Periode | 21 apr. 2023 |
---|---|
Begivenhedstype | Konference |
Placering | København, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Dokumenter og Links
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Inklusion i en testskole
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
New national tests for the Danish public school system–Tensions between renewal and orthodoxy before, during, and after the COVID-19 pandemic
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Educational Assessment – Trends in Research, Policy and Practice
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Encyclopædiartikel › Forskning › peer review
-
Educational Assessment and Inclusive Education: Paradoxes, Perspectives and Potentialities
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › peer review
-
Globale rammesætninger af elevevalueringer og inklusion i folkeskolen
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Projekter
-
Adgangsmuligheder til uddannelse i krydsfeltet mellem test og inklusion
Projekter: Projekt › Forskning
-
Presse/medier