Gode idéer skal hæve fremtidens landsby over udkantsdebatten

Den lille by Klokkerholm i Vendsyssel samarbejder med forskere og studerende fra Aalborg Universitet for at finde nye veje i snakken om udvikling eller afvikling i Udkantsdanmark. ... Adjunkt Lasse Andersson , der forsker i byudvikling, har sammen med kollegaen Lea Louise Holst Laursen og Arkitektur & Design-studerende fra Aalborg Universitet gennem de sidste otte måneder udforsket Klokkerholm. ... Nu er det Klokkerholm, der skal sætte en dagsorden med sin placering midt mellem udvikling og afvikling midt i Vendsyssel, siger Lea Louise Holst Laursen fra Aalborg Universitet i nyhedsbrevet.
Periode2 nov. 2010

• TitelGode idéer skal hæve fremtidens landsby over udkantsdebatten
    Mediets navn/udløbhttp://www.arkitektforbundet.dk/sw/frontend/detail.asp?parent=296435&typeid=13&id=12274&layout=0
    MedietypeInternet