B&O frygter at komme til at mangle psykologer

B&O frygter at komme til at mangle psykologer til deres produktudviklingsafdeling. B&O satser på at ansætte mange psykologer, der kan hjælpe virksomheden i dens forskning i, hvordan teknologi spiller sammen med fysik og hjernevindinger. Leder af B&O's leder af forskningsområdet, Søren Bech, siger, at de i dag mangler psykologer med interesse for elektronisk produktudvikling. Derfor har B&O indledt et samarbejde med de psykologiske institutter ved Aalborg Universitet og Århus Universitet. Adjunkt ved psykologistudiet ved Aalborg Universitet Johan Trettvik siger, at de bl.a. har udbudt et velbesøgt fag, der fokuserer på psykologiske metoder, der kan anvendes i industriens produktudvikling.
      Periode9 jun. 2006

• Titel