Beskrivelse

Krisecentret i Frederikshavn mangler frivillige og har derfor igangsat en kampagne bestående af radioreklamer samt husstandsomdelte brochurer. Forsker i frivilligt socialt arbejde ved Aalborg Universitet, Lars Skov Henriksen, kommer med dette råd til krisecenteret: ' Hvorfor ikke kontakte uddannelsesinstitutioner. På krisecentrene kan de unge få noget erfaring og noget på deres cv', fastslår han.
Periode2 maj 2008

Mediedækning

2

Mediedækning

  • TitelSvært at lokke nye til
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Frederikshavn
    Varighed/længde/størrelse9
    Dato02/05/2008
    PersonerLars Skov Henriksen
  • TitelSvært at lokke nye til
    Mediets navn/udløbNordjyske Stiftstidende By&Liv Hjørring
    Varighed/længde/størrelse11
    Dato02/05/2008
    PersonerLars Skov Henriksen