Supportafdelingerne er som oftest en overset del af de danske virksomheder. Det fastslår lektor ved Institut for Kommunikation på Aalborg Universitet, Anne Marie Kanstrup. Hun forklarer, at der grundlæggende er mere fokus på de grene af virksomhederne, som leverer noget produktivt, frem for de afdelinger, der beskæftiger sig med det reproduktive i at få tingene til at fungere. 'Supportere udfører ofte en hel del 'usynligt' arbejde. De[t] sker, når de opsamler viden om forskellige problemstillinger i brugen af systemerne, når de afdækker nye behov, og når de leverer tips og tricks til at løse diverse dagligdags problemer', fremhæver hun. Hun understreger dog, at supportere nyder en større anerkendelse end tidligere, men at der fortsat er lang vej endnu for denne gruppe medarbejdere.
Periode13 feb. 2009

• TitelSupporten på vej ind i varmen
    Mediets navn/udløbComputerworld (DK) 1. sektion
    Varighed/længde/størrelse20