Afspærring kan vare i flere dage

• Egon Moesby

Ifølge Thomas Simoni, der er kontorleder hos Rambøll, er der en reel risiko for, at det er nødvendigt at spærre for trafikken på både Badehusvej og Kastetvej samt holde Badehusvej 11 lukket i flere dage, fordi der skal foretages beregninger af et parkeringshus’ stabilitet. På Aalborg Universitet bliver omkring 400 studerende berørt af afspærringen og onsdag udarbejdede universitetet derfor en nødplan, som medfører, at omkring 400 studerende må dele grupperum med de studerende, som i forvejen benyttede rummene. Ifølge studieleder på basisuddannelsen på ingeniør-, naturvidenskab og sundhedsuddannelserne, Egon Moesby, indebærer det, at nogle studerende må mødes på andre tidspunkter end normalt eller mødes privat.
Periode4 sep. 2009