.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceeding

Forrige 1 2 3 Næste