Netværksmøde for teknologibaseret forretningsmodellering og innovation

• Kristina Maria Madsen (Oplægsholder)

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

FORCE TECHNOLOGY afholder årets sidste forretningsudviklingsmøde for et af deres netværket, hvor der skal diskuteres teknologibaseret forretningsmodellering og innovation.

Til netværksmødet komme Morten Wagner ind på FORCE Technologys nye metode ”From Idea to Business” som netop omhandler teknologibaseret forretningsudvikling – hvordan man gennem Design Thinking kan kortlægge vejen fra idé til forretning og overveje potentialet for ny teknologi eller IoT i virksomheden.

Kristina Maria Madsen fra Aalborg Universitet vil holde et kort indlæg om Cards for IoT – et nyt spil omkring IoT og forretningsmodellering, udviklet af FORCE Technology og Aalborg Universitet. Kristina kommer ind på hvad grundlaget for spillet er samt hvordan det kan bruges.
Periode18 jan. 2021
Sted for afholdelseFORCE Technology, Danmark