Repræsentantskabet for Københavns Madhus (Ekstern organisation)

• Anna Marie Fisker (Medlem)

Aktivitet: MedlemskabMedlemskab af udvalg, kommission, råd, nævn, forening, organisation eller lignende

Formålet med arbejdet i Københavns Madhus er at skabe en sund og livsglad spisekultur i det offentlige rum. Københavns Madhus skal være med til at sikre, at alle københavnere, der får mad fra kommunen, får et sundt og velsmagende måltid af høj kulinarisk kvalitet - hver gang. De ca. 80.000 måltider, som Københavns kommune hver dag serverer, skal smage så godt, at maden bliver spist med glæde. Det er måltider, der bliver serveret og spist i vuggestuer, børnehaver, på skoler, børnehjem, plejehjem, i sportshaller, fritidsklubber, døgninstitutioner, på væresteder, i kulturhuse og i kommunens offentlige kantiner.
Periode18 nov. 2010 → …
Sted for afholdelseRepræsentantskabet for Københavns Madhus