Destinationen, byen, egnen: Hvem bliver vindere i oplevelsesøkonomien?

    Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

    Beskrivelse

    Hvad gør nogle destinationer til vindere og andre til tabere i morgendagens konkurrence? Og hvorfor går det galt efter år med succes?
    Bibliografisk note: Peter Kvistgaard har ph.d.-graden i regional turismepolicy og har siden 1998 forsket og undervist i turisme ved Tourism Research Unit. Kvistgaard har bl.a. stået i spidsen for udarbejdelsen af "Oplevelsesprofil for feriedestination Møn" fra 2005.
    Emneord: turisme, oplevelsesøkonomi, Oplevelsesprofil
    Periode11 okt. 2006
    BegivenhedstitelVækstkonferencen 2006
    BegivenhedstypeKonference
    Konferencenummer1
    ArrangørKultur K&mmunikation i samarbejde med Horesta og VisitDenmark
    PlaceringHerning, DanmarkVis på kort

    Emneord

    • turisme
    • oplevelsesøkonomi
    • Oplevelsesprofil