Mad i skole & dagtilbud

• Bent Egberg Mikkelsen (Arrangør)

Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhedOrganisering af eller deltagelse i konference

Med skolereformen, den understøttende undervisning og de længere skoledage er mad i skolen igen kommet på dagsordenen. Og maden har længe være på dagsordenen i dagtilbuddene. Men hvilken slags mad skal vi have? Er det kun sultne maver der skal bespises og travle forældre der skal aflastes for madpakken? Eller skal vi være mere ambitiøse og tænke det som en ny mulighed for skabe madkundskab gennem aktiv læring? Og skal læring om mad gå hånd i hånd med opdyrkning af madkundskab gennem skolehaveaktiviteter og udekøkken?. Kom og hør fire bud på en fremtidig madvirkelighed i skole og dagtilbud og hør om hvad man gør på området i Hasle.
Periode14 maj 2014
BegivenhedstypeKonference