Beskrivelse
Foredrag: Lærere bruger mange forskellige former for viden i deres praksis, og de bruger videnformerne på mange forskellige måder, fordi praksis er kom-pleks og uforudsigelig. Dette foredrag vil især have fokus på æstetiske vi-dens- og læringsformer og deres potentialer for udvikling og understøttelse af kreativitet, nytænkning og undren i professionen, og der vil blive lagt vægt på disse aspekter i et samskabelsesperspektiv.Periode | 26 apr. 2017 |
---|---|
Sted for afholdelse | University College of Northern Denmark, Danmark |
Grad af anerkendelse | Regional |
Emneord
- æstetisk læring
- kreativitet
- samskabelse
- pædagogik
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Sensing the Problem Instead of Just Talking about It: Arts-Based Pedagogies and Development of Innovative, Professional Identities in Social Education Studies
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Music and Visual Research: Inclusive Learning Environments and the Shaping of Time and Space
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Aktionsforskning: Fra ideal til aktionsforskningspraksis
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Arts-Involving Burning Man Festival as Co-Creation in Social Education Studies
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review