Skole-virksomhedssamarbejde om energi og bæredygtighed for folkeskoler, med deltagelse af skoler, virksomheder og AAU-studerende

Aktivitet: Foredrag og mundtlige bidragForedrag og præsentationer i privat eller offentlig virksomhed

Med baggrund i erfaringer fra projektet "Læring i virkeligheden" præsenteres resultater og viden fra konkrete samarbejder mellem skoler og virksomheder, og hvordan denne viden kan anvendes i lignende samarbejder og give inspiration.
Oplægget er afholdt i forbindelse med naturfagskoordinatormøde i Nordjylland med følgende tema: Naturfagene og skole-virksomhedssamarbejde, en del af åben skole-dagsordenen.
Periode29 nov. 2016
Sted for afholdelseAstra - Nationalt center for Læring i natur, teknik og sundhed i Danmark, Danmark
Grad af anerkendelseRegional

Emneord