Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Samarbejde i de sidste fem år
-
PBL i Folkeskolen
Nørlem, J., Stegeager, N. & Jensen, L. B.
20/06/2022 → 30/06/2026
Projekter: Projekt › Forskning
-
-
Tværfaglig evidensafdækning af en særlig indsats for børn og unge på Lolland-Falster
Kildedal, K., Stegeager, N., Laursen, E. & Jacobsen, B.
01/09/2014 → 12/02/2015
Projekter: Projekt › Forskning
-
Tværfaglig evidensafdækning af en særlig indsats for børn og unge på Lolland- Falster
Kildedal, K., Stegeager, N., Laursen, E. & Verwohlt, B.
01/04/2014 → 12/02/2015
Projekter: Projekt › Forskning
-
Ph.d.-projekt: Læring i bevægelse - Mellem undervisningskontekst og organisatorisk praksis
01/01/2009 → 01/01/2013
Projekter: Projekt › Ph.d.-projekt
Publikationer
-
Do good intentions lead to expected outcomes? Professional Learning Amongst Early Career University Academics in a PBL-Based Program
Stegeager, N., Traulsen, S. J., Guerra, A. O. P. D. C., Telléus, P. K. & Du, X., 17 feb. 2024, I: Education Sciences. 14, 2, 205.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Åben adgangFil1 Downloads (Pure) -
Mentorship in a long-term PBL-based university academic development program in Denmark: Views of subject and pedagogy mentors
Du, X., Chen, J., Stegeager, N., Thomsen, T. L., Telléus, P. K., Guerra, A. & Juhl, L. B., 2024, (Afsendt) I: International Journal for Academic Development.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Orientation towards organizing symmathesys as mean to cultivate Art Talent Environments. An Empirical Study of the role of public organizations in supporting the emergence of Talent Environments for Young Artists’
Nørlem, J. & Stegeager, N., 2024, (Accepteret/In press) I: The International Journal for Talent Development and Creativity (IJTDC).Bidragets oversatte titel :Et Fokus på Symmathesy begrebet, som en måde at kultivere kunst talent miljøer: Et empirisk studie af den offentlige organisations rolle i forhold til understøttelsen af kunst talent miljøer Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Portræt af en pædagogisk omstillingsproces
Stegeager, N. & Jensen, L. B., 2024, (Accepteret/In press) Bæredygtige Skoleliv. Odense: Syddansk UniversitetsforlagPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Problembaseret læring som udgangspunkt for pædagogisk ledelse
Stegeager, N., Thomsen, T. L. & Korsgaard, H., 2024, (Under udarbejdelse) Pædagogisk ledelse – paradokser, perspektiver og potentialer. SamfundslitteraturPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Forskningsdatasæt
-
Additional file 1 of How group coaching contributes to organisational understanding among newly graduated doctors
De Lasson, L. (Bidrager), Just, E. (Ophavsperson), Stegeager, N. (Ophavsperson) & Malling, B. (Ophavsperson), Figshare, 16 jun. 2020
DOI: 10.6084/m9.figshare.12494924.v1, https://doi.org/10.6084%2Fm9.figshare.12494924.v1
Datasæt
-
Additional file 2 of How group coaching contributes to organisational understanding among newly graduated doctors
Stegeager, N. (Ophavsperson), Just, E. (Ophavsperson), De Lasson, L. (Bidrager) & Malling, B. (Ophavsperson), Figshare, 16 jun. 2020
DOI: 10.6084/m9.figshare.12494930.v1, https://doi.org/10.6084%2Fm9.figshare.12494930.v1
Datasæt
-
How group coaching contributes to organisational understanding among newly graduated doctors
Malling, B. (Ophavsperson), De Lasson, L. (Bidrager), Just, E. (Ophavsperson) & Stegeager, N. (Ophavsperson), Figshare, 2020
DOI: 10.6084/m9.figshare.c.5024546.v1, https://springernature.figshare.com/collections/How_group_coaching_contributes_to_organisational_understanding_among_newly_graduated_doctors/5024546/1
Datasæt
-
How group coaching contributes to organisational understanding among newly graduated doctors
Malling, B. (Ophavsperson), De Lasson, L. (Bidrager), Just, E. (Ophavsperson) & Stegeager, N. (Ophavsperson), Figshare, 2020
DOI: 10.6084/m9.figshare.c.5024546, https://springernature.figshare.com/collections/How_group_coaching_contributes_to_organisational_understanding_among_newly_graduated_doctors/5024546
Datasæt
-
Additional file 1: of Professional identity formation in the transition from medical school to working life: a qualitative study of group-coaching courses for junior doctors
Stegeager, N. (Ophavsperson), Just, E. (Ophavsperson), De Lasson, L. (Bidrager) & Malling, B. (Ophavsperson), Figshare, 24 jun. 2016
DOI: 10.6084/m9.figshare.c.3636221_d1.v1, https://doi.org/10.6084%2Fm9.figshare.c.3636221_d1.v1
Datasæt
Aktiviteter
- 1 Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
-
Division of Academic Development from Western Norway University of Applied Science visits IAS PBL, AAU
Rune Gram Hagel Jensen (Deltager), Thomas Ryberg (Deltager), Merethe Kirstine Juhl Hollen (Deltager), Birgitte Egeskov Jensen (Deltager), Inge Andersen (Deltager), Lasse Krejberg (Deltager), Sofie Otto (Deltager), Aida Guerra (Deltager), Antonia Scholkmann (Deltager), Euan Lindsay (Deltager) & Nikolaj Stegeager (Deltager)
3 okt. 2023 → 4 okt. 2023Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i workshop, kursus, seminar, udstilling eller lignende
Presse/medier
-
A. P. Møller-fond støtter skoler i Rebild med fire millioner
08/06/2022
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
Projekt i Rebild Kommune bevilges fire millioner kroner
25/05/2022 → 01/06/2022
5 elementer af Mediedækning
Presse/medie
-
Der er brug for en helt ny tilgang til uddannelse af ledere
Hanne Dauer Keller, Nikolaj W.M. Stegeager & Søren Willert
29/11/2018
1 element af Mediedækning
Presse/medie
-
-