Dårlige cykelstier - men et fedt job

• Mikkel Rank Nielsen

Emne

ESBJERG UNIVERSITETSPRIS

Esbjerg Universitetspris uddeles til fremragende studerende ved Aalborg Universitet Esbjerg og Syddansk Universitet Esbjerg for at fremme erhvervsrettet forskning i innovation, kompetence og internationalisering. Fondene under Claus Sørensens Fond, Danske Bank Fonden i Esbjerg, Business Esbjerg, Esbjerg Fonden samt Lida & Oskar Nielsens Fond stiller et kapitalgrundlag på op til 50.000 kr. til rådighed for universitetsprisen hvert år. Mikkel Rank Nielsen modtog universitetsprisen i 2019.

Periode25 okt. 2021

• TitelDårlige cykelstier - men et fedt job
    Grad af anerkendelseLokal
    Mediets navn/udløbBusiness Esbjerg
    MedietypeInternet
    Land/OmrådeDanmark
    Dato25/10/2021
    BeskrivelseModtageren af Esbjerg Universitetspris i 2019, Mikkel Rank Nielsen, forsker i, hvordan skimmelsvampe kan bidrage til at lagre strøm fra vindmøller og solenergi. Og så er han blevet husejer i Esbjerg.
    Producer/forfatterBuisness Esbjerg
    URLhttps://www.businessesbjerg.com/da/nyheder/daarlige-cykelstier-med-fedt-job/