1. 2018
  2. Accepteret/In press
  3. Udgivet

    Evaluering og dokumentation - Coding Class CPH. / Ejsing-Duun, Stine.

    2018. 24 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportRådgivning

  4. Udgivet
    Visuelle vidensdelingspraksisser - et læringskoncept fra AAU.. Ejsing-Duun, Stine (Udøver). 2018.

    Publikation: Bidrag der ikke har en tekstformLyd og/eller billed produktion (digital)Undervisning

  5. 2017
  6. Udgivet

    Betydning af æstetik i elevproduktioner. / Ejsing-Duun, Stine; Tosca, Susana.

    Digital produktion: Deltagelse og Læring . red. / Birgitte Holm Sørensen; Karin Tweedell Levinsen; Helle Marie Skovbjerg. Fredrikshavn : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 99.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  7. Udgivet

    Design thinking and imitatio in an educational setting. / Tosca, Susana; Ejsing-Duun, Stine.

    I: Digital Creativity, Bind 28, Nr. 3, 21.06.2017, s. 240-253.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  8. Udgivet

    Kreativitetsprocesser. / Skovbjerg, Helle Marie; Ejsing-Duun, Stine.

    Digital produktion: Deltagelse og læring. Bind 1 1. udg. København : Dafolo Forlag A/S, 2017. s. 61-83.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  9. Udgivet

    Rapport: Coding Class - Dokumentation og evaluering. / Hansbøl, Mikala; Ejsing-Duun, Stine.

    2017. 74 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  10. 2016
  11. Udgivet

    Build an Educational World : Design Principles for Educational 3D Simulations. / Ejsing-Duun, Stine; Hautopp, Heidi; Hanghøj, Thorkild.

    10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016. Academic Conferences International Limited, 2016. s. 176-182.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  12. Udgivet

    Copycat or Creative Innovator? Re-production as a Pedagogical Strategy in Schools. / Ejsing-Duun, Stine; Skovbjerg, Helle Marie.

    I: Electronic Journal of E-Learning, Bind 14, Nr. 2, 17.05.2016, s. 83-93.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  13. Udgivet

    Copycat or creative innovator? Reproduction as a pedagogical strategy in schools. / Ejsing-Duun, Stine; Skovbjerg, Helle Marie.

    I: Electronic Journal of E-Learning, Bind 14, Nr. 2, 01.01.2016, s. 83-93.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  14. Udgivet

    Design as Modes of Inquiry in Design-pedagogy. / Ejsing-Duun, Stine; Skovbjerg, Helle Marie.

    2016. Abstract fra Pragmatism Today, Aarhus C, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  15. Udgivet

    Participatory urbanism : Making the stranger familiar and the familiar strange. / Ejsing-Duun, Stine.

    Citizen Media and Public Spaces: Diverse expressions of citizenship and dissent. red. / Mona Baker; Bolette Blaagaard. Routledge, 2016.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  16. Udgivet

    Programmering af robotenheder i grundskolen. / Ejsing-Duun, Stine; Misfeldt, Morten.

    I: Læring og Medier, Bind 8, Nr. 14, 2016.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  17. Udgivet

    Programming Concepts in Playful Programming Products. / Allsopp, Benjamin Brink; Ejsing-Duun, Stine.

    Proceedings of the 10th European Conference on Games Based Learning: ECGBL 2016 Proceeding. Paisley, Scotland : University of West Scotland, 2016. s. 1-10.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  18. Udgivet
  19. Udgivet

    Three Modes of Inquiry in Design-Pedagogy. / Skovbjerg, Helle Marie; Ejsing-Duun, Stine.

    2016. Abstract fra Pragmatism Today, Aarhus C, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  20. 2015
  21. Udgivet

    Blended learning promoting new developments for Nordic master programs in visual studies and art education. / Buhl, Mie; Ejsing-Duun, Stine.

    ECEL 2015 14th European Conference on E-Learning Proceedings. red. / Amanda Jefferies; Marija Cubric. Academic Conferences and Publishing International, 2015. s. 100-107.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  22. Udgivet

    Creativity and Playfulness : Producing games as a pedagogical strategy. / Ejsing-Duun, Stine; Karoff, Helle Skovbjerg.

    2015. Abstract fra European Conference on Game Based Learning, Steinkjer, Norge.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  23. Udgivet

    Creativity and Playfulness : Producing Games as a Pedagogical Strategy. / Ejsing-Duun, Stine; Skovbjerg, Helle Marie.

    Proceedings of the 9th European Conference on Games-Based Learning. red. / Robin Munkvold; Line Kolås. Academic Conferences and Publishing International, 2015. s. 171-177.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  24. Udgivet

    Learning Mathematics through Programming : An Instrumental Approach to Potentials and Pitfalls. / Misfeldt, Morten; Ejsing-Duun, Stine.

    CERME9: Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. red. / Konrad Krainer; Naďa Vondrová. Prague, Czech Republic : Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015. s. 2524-2530.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  25. 2014
  26. Udgivet

    Gamification of a higher education course : What’s the fun in that? / Ejsing-Duun, Stine; Karoff, Helle Skovbjerg.

    Proceedings of the 8th European Conference on Game Based Learning - ECGBL 2014. red. / Carsten Busch. Academic Conferences and Publishing International, 2014. s. 92-98.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  27. Udgivet

    Research and Development Projects with ICT and students as learning designers in Primary Schools : A methodological challenge. / Levinsen, Karin; Sørensen, Birgitte Holm; Tosca, Susana; Ejsing-Duun, Stine; Karoff, Helle Skovbjerg.

    Proceedings of the 4th International Conference on Design for Learning: Expanding the field. Stockholm : Stockholm University, 2014.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  28. 2013
  29. Udgivet

    Cheating and Creativity in Pervasive Games in Learning Contexts. / Ejsing-Duun, Stine; Hanghøj, Thorkild; Karoff, Helle Skovbjerg.

    Proceedings of The 7th European Conference on Games Based Learning. Academic Conferences and Publishing International, 2013. s. 149-156.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  30. Udgivet

    Digitalt kompetente tumlinger : Børns erfaringer og sammensmeltningen af digitale og fysiske rum i folkeskolen. / Levinsen, Karin; Ejsing-Duun, Stine; Sørensen, Birgitte Holm.

    Skolen i virkeligheden: Omgivelserne som læremiddel. red. / Trine Hyllested; Connie Stendal Rasmussen. Bind 1 1. udg. København : Forlaget Unge pædagoger, 2013. s. 249-259.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskning

  31. Udgivet

    En tegning af æstetik 2013. / Buhl, Mie; Ejsing-Duun, Stine.

    I: Tidsskrift for Boerne- og Ungdomskultur, Bind 57, 2013.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

  32. Udgivet

    Location-based games as hybrid intuitive spaces. / Ejsing-Duun, Stine.

    2013. Abstract fra Tacit Dimensions of Teaching and Learning: Performativity, Materiality and Time in Pedagogy, Copenhagen, Danmark.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  33. Udgivet

    Playing and gaming : Studied in an informal learning setting. / Karoff, Helle Skovbjerg; Ejsing-Duun, Stine; Hanghøj, Thorkild.

    Proceedings of the 7th European Conference on Games-Based Learning. red. / C.V de Carvalho; P. Excudeiro. Bind 1 Academic Conferences and Publishing International, 2013. s. 268-274.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  34. Udgivet

    Reconsidering experiential knowledge in the relation of art and science practices. / Ejsing-Duun, Stine; Søndergaard, Morten; Allen, Jamie.

    Proceedings of the 19th International Symposium of Electronic Art : ISEA2013. red. / K Cleland; L. Fisher; R. Harley. Sydney University Press, 2013.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  35. Udgivet

    Social Aesthetics in Learning Practices in the 21st Century. / Buhl, Mie; Ejsing-Duun, Stine.

    2013. Abstract fra European Conference on Educational Research 2013, Istanbul, Tyrkiet.

    Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceForskningpeer review

  36. 2012
  37. Udgivet

    Playing With Boundaries : A Ph.D. project studying location-based games. / Ejsing-Duun, Stine.

    Designs for learning 2012, 3rd International Conference Exploring Learning Environments, 25-27 April 2012, Copenhagen, Denmark: Conference Proceedings. red. / Rikke Ørngreen. 2012. s. 25-27.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingKonferenceartikel i proceedingForskningpeer review

  38. 2011
  39. Udgivet

    A game magically circling. / Ejsing-Duun, Stine.

    Serious games in education: a global perspective. red. / Simon Egenfeldt-Nielsen; Bente T. Meyer; Bigitte Holm Sørensen. Aarhus Universitetsforlag, 2011. s. 170-186.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

  40. Udgivet

    Location-based games : from screen to street. / Ejsing-Duun, Stine.

    2011. 306 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

  41. 2009
  42. Du mærker bare et lille klik. / Ejsing-Duun, Stine.

    2009, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningpeer review

  43. Fremtidens digitale spil foregår i naturen og byens gader. / Ejsing-Duun, Stine.

    2009, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningpeer review

  44. Spil dig til et grønnere miljø. / Ejsing-Duun, Stine.

    2009, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningpeer review

  45. Virkeligheden er virtuel : det virtuelle er virkeligt. / Ejsing-Duun, Stine.

    2009, .

    Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationForskningpeer review

  46. 2008
  47. Udgivet

    Lad mig bare lege. / Johansen, Stine Liv; Ejsing-Duun, Stine; Karoff, Helle Skovbjerg; Mikkelsen, Ditte Sohn.

    I: Fyens Stiftstidende, 12.07.2008, s. 7.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

  48. 2006
  49. Udgivet

    Katastrofe - din verden, dit valg! \lærervejledning\. / Kristensen, Ilse Lærke; Ejsing-Duun, Stine; Beck Gregersen, Hans.

    2. udgave, 1. oplag. udg. Kbh : Dansk Røde Kors, 2006. 30 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling