Generationskrig på natklubfronten

      Presse/medie

      Beskrivelse

      Generationen over 40 får flere og flere muligheder for at udfolde sig i det danske natteliv. Nu behøver de ikke længere at gå ind på distoteker, som fortrinsvis er for yngre folk, men har i højere grad mulighed for at finde steder, hvor folk på deres egen alder kommer. Seneste skud på stammen er Bubbles Club, som åbner til september. Christian Have, adjungeret professor i oplevelsesøkonomi på Aalborg Universitet, mener, at natklubber er et symbol på at være ung, og at 40-60-årige også føler sig unge. Heidi Boye, ekstern lektor på CBS, mener, at voksne er blevet cool, især efter at virksomheder har fået øjnene op for, at der er masser af penge og nysgerrighed i målgruppen.
      Periode17 jun. 2011

      Mediedækning

      1

      Mediedækning

      • TitelGenerationskrig på natklubfronten
        Mediets navn/udløbBørsen Weekend
        Varighed/længde/størrelse10,11
        Dato17/06/2011
        Producer/forfatterMICHAEL SOLGAARD