Fællesnordisk samarbejde mellem matrikelstyrelser og universiteter (Ekstern organisation)

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af forskningsnetværk eller ekspertgruppe

Samarbejdets formål var at redegøre for de enkelte landes ejendomsregistrering og tilhørende ajourføringsprocesser med henblik på effektivisering af processer og systemer. Beskrivelsesmetoderne blev tillempet efter ESF/COST-projektet 'Modelling Real Property Transactions' 2001-2005, som flere projektdeltagere var aktive i, jeg selv som formand. Arbejdet resulterede ultimo 2006 i to rapporter : Ejendomsregistrering i de nordiske lande - Et samarbejde mellem faginstitutioner og universiteter i Norden, 337 s., og Dannelse og transaktioner vedrørende fast ejendom i de nordiske lande, 588 s.

Navn: Medlem
Periode4 sep. 2003 → …
Sted for afholdelseFællesnordisk samarbejde mellem matrikelstyrelser og universiteter
Grad af anerkendelseInternational