Af en artikel fremgår det, at Akademisk Råd ved Aalborg Universitet (AAU) har tildelt Marius Henriksen, Institut for Sundhedsvidenskab og Teknologi, ph.d.-graden. Afhandlingen handler om knæsmerter i relation til belastning af knæleddet, specielt i ledtog med slidgigt. Ligeledes har Jan Jacob Jessen, Institut for Elektroniske Systemer, Niels Mejlgaard, Institut for Samfundsudvikling og Planlægning, Nadja Lönnroth, Institut for Kemi, Miljø og Bioteknologi, Heidi Ina Madsen, Institut for Kemi, Miljø og Bioteknologi, samt Thomas Hauge, Daglig leder af de socialpsykiatriske tilbud, modtaget ph.d.-grader.
Periode23 jul. 2007

• TitelFem er tildelt ph.d.-graden på AAU
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende 1. Sektion
    Varighed/længde/størrelse19