Projekter pr. år
Abstract
Interview vdr. eksistenspædagogisk tilgang til læring og særlig langsomhed som en væsentlig attitude og dyd, når vi ønsker at få fænomenet i tale, og som undervisere, pædagoger eller professionsudøver i relationsprofessioner bredt ønsker at blive bedre til at høre, hvad situationen og relation kalder en til at gøre (phronesis-dimension i den professionelles dømme- og handlekraft).
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Kognition & Paedagogik |
Vol/bind | 22 |
Udgave nummer | 84 |
Sider (fra-til) | 8-25 |
Antal sider | 17 |
ISSN | 0906-6225 |
Status | Udgivet - jun. 2012 |
Emneord
- det levende blik
- langsommelighedens pædagogik
- værensdimensionen
- dannelse
- undringsfællesskaber
- eksistensfilosofi
- filosofisk praksis
Projekter
- 1 Afsluttet