Beskrivelse
Resultater fra projektet delanalyserLængerevarende samarbejde giver fordele i forhold til produktivitet, kvalitet og kundekontakt. Forudsætningen er kompetencer på det operative niveau, der sikrer tillid, ansvar og kommunikation, både mellem de udførende og i forhold til brugere.
Periode | 6 nov. 2012 |
---|---|
Sted for afholdelse | Unknown External Organisation |
Emneord
- facilities management
- længerevarende samarbejder
Relateret indhold
-
Publikationer
-
Længerevarende samarbejder inden for Facilities Management: Caseanalyse
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Inter-firm Collaboration in Facilities Management
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Forskningsresultater fra CFM
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
-
Long-Term Buyer-Supplier relations in Facilities Management
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference proceeding › Konferenceabstrakt i proceeding › Forskning › peer review
-
Driftspartnerskaber og strategisk samarbejde
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
Projekter
-
Driftpartnerskaber og strategiske samarbejder inden for Facilities Management
Projekter: Projekt › Forskning