Periode | 11 okt. 2021 → 16 okt. 2021 |
---|---|
Begivenhedstype | Konference |
Konferencenummer | 14 |
Grad af anerkendelse | International |
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Rethinking Experiential and Hands-On Learning in a Digital Space: A Game-based Design Education case study
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Video abstract on: Resilient Business Design
Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Forskning › peer review
-
Resilient Business Design: Training a reflective business design mindset through design games
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review
-
Video abstract on: Rethinking Experiential and Hands-On Learning in a Digital Space
Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Lyd og/eller billed produktion (digital) › Forskning › peer review
-
Aktiviteter
-
Paper presentation at EAD 2021: Safe Harbours
Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg
-
Paper presentation at EAD 2021: Safe Harbours
Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidrag › Konferenceoplæg