Skolen skal udvikles via viden og kompetencer: Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.

Publikation: FormidlingKronik

Abstrakt

Skolen skal udvikles via viden og kompetencer Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.
Luk

Detaljer

Skolen skal udvikles via viden og kompetencer Bag de seneste måneders store dramaer om folkeskolen med skiftende positioner, indignerede indlæg og usikre resultater kan der spores tre mere stabile, langsigtede hovedtendenser.
OriginalsprogDansk
TidsskriftSocial Forskning
Tidsskriftsnummer2
Sider (fra-til)8-9
Antal sider2
ISSN0903-7535
StatusUdgivet - 2013

    Emneord

  • Skoleudvikling, Folkeskolen, Folkeskolereform
ID: 203878542