Muligheder For Virksomheder Til At Afprøve Robotteknologi På Aalborg Universitet

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Robotterne er ikke hvad de har været...

De er nemlig blevet endnu mere relevante og interessante. I dag giver det ikke mening at tale om Industry 4.0, Den 4. Industrielle Revolution eller Digitalisering, uden at tale om robotter. Eller Industrirobotter for at være mere specifik.

Industrirobotterne er nu en naturlig del af moderne automations- og produktionsløsninger. Industrirobotterne er ikke nye i vores branche, men måden, vi bruger dem der ændre sig dramatisk i disse år.

Industry 4.0 omhandler bl.a. fleksibel produktion, hvilket også er med til at redefinere industrirobottens rolle. Hør de seneste resultater fra forskningen på Aalborg Universitet, og bliv opdateret på hvordan du og din virksomhed kan drage nytte af denne unikke viden.
Periode5 sep. 2017
BegivenhedstitelRobotter i Industri 4.0