Projekter pr. år
Fingerprint
- 1 Lignende profiler
Projekter
- 5 Afsluttet
-
-
-
-
-
Chanceulighed - nej tak - Flere muligheder for uddannelse hos børn og unge i Horsens
Koudahl, P. & Jensen, U. H.
01/07/2011 → 31/08/2013
Projekter: Projekt › Forskning
-
Diskussions- og dialogbaseret undervisning: et bidrag til at mindske social eksklusion i uddannelsessystemet
Jensen, U. H., 2016, Social eksklusion, læring og forandring. Bilfeldt, A., Jensen, I. & Andersen, J. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, Bind 1. s. 139-155 16 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser; Nr. 7).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
Åben adgang -
How can upper secondary schools educate youth to become democratic and innovative? Theoretical and empirical analyses of Inquiry Based Education
Jensen, U. H. & Louw, A. V., 1 okt. 2016, I: Nordic Studies in Education. 36, 3, s. 229-241 13 s., 3.Bidragets oversatte titel :Hvordan kan ungdomsuddannelserne sikre at alle unge demokratiske og innovative uddannelser: Teoretiske og empiriske analyser af Inquiry Based Education Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
Fil135 Downloads (Pure) -
På kanten af skolen: Skoletilknytning og forebyggelse i et ungeperspektiv
Højholdt, A., Arndal, L., Blaabjerg, B., Jensen, U. H. & Nickelsen, A. K. (red.), 2015, København: Det Kriminalpræventive Råd. 58 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Test i karrierevejledningen: Oprindelse, udvikling og aktualitet
Valgreen, H., Jensen, U. H. & Plant, P., 2015, Test og prøvelser: Oprindelse, udvikling, aktualitet. Andreasen, K. E., Buchardt, M., Rasmussen, A. & Ydesen, C. (red.). 1 udg. Aalborg: Aalborg Universitetsforlag, s. 261-282 21 s. (Serie om lærings-, forandrings- og organisationsudviklingsprocesser, Bind 6).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Equity Issues in Education: NESET Country Report: Denmark
Rasmussen, P. & Jensen, U. H., jun. 2014, 14 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › peer review
Åben adgangFil1026 Downloads (Pure)
Aktiviteter
- 1 Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe
-
Institut for Kultur og Læring (Organisation)
Annette Rasmussen (Forperson), Karen Egedal Andreasen (Medlem), Ronni Laursen (Medlem), Ulla Højmark Jensen (Medlem), Verner Larsen (Medlem), Henriette Duch (Medlem), Lars Bang Jensen (Medlem), Anette Lykke Hindhede (Medlem) & Karin Højbjerg (Medlem)
2020Aktivitet: Medlemskab › Medlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe