Projekter pr. år
Abstract
I en ny pædagogisk model fra Aalborg universitet tilrettelægges den faglige undervisning som kreative processer. resultatet er at elevernes faglighed udvikles samtidigt med deres kreativitet. Modellen er dermed et svar på hvordan det dobbelte mål at øge elevernes faglighed og gøre dem mere kreative kan nås i en og sammen undervisningsgang. Modellen kan anvendes i alle fag og på alle niveauer.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Liv i skolen : tidsskriftet om lærernes hverdag og det gode arbejde i skolen |
Udgave nummer | 4 |
Sider (fra-til) | 44-49 |
Antal sider | 6 |
ISSN | 1398-2613 |
Status | Udgivet - 1 feb. 2013 |
Emneord
- Kreativitet og læring
Projekter
- 1 Afsluttet
Impacts
-
162.000+ VBN downloads of my works in the period from 2006-2020.
Christian Malmkjær Byrge Sørensen (Deltager)
Impact: Social impact