Eksludomanen Morten oddsede en halv time før, hans far skulle begraves

      Presse/medie

      Beskrivelse

      En forskningsundersøgelse fra Aalborg Universitet viser en tydelig sammenhæng mellem antallet af ludomaner og spilreklamer, og en opgørelse fra Kantar Gallups Adfacts viser, at det gennemsnitlige antal spilreklamer i tv og radio i døgnet steg fra 305 til 1.197 fra 2014 til 2019. Ifølge centerleder for Center for Ludomani Henrik Thrane Brandt er man derfor nødt til at reducere markedsføringen for spil markant.(Resumé leveret af Infomedia) Kilder:JydskeVestkysten Tønder, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Billund, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Haderslev, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Aabenraa, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Kolding, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Sønderborg, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Varde, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Esbjerg, sektion 1, side 2, 30-05-2022JydskeVestkysten Vejen, sektion 1, side 2, 30-05-2022
      Periode30 maj 2022

      Mediedækning

      11

      Mediedækning