Projekter pr. år
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Bevægende børnelitteratur : Udviklingsprojekt afslører digital læselyst |
Redaktører | Gitte Frausing, Ayoe Quist Henkel |
Antal sider | 4 |
Forlag | Kommunernes Skolebiblioteksforening |
Publikationsdato | 2014 |
Sider | 60-63 |
Ansøger | Kommunernes Skolebiblioteksforening |
ISBN (Trykt) | 978-87-87284-12-7 |
Status | Udgivet - 2014 |
Begivenhed | Digital litteratur - Via University College, Aarhus, Danmark Varighed: 15 jan. 2014 → … |
Konference
Konference | Digital litteratur |
---|---|
Lokation | Via University College |
Land/Område | Danmark |
By | Aarhus |
Periode | 15/01/2014 → … |
Emneord
- samarbejde mellem offentlige og private aktører
- Dansk i skolen
- Remediering
Projekter
- 1 Afsluttet
-
Litteraturlæsning fra e-bog til i-bog
Buhl, M., Quist Henkel, A. & Nissen, A.
01/09/2012 → 31/12/2013
Projekter: Projekt › Forskning
-
Billedstrøm(me) - Visuel kultur kompetencer
Mie Buhl (Foredragsholder)
8 okt. 2018Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Billedkompetencer til brug for i-bogslæsning: Tavs i et visuelt læringsperspektiv
Mie Buhl (Foredragsholder)
15 jan. 2014Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Foredrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed
-
Digital litteratur
Mie Buhl (Oplægsholder)
15 jan. 2014Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
Publikation
- 1 Bidrag til bog/antologi
-
The “animalized humans” – the reformulated body: A discussion of the phenomenon of Japanese Catgirls motivated by a Danish school project
Buhl, M., 2018, Tiere : Pädagogische-antropologische Reflexionen. Bilstein, J. & Westphal, K. (red.). Wiesbaden: Springer, s. 211-227 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review