Periode | 25 apr. 2019 |
---|---|
Begivenhedstitel | Voksenpædagogikkens betingelser og muligheder i en digitaliseret verden |
Begivenhedstype | Konference |
Placering | Kolding, DanmarkVis på kort |
Grad af anerkendelse | National |
Emneord
- digital læring
- voksenlæring
- voksenuddannelse
- it-didaktik
Relateret indhold
-
Publikationer
-
MOOCs - Digital Trend or Educational Revolution?
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
-
Upscaling the number of learners, fragmenting the role of teachers: How do massive open online courses (MOOCs) form new conditions for learning design?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › peer review
-
MOOCs beyond the c- and x-divide – the relevance of a social constructivist approach
Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskrift › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › peer review
-
Presse/medier
-
Digitale quickfix findes ikke
Presse/medie
-
Projekter
-
Collaborative research project on MOOCs - E-asem
Projekter: Projekt › Forskning