Ung og ordblind: Efterskolens betydning for unge ordblindes liv og uddannelse

Tilde Mette Juul, Niels-Henrik Møller Hansen, Thomas Brahe

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningpeer review

    Abstract

    Denne bog undersøger, hvad det er, der sker i overgangen fra den almindelig grundskole til ordblindeefterskolerne. Hvad er det, der har betydning for de unge ordblindes personlige, sociale og faglige udvikling?
    OriginalsprogDansk
    UdgivelsesstedFrederiksberg
    ForlagRoskilde Universitetsforlag
    Vol/bind1
    Udgave1
    Antal sider181
    ISBN (Trykt)9788778674104
    ISBN (Elektronisk)9788778674586
    StatusUdgivet - 28 feb. 2014

    Emneord

    • Ung
    • ordblind
    • efterskole
    • folkeskole
    • undervisning
    • undersøgelse
    • feltarbejde
    • uddannelsesvalg

    Citationsformater