Aktivitet: Andet

For at skabe et støre kendskab til hinanden på tværs af rigsfællesskabet – især blandt unge – er Færøerne, Grønland og Danmark gået sammen om at udskrive en specialekonkurrence med det formål at skabe større kendskab til hinanden på tværs af rigsfællesskabet.

Uddannelses- og Forskningsministeriet uddeler tre priser i 2020; en pris til en stu-derende fra Færøernes Universitetet, en til en studerende fra Grønlands Universite-tet og en til en studerende fra et dansk universitet. Uddelingen forventes foretaget af uddannelses- og forskningsministeren ultimo november 2020.
Periode27 aug. 202030 okt. 2020
BegivenhedstitelSpecialekonkurrence – proces for udvælgelses af tre vinderspecialer fra hhv. Færøerne, Grønland og Danmark
BegivenhedstypeAndet