Forskningsmidler til ASB og AAU

Forskningsrådet har bevilget i alt 5 mio. kr. til to forskningsprojekter med deltagelse af forskere fra bl.a. ASB og Aalborg Universitet (AAU). 2 mio. kr. er givet til et projekt, der skal kortlægge de juridiske udfordringer ved teknologier som bl.a. mobilhandel. Projektet ledes af adjunkt René Franz Henschel, Juridisk Institut, ASB, og får deltagelse af lektor Hans Henrik Edlund, adjunkt Pernille Wegener Jessen og Evelyne Beatrice Cleff fra ASB, samt en række forskere fra Aalborg Universitet. 3 mio. er bevilget til forskningen i sammenhængen mellem globalisering og branchedynamik. Projektet ledes af lektor Philipp Schröder, Nationaløkonomisk Institut, ASB, og får deltagelse af lektorerne Erik Støjer Madsen, Jørgen Ulff-Møller Nielsen og Valdemar Smith, alle fra ASB.
      Periode3 aug. 2006

• TitelForskningsmidler til ASB og AAU