Eksamenspapir blev suppleret med stor check

Fem studerende fra Aalborg Universitet modtog med eksamenspapiret en betragtelig check fra Oticon Fonden, da Aalborg Universitet holdt dimissionsfest for nyuddannede ingeniører. Fonden har i årevis støttet udvalgte studerende på universitetet, og tidligere i år meddelte fonden, at den ønskede at fortsætte traditionen. Hvert år uddeles der således fire stipendier på hver 100.000 kroner. Anne Louise Revenfeld fra ingeniøruddannelsen i medicinsk bioteknologi var blandt de belønnede. Hendes specialeprojekt er en del af et større forskningsprojekt mellem Aalborg Sygehus og Aalborg Universitet om akutte lungeskader efter hjerteoperationer. Derudover fik Mikkel Meyer Andersen, Mads Toft Søndergaard, Thomas Worbech Hansen og Ask Schou Jensen en check.
      Periode3 jul. 2009