1. 2020
  2. Under udarbejdelse
  3. 2019
  4. Under udarbejdelse
  5. Accepteret/In press

    Arts-based Education - China and its interaction with the world. / Chemi, Tatiana (Redaktør); Wang , Lihong (Redaktør); Du, Xiangyun (Redaktør).

    Brill Academic Publishers, Incorporated, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  6. Under udarbejdelse
  7. Afsendt

    Bridging Ontologies : A Generative Dance Between People and Practices. / Buch, Anders.

    2019. Abstract fra OLKC 2019, Brighton, Storbritannien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  8. Under udarbejdelse

    Collaborative, Collective and Co-Creative designs for Learning. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    Emerging practices and technologies. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. Accepteret/In press

    Conversion of social capital in the rehabilitation process of adolescents after an acquired brain injury. / Bystrup, Mette Ryssel; Hindhede, Anette Lykke.

    Northern European Rehabilitation Services: Changing Health-Care, Welfare and Labour Market Institutions. Palgrave Macmillan, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  10. Afsendt

    Culture in Organizational Practice. / Buch, Anders; Stjerne, Iben Sandal.

    2019. Abstract fra ELEVENTH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON PROCESS ORGANIZATION STUDIES, Chania, Grækenland.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  11. Accepteret/In press

    Den hybride skole. / Sørensen, Birgitte Holm; Levinsen, Karin Tweddell.

    Klim, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  12. Under udarbejdelse

    Designing for users with special abilities and needs. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Voldborg, Hanne; Jensen, Rune Hagel Skaarup.

    Emerging Practices and Technologies. red. / Staffan Selander; Eva Irene Brooks. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  13. Accepteret/In press

    Developing Successfull Group Process in Interdisciplinary Projects. / Zhou, Chunfang; Kjær-Rasmussen, Lone Krogh.

    PBL and Interdisciplinarity in Higher Education. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  14. Udgivet

    Digital produktion : deltagelse og læring. / Skovbjerg, Helle Marie; Holm Sørensen, Birgitte; Tweddell Levinsen, Karin; Ejsing-Duun, Stine.

    1. udgave udg. Dafolo Forlag A/S, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  15. Accepteret/In press

    Drift, hygge og opgaver. / Laursen, Erik.

    Pædagogik, Værdier og Kultur i Grønland. red. / Erik Laursen; Tanja Miller. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  16. Udgivet

    Efteruddannelse som fælles udfordring for arbejdsplads og uddannelsesinstitution. / Keller, Hanne Dauer; Stegeager, Nikolaj W.M.; Willert, Søren.

    Ledelse og læring i praksis. red. / Poula Helth. 2. udg. Frederiksberg C : Samfundslitteratur, 2019. s. 19-46.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  17. Accepteret/In press

    Etik og Aktionsforskning. / Laursen, Erik.

    Aktionsforskning - indefra og udefra. red. / Micki Sunesen. Dafolo Forlag A/S, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  18. Ikke-udgivet

    Exploring teachers’ assignment of mathematical competencies to planned lessons using Epistemic Network Analysis. / Allsopp, Benjamin Brink; Dreyøe, Jonas; Tamborg, Andreas Lindenskov; Eagan, Brendan; Tabatabi, Sara; Shaffer, David Williamson; Misfeldt, Morten.

    CERME 11 proceesdings . 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  19. Udgivet

    Frit valg af folkeskole : Motiver og muligheder i Aalborg. / Bomholt, Anna; Rasmussen, Palle Damkjær.

    1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019. 78 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  20. Afsendt

    Game on for modernity? Educating Ph.D. students beyond a modern conception of science. / Skovsmose, Ole; Ravn, Ole.

    Hyperconnectivity and digital reality: Towards the eutopia of being human. red. / Kathrin Otrel-Cass. Cham, Schweiz : Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  21. Afsendt

    How Digital Health Platforms challenge Interprofessional Practices in Hospitals. / Andersen, Vibeke; Hindhede, Anette Lykke; Buch, Anders.

    2019. Abstract fra OLKC 2019, Brighton, Storbritannien.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  22. Accepteret/In press

    Huse, områder og rum. / Laursen, Erik.

    Pædagogik, Værdier og Kultur i Grønland. red. / Erik Laursen; Tanja Miller. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  23. Ikke-udgivet

    Implementering af læringsplatforme og kulturelle logikker. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Allsopp, Benjamin Brink.

    Titel. Dafolo Forlag A/S, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  24. Under udarbejdelse

    Innovation og almen dannelse : om god uddannelse i det senmoderne samfund. / Paulsen, Michael; Ziethen, Morten.

    2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  25. Under udarbejdelse

    Innovationsskabelse og entreprenørskab i Erhvervsuddannelser. / Lund, Birthe.

    Erhversuddannelse og pædagogik. Munksgaard , 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  26. Accepteret/In press
  27. Accepteret/In press

    Introduction. / Stentoft, Diana; Jensen, Annie Aarup; Ravn, Ole.

    Interdisciplinarity and Problem-based learning in Higher Education: Research and perspectives from Aalborg University. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  28. Under udarbejdelse

    Introduction: Emergent Practices and Technologies. Implications for the Future. / Selander, Nils Staffan; Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    Emerging Practices and Technologies. red. / Staffan Selander; Eva Irene Brooks. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  29. Udgivet

    Introduction to Nordic Journal of Working Life Studies 2018-4. / Buch, Anders.

    I: Nordic Journal of Working Life Studies, Bind 8, Nr. 4, 01.2019, s. 1-2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  30. Accepteret/In press

    Opening the PBL game - problem construction in interdisciplinary project work in multicultural groups. / Jæger, Kirsten; Jensen, Annie Aarup.

    Interdisciplinarity and problem-based learning in higher education: Research and perspectives from Aalborg University.. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  31. Afsendt

    Organisationens tre essentielle spørgsmål: Ledelse, forandringsledelse, styring. / Suhr Jensen , Nicolai ; Stegeager, Nikolaj W.M.

    I: Lederliv, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  32. Under udarbejdelse

    Otherness- political responses to diversity in society. / Lund, Birthe; Jensen, Annie Aarup; Arndt, sonja.

    I: Policy Futures in Education, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  33. Accepteret/In press

    Problem-based Projects, Learning and Interdisciplinarity in Higher Education. / Jensen, Annie Aarup; Ravn, Ole; Stentoft, Diana.

    Interdisciplinarity and problem-based learning in Higher Education: Research and perspectives from Aalborg University. Springer, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  34. Under udarbejdelse

    Promises and perils - the affordances of technology for promoting inclusion of learners in educational settings. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Andersen, Hanne Voldborg; Jensen, Rune Hagel Skaarup.

    Emerging practices and technologies. red. / Staffan Selander; Eva Irene Brooks; Susanne Dau. Routledge Taylor & Francis Group, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  35. Accepteret/In press

    Pædagogik, Værdier og Kultur i Grønland. / Laursen, Erik (Redaktør); Miller, Tanja (Redaktør).

    Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019. 150 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  36. Accepteret/In press

    Rutiner, ledelse og omverden. / Laursen, Erik.

    Pædagogik, Værdier og Kultur i Grønland. red. / Erik Laursen; Tanja Miller. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  37. Accepteret/In press

    Teachers’ Learning Design Practice for Students as Learning Designers : l. / Levinsen, Karin Tweddell; Sørensen, Birgitte Holm.

    Designs for Learning Journal. Stockholm : Designs for Learning, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  38. Under udarbejdelse

    The concept of Bildung as a normative space concept in educational research. / Lund, Birthe; Wiberg, Merete.

    I: Educational Philosophy and Theory, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  39. Accepteret/In press

    Transfer practices during acquired brain injury rehabilitation: a descent in the medical hierarchy. / Egerod, Ingrid; Højbjerg, Karin; Poulsen, Ingrid.

    New dynamics of disability and rehabilitation: Interdisciplinary perspectives.. Palgrave Macmillan, 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  40. Afsendt

    Transformations of trust in society: a systematic review on how access to big data in energy systems challenges Scandinavian culture. / Godoy, Jaqueline; Otrel-Cass, Kathrin; Toft, Kristian Høyer.

    New Volume of the Annals of Cultural Psychology Series. red. / susanne Normann. 2019.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  41. Afsendt

    Undervisning og vejledning i studiekompetencer : Best Practice katalog. / Bøgelund, Pia; Holgaard, Jette Egelund; Therkelsen, Helle Friis ; Davidsen, Jacob; Telléus, Patrik Kristoffer Kjærsdam.

    Aalborg Universitetsforlag, 2019. 20 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

  42. Under udarbejdelse

    What is a Problem Statement? - PBL as Practise in doing Research. / Ravn, Ole.

    Aalborg Universitetsforlag, 2019.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

  43. Accepteret/In press

    When does the owl of Minerva spread its wings? Shadow organizing and modes of inquiry. / Buch, Anders.

    I: Qualitative Research in Organizations and Management, 2019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  44. 2018
  45. Udgivet

    A collaborative video sketching model in the making. / Gundersen, Peter; Ørngreen, Rikke; Henningsen, Birgitte; Hautopp, Heidi.

    Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation: 6th International Conference, ArtsIT 2017, and Second International Conference, DLI 2017, Heraklion, Crete, Greece, October 30–31, 2017, Proceedings. red. / Anthony Brooks; Eva Brooks; Nikolas Vidakis. Springer, 2018. s. 520-529.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  46. Udgivet

    A comparison between the effectiveness of PBL and LBL on improving problem-solving abilities of medical students using questioning. / He, Yunfeng; Du, Xiangyun; Toft, Egon; Zhang, Xingli; Qu, Bo; Jiannong, Shi; Zhang, Huan; Zhang, Hui.

    I: Innovations in Education and Teaching International (Print Edition), Bind 55, Nr. 1, 02.01.2018, s. 44-54.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  47. Udgivet

    Adult Education under a Comparative Lens : Areas of Influence. / Holford, John; Milana, Marcella; Rasmussen, Palle Damkjær.

    Annual Review of Comparative and International Education 2017 . red. / Alexander Wiseman. Emerald Group Publishing, 2018. s. 85 - 93.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  48. Udgivet
  49. E-pub ahead of print
  50. Accepteret/In press

    An argument for Using Indigenous Social Work to Adress the Challenges Homeless Greelanders Experience in the Social Welfare system in Aalborg, Denmark. / Kjær-Rasmussen, Lone Krogh; D'Oco, Lisarb Valéria Montes; Edwards, Jordanne; Tefera, Gashaye Melaku.

    I: Journal of Indigenous Social Development, 2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  51. Udgivet

    Andet lærestykke: Organisatorisk konfliktbearbejdning med henblik på øget handleduelighed. / Willert, Søren.

    I: Erhvervspsykologi, Bind 16, Nr. 4, 2018, s. 44-51.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  52. Udgivet

    Antropologer: Vi skal tænke på teknologi på nye måder. / Bruun, Maja Hojer.

    Videnskab.dk. 2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  53. Udgivet

    Arcform. / Allsopp, Benjamin Brink.

    Diagrammatic Representation and Inference: 10th International Conference, Diagrams 2018, Edinburgh, UK, June 18-22, 2018, Proceedings. red. / Peter Chapman; Gem Stapleton; Amirouche Moktefi; Sarah Perez-Kriz; Francesco Bellucci. Bind 10871 Springer, 2018. s. 355-362.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  54. Udgivet

    A Review of Graphic Facilitation in Organizational and Educational Contexts. / Hautopp, Heidi; Ørngreen, Rikke.

    I: Designs for Learning, Bind 10, Nr. 1, 2018, s. 53-62.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  55. Udgivet

    Arts and Medicine : Connecting the arts and humanities to professional education. / Al-Azmeh , Zeina Hazem; Du, Xiangyun.

    Arts-based Methods and Organisational Learning: Higher Education around the World. red. / Tatiana Chemi; Xiangyun Du. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018. s. 213-240.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  56. Udgivet

    Arts-based Methods and Organizational Learning : Higher Education around the World. / Chemi, Tatiana (Redaktør); Du, Xiangyun (Redaktør).

    1 udg. Palgrave Macmillan, 2018. 338 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  57. Udgivet

    At lære at agere i et sundhedsvæsen under forandring. / Højbjerg, Karin; Larsen, Kristian.

    Sundhedsvæsenet under forandring. red. / Steen Hundborg. 1. udg. København : Munksgaard , 2018. s. 9-34.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiUndervisning

  58. Udgivet

    Becoming a talent environment : A case study on effects and implications of applying a process view on leadership talent development programs. / Nørlem, Jakob; Willert, Søren.

    2018. Paper præsenteret ved Process organisation studies , Grækenland.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPaper uden forlag/tidsskriftForskning

  59. Udgivet

    Becoming of a book. / Otrel-Cass, Kathrin.

    Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education: A Nordic View. red. / Kathrin Otrel-Cass; Martin Krabbe Sillasen; Auli Arvola Orlander. Springer, 2018. s. 5-11.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  60. Udgivet

    Collaborative Learning Online : A Case Study. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    Design & Learning-Centric Analytics: Proceedings of the 6th International Conference on Designs for Learning. red. / Frode Guribye; Anna Åkerfeldt; Nina Bergdal; Tessy Ceratto-Pargam; Staffan Selander; Barbara Wasson. Bergen : Centre for the Science of Learning & Technology (SLATE), 2018. s. 22.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceabstrakt i proceedingForskningpeer review

  61. Udgivet

    Computer games as inspiration for the development of virtual learning platform. / Jensen, Camilla Gyldendahl; Sorensen, Elsebeth Korsgaard.

    EdMedia: World Conference on Educational Media and Technology. Bind 2018 Association for the Advancement of Computing in Education, 2018. s. 1726-1736.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  62. Afsendt

    Consciousness in a hyperconnected world : Entanglements of human-machine cognition. / Otrel-Cass, Kathrin.

    Hyperconnectivity and Digital Reality: Towards the Eutopia of being human. red. / Kathrin Otrel-Cass. Springer, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  63. Udgivet

    Corporate Social Responsibility (CSR) as a Co-Creative Culture of Sustainability : A Lesson from a Danish Renewable Energy Project. / Zhou, Chunfang; Otrel-Cass, Kathrin; Cass, Andrew.

    Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations. red. / María del Pilar Muñoz Dueñas; Lucia Aiello; Rosario Cabrita; Mauro Gatti. Hershey PA, USA : IGI global, 2018. s. 225-241.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  64. Afsendt
  65. Udgivet

    Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education : A Nordic View. / Otrel-Cass, Kathrin (Redaktør); Sillasen, Martin (Redaktør); Orlander, Auli Arvola (Redaktør).

    1 udg. Springer, 2018.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  66. Udgivet

    Dannelse, dannelsestænkning og demokrati. / Lund, Birthe.

    8 s. EMU Danmarks Læringsportal. 2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  67. Udgivet

    Dannelsesidealer og deres historiske rødder. / Lund, Birthe.

    6 s. EMU Danmarks Læringsportal. 2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  68. Udgivet

    Demokratiske principper for samtalen og fællesskabet. / Lund, Birthe.

    6 s. EMU Danmarks Læringsportal. 2018, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  69. Udgivet

    Den lokale folkeskole og forældrenes valg. / Rasmussen, Palle Damkjær.

    I: Folkeskolen, 12.02.2018.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  70. Udgivet

    Deregulation, privatisation and marketisation of Nordic comprehensive education : Social changes reflected in schooling. / Dovemark, Marianne; Kosunen, Sonja ; Kauko, Jaakko; Magnúsdóttir, Berglind ; Hansen, Petteri; Rasmussen, Palle Damkjær.

    I: Education Inquiry, Bind 9, Nr. 1, 2018, s. 122-141.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  71. Udgivet

    Designing Inclusive Reflective Learning with Digital Democratic Dialogue Across Boundaries and Diversities. / Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Brooks, Eva Irene.

    Interactivity, Game Creation, Design, Learning, and Innovation : 6th International Conference, ArtsIT 2017, and Second International Conference, DLI 2017, Heraklion, Crete, Greece, October 30–31, 2017, Proceedings. Springer, 2018. s. 251-261.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  72. Udgivet

    Det er forskellighed der skaber forandring. / Thomassen, Anja Overgaard.

    Bevægelse i tiden, tilstedeværelse i nuet: Festskrift til Jørgen Gulddahl Rasmussen. red. / Allan Næs Gjerding; Mette Vinther Larsen; Janne Seemann. 1. udg. Aalborg : Aalborg Universitetsforlag, 2018. s. 45-49.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

  73. Udgivet

    Digital assessment in higher vocational education in Norway - students as partners. / Luth-Hansen, Vivian; Raaheim, Arild; Sorensen, Elsebeth Korsgaard; Olstad, Kari.

    EDULEARN18 Proceedings. International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2018. s. 5903-5909.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  74. Afsendt
  75. Udgivet

    Digitale regionale sundhedssystemer udfordrer interprofessionelle samarbejdspraksisser. / Andersen, Vibeke; Hindhede, Anette Lykke.

    I: Tidsskrift for Arbejdsliv, Bind 20, Nr. 3, 2018, s. 41-56.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikel i tidsskriftForskningpeer review

  76. Udgivet

    Digital Storytelling in Teacher Professional Development. / Henningsen, Birgitte; Ørngreen, Rikke.

    Proceedings of the 17th European Conference on e-Learning. red. / Prof. Klimis Ntalianis; Prof. Antonios Andreatos; Prof. Cleo Sgouropoulou. Bind 1 1. udg. Reading, UK : Academic Conferences and Publishing International, 2018. s. 169-176.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  77. Udgivet

    Digital Technology and Maths-education : The Dilemma of Calculation and Conceptualisation. / Levinsen, Karin Tweddell; Sørensen, Birgitte Holm.

    Proceedings of the 17th European conference of ELearning. red. / Klimis Ntalianis; Antonios Andreatos; Cleo Sgouropoulou. Academic Conferences and Publishing International, 2018. s. 569-576.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  78. Udgivet

    Editorial for EJEL Volume 16 Issue 1. / Ørngreen, Rikke; Levinsen, Karin Tweddell.

    I: Electronic Journal of E-Learning, Bind 16, Nr. 1, 2018, s. 77-78.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  79. Udgivet

    Education for complex problem solving : Is problem-based learning one answer to today’s higher education challenges? Case study: a Danish university. / Kjær-Rasmussen, Lone Krogh.

    Bioeconomy challenges and implementation: the European research organisations’ perspective. red. / Pascal Bergeret; Uno Svedin; Egizio Valceschini. 1. udg. Editions Quae, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  80. Udgivet

    Engineering Business : The Co-production of Institutions, Skills and Engineering Challenges. Philosophy of Engineering and Technology Series. / Juhl, Joakim; Buch, Anders.

    The Engineering-Business Nexus: Symbiosis, Tension, and Co-Evolution. red. / Steen Hyldgaard Christensen; Bernard Delahousse; Christelle Didier; Martin Meganck; Mike Murphy. Bind 32 Springer, 2018. s. 449-473.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  81. Udgivet

    Et forskningsstudie af studerendes IKT-kompetencer. / Ørngreen, Rikke; Levinsen, Karin Tweddell.

    1. udg. Aalborg Universitetsforlag, 2018. 50 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskningpeer review

  82. Udgivet

    Et stop på vejen og det sociale netværks betydning for rehabiliteringsforløbet efter en erhvervet hjerneskade. / Bystrup, Mette Ryssel; Pallesen, Hanne; Aadal, Lena; Larsen, Kristian; Hindhede, Anette Lykke.

    2018. Poster præsenteret ved Seminar om forskning og de kommunale forebyggelses- og sundhedsopgaver , Aalborg, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterFormidling

  83. Udgivet

    Exploring the relation between teacher practices, technology infrastructure and national curriculum : The case of the Goal Arrow. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Dreyøe, Jonas; Allsopp, Benjamin Brink; Misfeldt, Morten.

    2018. 1-15 Poster præsenteret ved Learning Analytics Summer Institutes (LASI) Nordic 2018, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftPosterForskningpeer review

  84. Udgivet
  85. Afsendt
  86. Udgivet

    Fra kompleksitet til professionel handlekraft. / Willert, Søren; Juhl, Andreas Granhof.

    Bedre begrundet praksis: Velfærdsudvikling efter evidensbølgen. red. / Leif Kongsgaard ; Morten Hulvej Rod. 1. udg. Samfundslitteratur, 2018. s. 53-82.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  87. Accepteret/In press
  88. Udgivet
  89. Udgivet

    Future Perspectives for Arts-Based Methods in Higher Education. / Chemi, Tatiana; Du, Xiangyun.

    Arts-based Methods and Organizational Learning: Higher Education around the World. red. / Tatiana Chemi; Xiangyun Du. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018. s. 327-332.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  90. Udgivet
  91. Udgivet

    Gruppedannelse i PBL. / Søndergaard, Bettina Dahl; Kjær-Rasmussen, Lone Krogh; Ravn, Ole; Bundgaard, Stine Bylin; Jørgensen, Leif Kjær.

    2018, Hjemmeside om forskellige modeller for gruppedannelse på Aalborg Universitet og fordele og ulemper ved disse.

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

  92. Udgivet

    Health Capital: An Empirical Study of Danish Healthcare Professionals’ Bodily Investments. / Larsen, Kristian; Harsløf, Ivan; Højbjerg, Karin; Hindhede, Anette Lykke.

    2018. 548-549 Abstract fra XIX ISA World Congress of Sociology , Toronto, Canada.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  93. Udgivet

    Husk også at se på frafald. / Rasmussen, Palle Damkjær.

    I: Nordjyske Stiftstidende, 22.02.2018, s. 7-7.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - Kommentar/debatFormidling

  94. Udgivet

    Hvordan skaber og vedligeholder vi et sundt læringsmiljø i et komplekst sundhedsvæsen? Oplæg på Uddannelseskonferencen: 'Læringsmiljøer og uddannelseskultur i det moderne sundhedsvæsen. Center for HR Region Hovedstaden. / Højbjerg, Karin.

    2018. Abstract fra Uddannelseskonference Region Hovedstaden 2018, København, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

  95. Afsendt

    Hyperconnectivity and digital reality : An introduction. / Otrel-Cass, Kathrin.

    Hyperconnectivity and Digital Reality: Towards the Eutopia of being human. red. / Kathrin Otrel-Cass. Springer, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  96. Udgivet
  97. Udgivet

    Integrating Courses and Project Work to support PBL – a conceptual design for changing curriculum structure. / Kofoed, Lise; Kristensen, Nanna Svarre; Andreasen, Lars Birch; Bruun-Pedersen, Jon Ram; Høeg, Emil Rosenlund.

    Proceedings of the 7th International Research Symposium on PBL (IRSPBL 2018). red. / S. Wang; A. Kolmos; W. Qiao; A. Guerra. Bind 7 Beijing, China : Aalborg Universitetsforlag, 2018.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  98. Udgivet

    International Students in China : Education, Student Life and Intercultural Encounters. / Dervin, Fred (Redaktør); Du, Xiangyun (Redaktør); Härkönen, Anu (Redaktør).

    1 udg. Palgrave Macmillan, 2018. 260 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningpeer review

  99. Udgivet

    International Students in China - A Dream Come True? / Dervin, Fred ; Härkönen, Anu; Du, Xiangyun.

    International Students in China: Education, Student Life and Intercultural Encounters. red. / Fred Dervin; Xiangyun Du; Anu Härkönen. 1. udg. Palgrave Macmillan, 2018. s. 1-14.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  100. Udgivet

    Interprofessionalism, cooperation or struggling for professionalism in Danish hospitals. / Hindhede, Anette Lykke; Andersen, Vibeke.

    2018. 1 Abstract fra Nordic Working Life Conference 2018, Oslo, Norge.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  101. Udgivet

    Introduction. / Orlander, Auli Arvola; Sillasen, Martin; Otrel-Cass, Kathrin.

    Cultural, Social and Political Perspectives in Science Education: A Nordic View. red. / Kathrin Otrel-Cass; Martin Sillasen; Auli Arvola Orlander. 1. udg. Springer, 2018. s. 1-4.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingForord/Indledning/efterskriftForskningpeer review

  102. Udgivet

    Introduction. / Buch, Anders.

    I: Nordic Journal of Working Life Studies, Bind 8, Nr. 1, 2018, s. 1-2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  103. Udgivet

    Introduction course considerations for supporting graduate students in PBL practices. / Bruun-Pedersen, Jon Ram; Schmidt, Kirsten; Kristensen, Nanna Svarre; Høeg, Emil Rosenlund; Andreasen, Lars Birch; Kofoed, Lise.

    Proceedings of the 46th SEFI Annual Conference 2018: Creativity, Innovation and Entrepreneurship for Engineering Education Excellence. Brussels : SEFI: European Association for Engineering Education, 2018. s. 636-643.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Næste