Bestil en forsker -og bliv klogere

Til den landsdækkende videnskabsfestival Forskningens Døgn, der finder sted mellem den 25. april og den 1. maj, vil forskere fra Aalborg Universitet og andre forskningsinstitutioner rykke ud i hele Region Nordjylland for at holde gratis foredrag for interesserede børn, unge og voksne. Det er Uddannelses- og Forskningsministeriet, der står bag festivalen, som får deltagelse af mere end 300 forskere over hele landet med foredrag om alle mulige emner. Alle kan bestille et foredrag, for eksempel virksomheder, skoler, foreninger, institutioner og private. Betingelsen er, at man kan stille med et lyttende publikum på mindst 15 personer, kan tilbyde passende rammer og vil betale forskerens transport.
      Periode20 apr. 2016