AAU åbner dørene for pædagoger og lærere

Aalborg Universitet (AAU) holder den 15. februar Midvejsmesse, der har til formål til at synliggøre de mange muligheder, der er for at kombinere uddannelser. Invitationen gælder ikke kun bachelor studerende, som skal vælge, hvilken kandidatuddannelse, de vil stræbe efter, men også bl.a. CVU'er og arbejdsformidlingen er også blevet inviteret. 'Vi har en række tværfaglige kandidatuddannelser, der også kan tages af professionsbachelorer, altså blandt andre lærere, pædagoger og sygeplejersker. Det passer fint med regeringens hensigt om at åbne universiteterne mere op', siger fuldmægtig Helene Selmer fra Studiekontoret på AAU. Midvejmessen blev arrangeret første gang i december 2004. Tidspunktet passede ikke godt med eksamensterminerne, og derfor er det blevet flyttet halvanden måned.
      Periode14 feb. 2006

• TitelAAU åbner dørene for pædagoger og lærere
        Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende
        Varighed/længde/størrelse3