Beskrivelse
Bedømmelse af artikel vedrørende lydbrandingPeriode | aug. 2021 |
---|---|
Type af tidsskrift | Tidsskrift |
Issn | 1061-0421 |
Grad af anerkendelse | International |
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Lydbranding - En database over litteraturen på området
Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
-
Audio Logo Recognition, Reduced Articulation and Coding Orientation: Rudiments of Quantitative Research Integrating Branding Theory, Social Semiotics, and Music Psychology
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Non-musical sound branding – a conceptualization and research overview
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Ingeniørarbejde, autenticitetsressource eller kulturprodukt? Nogle tanker om lydbranding i moderne og postmoderne tider
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Bidrag til bog/antologi › Forskning › peer review
-
Lydbranding: – En systematisering og karakteristik af litteraturen
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Searching for the Effectiveness of Sonic Logos
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
-
Betydningen af melodi-interval og rytme for lydlogoers brand-tilknytning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceabstrakt i proceeding › Forskning
-
Lyde sælger – også når de ikke er musikalske
Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
-
Hvad ved vi egentlig om lydbranding?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Musikalske lydlogoers DNA
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
Betydningen af melodi-interval og rytme for lydlogoers brand-tilknytning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceartikel i proceeding › Forskning › peer review