Læreruddannelsen får kodning på skemaet: ASTE Coding Class Hovedrapport: Dokumentation og evaluering

Mikala Hansbøl, Andreas Lindenskov Tamborg, Martin Exner

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

    Abstract

    Denne rapport præsenterer resultaterne af evalueringen og dokumentationen af ASTE Coding Class modulet (2017-2018). Initiativet til modulet, samt evalueringen og dokumentationen af ASTE Coding Class, er igangsat af IT-Branchen i samarbejde med Institut for læreruddannelse ved Københavns Professionshøjskole.
    OriginalsprogDansk
    UdgivelsesstedIT-Branchen
    Antal sider79
    StatusUdgivet - 2018

    Emneord

    • teknologi
    • ASTE Coding Class
    • computational thinking
    • conputationel tænkning
    • kompetenceområder
    • grundskole
    • folkeskole
    • undervisning
    • undervisningsministeriet
    • teknologiforståelse
    • faglighed

    Citationsformater