Beskrivelse

28 studerende på Masteruddannelsen IKT og Læring har fået deres eksamen med gode karakterer og dog en del skuffelse over eksamensformen. De studerende har arbejdet med deres specialer i grupper, men da gruppeeksamen er afskaffet, foregik eksamens enkeltvis, og den eksamensform matcher ikke arbejdsprocessen. 'For MIL-studerende er det et kæmpe paradoks, at forskningen inden for ikt og læring peger på, at de mest produktive læreprocesser baseres på samarbejde, og at man så ikke må tilrettelægge gruppe-eksamensformer, som afspejler disse arbejdsformer', siger Lone Dirckinck-Holmfeld, Aalborg Universitet.
Periode26 jun. 2008

Mediedækning

6

Mediedækning

  • TitelEksamensform en skuffelse
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Aalborg C
    Varighed/længde/størrelse14
    Dato26/06/2008
    PersonerLone Dirckinck-Holmfeld
  • TitelEksamensform en skuffelse
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Frederikshavn
    Varighed/længde/størrelse14
    Dato26/06/2008
    PersonerLone Dirckinck-Holmfeld
  • TitelEksamensform en skuffelse
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Himmerland
    Varighed/længde/størrelse22
    Dato26/06/2008
    PersonerLone Dirckinck-Holmfeld
  • TitelEksamensform en skuffelse
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Hjørring
    Varighed/længde/størrelse14
    Dato26/06/2008
    PersonerLone Dirckinck-Holmfeld
  • TitelEksamensform en skuffelse
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Jammerbugt
    Varighed/længde/størrelse22
    Dato26/06/2008
    PersonerLone Dirckinck-Holmfeld
  • TitelEksamensform en skuffelse
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Vendsyssel
    Varighed/længde/størrelse22
    Dato26/06/2008
    PersonerLone Dirckinck-Holmfeld