Projects per year
Abstract
I perioden 15-22 januar fulgte undertegnede 3, 4 og 7 klassetrin på Antvorskov skole. På de tre klassetrin var besøgene tilrettelagt således at der var en klasse på hvert trin som blev fulgt intensivt, med korterevarende besøg I de øvrige klasser. I samarbejde med skolen og lærerne havde vi aftalt at jeg som forsker skulle observere I klasserne og indsamle empiri i form af notater, fotos og video af lærere og elevers (sam)arbejder. Samtidig var der aftalt korte møder i løbet af dagene, hvor jeg sammen med lærerne kunne tage opmærksomhedsfelter op til samtale og diskussion. Formålet med dette var at ”skabe forstyrrelse” og udfordre lærerne didaktisk. Samtidig var det muligt ”on the fly” i selve undervisningstiden at tage mindre udfordringer op.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | København |
---|---|
Publisher | Aalborg Universitet |
Edition | 1 |
Number of pages | 17 |
Commissioning body | Antvorskov Skole |
Publication status | Published - 2016 |
Projects
- 1 Finished
-
It-didaktisk skoleudvikling - Antvorskov Skole
Levinsen, K. T.
24/08/2015 → 31/08/2016
Project: Research