Man må også lære af sine fejl: Synspunkt om pressede unge, eksamen og karakterer

Publikation: FormidlingBidrag til avis - Kronik

Abstrakt

Jeg ved godt, at jeg på punkter står alene med min ”pædagogik” omkring eksamen: At se eksamen som et læringsrum i lige så høj grad som en tærskel, hvor man enten kan få lov til at komme over på den anden side, eller må blive på den samme side.
Luk

Detaljer

Jeg ved godt, at jeg på punkter står alene med min ”pædagogik” omkring eksamen: At se eksamen som et læringsrum i lige så høj grad som en tærskel, hvor man enten kan få lov til at komme over på den anden side, eller må blive på den samme side.
OriginalsprogDansk
TidsskriftNordjyske Stiftstidende
Vol/bind251
Tidsskriftsnummer160
Sider (fra-til)8
Antal sider1
ISSN1399-865X
StatusUdgivet - 9 jun. 2017
PublikationsartFormidling

    Forskningsområder

  • ungdomskultur, pædagogisk kultur, eksamen, karakterer, pres, skuffelse
ID: 259531127